نوشته شده توسط : admin

نمایشگاه ها و نمایشگاه های تجاری، بستر مناسبی برای نمایش محصولات و خدمات کسب و کارشما می باشد. شرکت در یک رویداد نمایشگاهی به عنوان یک فرصت ایده آل برای تعامل شرکت ها و هم چنین تعامل مستقیم با مشتریان شرکت باید در نظر گرفته شود و هم چنین به عنوان یک پشتیبان کامل در ساخت یک نام تجاری به حساب آیند.
یکی از مهم ترین چشم اندازهایی که از شرکت شما در یک رویداد نمایشگاهی در ذهن بازدیدکنندگان باقی می ماند همواره طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی شما خواهد بود. شرکت کنندگان در سراسر جهان به دنبال کشف و غافلگیری از غرفه های نمایشگاهی می باشند. یکی از بزرگترین تصمیم هایی که برای شرکت در یک نمایشگاه باید گرفته شود این موضوع است که آیا شما می خواهید از یک غرفه پیش ساخته استفاده کنید و یا اینکه می خواهید به سراغ طراحی و سفارش یک غرفه سفارشی بروید. انتخاب این موضوع درست مانند دو طرف یک سکه است که هر کدام می تواند مزایا و معایبی را به همراه داشته باشد.
طراحی غرفه نمایشگاهی شما باید به وضوح و به طور چشمگیری بیانگر این موضوع باشد که شما چه کسی هستید،  مزایایی که ارائه می دهید  و چرا شما بهترین گزینه برای پاسخگویی به نیازهای مخاطبان مورد نظرتان هستید. شما فقط چند ثانیه برای جذب توجه بالقوه بازدیدکنندگان نمایشگاه فرصت دارید و این بدین معناست که طراحی غرفه نمایشگاهی شما باید به سرعت و به روشنی پیام شما را ارسال کند و بتواند بامخاطبان ارتباط برقرارکند.رعایت اصول طراحی غرفه نمایشگاهی می تواند این مهم را میسر سازد.که طرح غرفه شما بیانگر حقیقی کسب و کار شما باشد.
تعدادی از شرکت ها ابزارهای ارزان قیمت یا نرم افزار 3D را طراحی می کنند که در مرورگر وب اجرا می شوند. این ابزار با استفاده آسان ، غرفه داران را قادر می سازد تا به سرعت و دقت پیکربندی غرفه و اجزای اصلی طرح مورد نظرخود را ایجاد کنند.
مهم نیست که چه شرکتی غرفه نمایشگاهی شما را طراحی می کند، کلید این است که کلیه طرح ها، گرافیکها و عناصر غرفه با هم متناسب باشند تا بتوانند پیام شما را به گونه ای بیان کنند که مخاطبان مورد نظر شما را تحریک کند.

طراحی ساده، ارائه قوی پیام 

حفظ سادگی در طراحی غرفه تجاری شما را قادر می سازد تا پیام محرمانه کسب و کار خود را ارسال کنید که چشم انداز بالقوه را برای غرفه شما جذب می کند.همانطور که شما شروع به طراحی خود می کنید از ابتدا به این نکته توجه کنید که مهم ترین پیام شما برای برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان چه خواهد بود سپس، اهداف برای شرکت در نمایشگاه، مخاطبان مورد نظر، موقعیت نام تجاری، عرصه رقابت و مزایای منحصر به فرد کسب وکارتان را در نظر بگیرید.
برای افزایش اثربخشی طراحی غرفه نمایشگاه های خود، از استراتژی های بازاریابی استفاده کنید که به      چشم انداز ، لمس، صدا و بوی شما علاقه مند می شوند.
برای به حداکثر رساندن حس بینایی، گرافیک و تصاویر شما باید جسورانه، رنگی باشد و به عنوان نقطه کانونی نمایشگاه شما باشد. از طریق تصاویر و مضامین حداقل، آنها باید داستان و مزایای شما را در برگیرد به طوری که شما را از رقبا جدا سازد.
ارائه فرصت هایی برای لمس کردن و تجربه محصول شما، بازدید کنندگان را درگیر خواهد کرد و تاثیر مثبتی را به ارمغان می آورد  و اثربخشی فروش را تسهیل می بخشد.
استفاده موثر از صدا در فضای غرفه نمایشگاهی شما می تواند موجب جذب بازدید کنندگان شود و به صورت مستقیم بر فروش کلی محصولات تاثیرگذار باشد. مثال هایی از استفاده از صدا در غرفه شما شامل برنامه های زنده، سخنرانان، سخنرانی های رسانه ای، موسیقی یا سرگرمی هایی است که محصول شما را در محتوا نمایش می دهد.
داشتن عطر و بوی خوش طعم، فضای غرفه نمایشگاه شما را مطلوب می سازد مانند بوی دلپذیر محصولات پخته شده، قهوه یا گل های با کیفیت که برای جذب بیشتر بازدید کنندگان موثر است. کلید طراحی و ساخت استراتژی های بازاریابی به منظور ارائه راهکارهای مؤثر و کارآمد، تلاش های شما برای هدف قرار دادن خریداران بالقوه محصول افزایش می دهد. 
اصول طراحی غرفه نمایشگاهی باید به با اهداف اصلی کسب و کار شما همراه باشد تا پس از انطباق این اصول اولیه طراحی، طرح متناسب با کسب و کار شما ارائه گردد و سپس با در نظر گرفتن استراتژی های بازاریابی و برندینگ شما و البته بودجه مورد نظرتان طراحی غرفه نمایشگاهی شما به مرحله پیاده سازی و اجرا برسد.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

برای حضور پررنگ و جلوه بیشتر غرفه نمایشگاهی علاوه بر طراحی و دکوراسیون غرفه، می توان از کف سازی متناسب با فضای غرفه نمایشگاهی بهره گرفت. کف سازی مناسب فضای غرفه نمایشگاهی می تواند به تمایز غرفه نمایشگاهی شما کمک کند و سبب شود که فاصله ای از سطح هموار سالن نمایشگاه برای فضای غرفه شما ایجاد شود وچشم انداز بیشتری برای برند کسب و کار شما حاصل شود و البته نقش موثری برای دیده شدن و جلب توجه مخاطبان به وجود آید.

کف سازی به صورت یکپارچه برای کل فضای غرفه نمایشگاهی شما کار بسیار دشواری و وقت گیری خواهد بود. در گذشته و در روش های سنتی از چوپ،پالت های پلاستیکی و یا یونولیت های فشرده برای ایجاد کف سازی یکپارچه استفاده می شد این روش ها همواره با مشکل ایجاد سطوح ناهمسطح مواجه هستند. در این نوع کف سازی به دلیل اینکه کف منطبق بر فضای شما ساخته می شود به هیچ عنوان امکان استفاده مجدد از این کفها در فضاهای دیگر وجود ندارد و پس از پایان نمایشگاه کف سازی ایجاد شده کاملا تخریب می گردد و زمان کفسازی بسیار طولانی و سخت است. اما در غرفه سازی های نمایشگاهی مدرن استفاده از اسپیس فریم های کف بسیار مورد استقبال بوده است در این روش  فریم هایی که به صورت از پیش آماده هستند و اصولا به صورت مکعب هایی تولید شده اند استفاده می شود این مکعب ها در کنار هم قرار میگیرند و در نهایت کف سازی یکپارچه ای را برای غرفه شما ایجاد می کنند. سازه های پیش ساخته  برای غرفه سازی نمایشگاه و در عین حال سازه نمایشگاهی برای مدیریت کف غرفه های نمایشگاهی یا فضاهای داخل و خارج از سالن است.

انواع کف سازی برای غرفه های نمایشگاهی

سازه های نمایشگاهی از پیش ساخته شده با پایه های قابل تنظیم و با اجرای سریع، سطوحی هموار و زیبا را برای غرفه های نمایشگاهی شما ایجاد می کند.این نوع سازه های از پیش ساخته شده که به عنوان کف کاذب مورد استفاده قرار می گیرد. در رنگ های متنوع و سایز ها و ارتفاع های مختلفی وجود دارند و غرفه سازان با توجه به طرح مد نظر خود می توانند از انواع این کف های کاذب استفاده کنند و سطوحی هموار و بسیار زیبا را در نهایت به دست آورند. با استفاده از کف های کاذب نمایشگاهی علاوه بر طیف رنگی مناسب  با سلیقه خود می توانید از متریال های گوناگون مانند پارکت، موکت و شیشه استفاده نمایید. همچنین این سازه به شما اجازه می دهد تا تمام فرآیند سیم کشی و نصب تجهیزات غرفه نمایشگاهی خود را از طریق کف انجام دهید و تغییرات خود را تنها با جابه جایی قطعات کف های کاذب انجام دهید و سازه ای با کیفیت و مقاومت بالا داشته باشید.

هم چنین در طراحی های نوآورانه غرفه سازی می توان از کف هایی که از متریال هایی خاص تری هستند استفاده نمود. برای مثال موکت،چمن های مصنوعی،فرش و یا شیشه نیز می تواند به عنوان پوشش کف مورد استفاده قرارگیرید. در بعضی از طرح ها ممکن است از پالت های بلک لایت استفاده شود و یا پالت هایی به عنوان اکواریم در برخی از قسمت های کف جایگذاری شود.

در ساخت برخی از غرفه های نمایشگاهی که ماشین آلات صنعتی در غرفه قرار می گیرد. دقت در انتخاب متریال مورد استفاده در کف امری بسیار ضروری و واجب است. رعایت این مهم که کف سازی ایجاد شده قابلیت تحمل وزن های سنگین ماشین آلات را داشته باشد و در حین برگذاری رویداد نمایشگاهی امنیت را برای بازدیدکنندگان و غرفه داران حاصل نماید.



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

سازه های پیش ساخته نمایشگاهی در تمام اشکال و اندازه ها متناسب با انواع مختلف بودجه کسب و کار شما می باشد.
این نوع غرفه های نمایشگاه که از سازه های پیش ساخته استفاده می کنند از قاب های آلومینیومی با پانل های مجهز ساخته می شوند که می توان از گرافیک، پانل های جامد، قفسه ها و بسیاری امکانات متناسب با سلیقه و بودجه شما ساخته شود. با برنامه ریزی و با کمک مدیر پروژه اختصاصی می توان ایده هایی بسیار خلاقانه را با استفاده از سازه های پیش ساخته طراحی کرد و جلوه ای چشم گیر در نگاه بازدیدکنندگان نمایشگاهی به وجود آورد.
اگر شما دائما به دنبال فضاهای متنوع برای غرفه های نمایشگاه های خود هستید، پس غرفه های نمایشگاهی پیش ساخته، پاسخ به جستجوی شما است. غرفه های نمایشگاهی پیش ساخته شامل قطعات پیش سازه ای است که طراحی های حرفه ای را با سقف و اتاق ها ایجاد می کنند. این غرفه ها قابل استفاده مجدد هستند و می توانند برای چندین بار تعدیل شوند. شما هم اکنون می توانید طرح های ایستاده بی نظیر را با قرار دادن غرفه های نمایشگاهی پیش ساخته با صرفه جویی در اضافه کردن یا کاهش تعداد کمی از قطعات پیش ساخته بسازید. با گرافیک جذاب و موثر ایستاده، سازه های پیش ساخته قابل حمل و قابل تعویض است. آنها به راحتی به طرح های مختلف نمایشگاه انطباق دارند، در نتیجه، بازده بالای سرمایه گذاری را ارائه می دهند.

ایده طراحی غرفه های نمایشگاهی پیش ساخته

سازه های پیش ساخته دارای ساخت مهندسی هستند

پایه سازه های پیش ساخته نمایشگاهی با یک هزینه کامل حرفه ای طراحی شده است که به شما کمک می کند تا یک ظاهر منحصر به فرد، متفاوت از سایرین داشته باشید. قطعات پیش مهندسی شده توسط طراحان بسیار متخصص به منظور افزایش غرفه های نمایشگاهی پیش ساخته به شما کمک می کنند.

متناسب با طرح های چندگانه نمایشگاه

سازگاری یکی از ویژگی های حیاتی سازه های پیش ساخته نمایشگاهی است. طراحی دقیق سازه های پیش ساخته، این اطمینان را برای شما حاصا می کند که استفاده از این سازه های در تمامی نمایشگاه ها مناسب است. در صورت خرید این سازه های پیش ساخته نمایشگاهی شما می توانید از آنها در نمایشگاه های مختلف دیگر نیز استفاده کنید و نمایش نام تجاری خود را به حداکثر برسانید.

نگاه سازگار

سازه های پیش ساخته نمایشگاهی خود را سازگار با نام تجاری خود طراحی کنید . طرح های پیش طراحی شده این سازه ها به ایجاد یک نگاه بی نظیر و پایدار کمک می کند، و نام تجاری شما باعث ایجاد چشم انداز قابل اعتماد می شود.

قابلیت مجدد پیکربندی

سازه های پیش ساخته نمایشگاهی دارای یک ویژگی قابل تنظیم است که تضمین می کند هر بارچه تغییراتی می تواند ایجاد شود. حالا شما می توانید طرح های مختلف با اندازه های مختلف با طرح های نمایشگاهی پیش فرض خلق کنید.

سازگار با محیط زیست

بر خلاف غرفه های نمایشگاه سفارشی، سازه های پیش ساخته سازگار با محیط زیست است. این ویژگی به شرکت شما کمک می کند به طور موثر به محیط زیست با استفاده از قطعات استاندارد برای نمایشگاه های متعدد کمک کند.

بازگشت سرمایه

به دنبال بازدهی بهتر از سرمایه گذاری هستید؟ اگر بله، طراحی نمایشگاهی پیش ساخته بهترین راه حل برای شماست. ویژگی های استفاده چندگانه همراه با تنظیم مجدد و سازگاری با طراحی نمایشگاهی پیش ساخته، انتخابی مناسب برای افزایش بازده سرمایه گذاری رویدادهای نمایشگاهی کسب و کار شما خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

بسیاری از صاحبان کسب و کار شرکت در یک رویداد نمایشگاهی و طراحی غرفه نمایشگاهی موردنظر خود را بسیار پرهزینه می دانند.امادر حقیقت این تصور درستی نیست.شرکت در یک رویداد نمایشگاهی باید به عنوان یک سرمایه گذاری و بازاریابی برای کسب و کار در نظر گرفته شود. در بخش های زیر، ما به این سوال پاسخ خواهیم داد:

 

 قیمت طراحی غرفه نمایشگاهی بر چه اساسی تعیین می شود ؟ 

هزینه های مرتبط با نوع کسب و کارتان که شما به سادگی نمی توانید از آنها اجتناب کنید. این که آیا شما در یک رویداد بزرگ یا کوچک شرکت می کنید، رقبا با چه میزانی از قدرت در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند. همچنین تصمیم اصلی و اولیه برای فضای درخواستی و متناسب با کسب و کار شماست که تقریبا در حدود 40 تا 50 درصد از بودجه شما را به خود اختصاص می دهد.
پیش از برآورد هزینه های ساخت غرفه  نمایشگاهی ابتدا باید مراحل ساخت یک غرفه نمایشگاهی را در نظر گرفت. این مراحل شامل اجاره فضای مورد نظر از شرکت برگزارکننده نمایشگاه، عقد قرارداد با شرکت ارائه دهنده خدمات طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی و پس از آن مراحلی که توسط شرکت پیمانکار غرفه سازی صورت می گیرد که شامل سفارش غرفه، آشنایی با مراحل مختلف غرفه سازی، طراحی غرفه و ارائه طرح غرفه متناسب با اهداف شرکت، آشنایی و انتخاب متریال مصرفی غرفه،  نوآوری در در طراحی غرفه، ساخت غرفه، غرفه آرایی و اجرای غرفه، پشتیبانی از غرفه و جمع آوری غرفه پس از اتمام  نمایشگاه خواهد بود.
یکی از بهترین روش هایی که شما می توانید در هنگام سفارش غرفه نمایشگاهی مد نظر قرار دهید این نکته است که بودجه خود را به شرکت طراح غرفه نمایشگاهی خود اعلام نمایید تا از همان ابتدا شرکت مجری، طرحهای اولیه را بر اساس متراژ و سپس بودجه شما ارائه نماید. این نکته بسیار مهم است که هزینه هر متر ساخت غرفه نمایشگاهی با استفاده از یک نوع متریال استاندارد در متراژهای بالاتر برای مثال بیش از 50 متر کاهش می یابد در صورتیکه اگر شما همان متریال را در متراژهای کمتر از 50 متر درخواست کنید باید هزینه بیشتری برای هر متر مربع ساخت و طراحی پرداخت نمایید. یعنی قیمت و متراژ رابطه عکسی با یکدیگر دارند و هم چنین  تمام مراحلی که در یک غرفه نمایشگاهی اهم از نجاری، برقکاری و نقاشی صورت می‌گیرد در ساخت یک غرفه نمایشگاهی کوچک و بزرگ برابرهستند.
اعلام بودجه در همان ابتدای کار به شرکت طراح و سازنده غرفه نمایشگاهی می تواند بسیار موثر باشد. با این روش طراحی مطابق با بودجه و متناسب با کسب و کار شما را ارائه می گردد. میزان استفاده از متریال در غرفه نمایشگاهی، نوع متریال مورد استفاده و نحوه استفاده از آن هر کدام می تواند به صورت جداگانه عاملی برای تغییر قیمت های اساسی و قابل توجه در طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی شما باشد. به همین دلیل است که بهتر است قبل از طراحی بودجه در نظر گرفته شود و طبق بودجه شما طرح غرفه نمایشگاهی منحصر به کسب و کار شما ارائه گردد.
در ساخت غرفه های نمایشگاهی می تواناز متریال های مختلفی نظیر نئوپان ،ام دی اف و انواع های گلس ها استفاده کرد که البته استفاده از هرکدام از این متریال ها می تواند در قیمت تاثیر گذار باشد.البته تمامی موارد گفته شده اگر تحت یک طرح بسیار نوآورانه و خلاقانه قرار گیرد می تواند با توجه به بودجه تعیین شده بسیار تاثیرگذار باشد و تمامی بازدیدکنندگان را به خود جلب کند، پس در نتیجه طراحی مناسب یک غرفه بیشترین سهم را در میزان اثربخشی یک غرفه دربرخواهد داشت.
با توجه به موارد فوق انتخاب هوشمندانه یک شرکت طراح و سازنده غرفه نمایشگاهی برای ساخت غرفه شما بسیار مهم و کلیدی است.شرکتی که بتواند با توجه به بودجه شما و با استفاده از تجارب خود، کسب و کار شما را با نمایی بسیار موثر و جذاب به بازدیدکنندگان معرفی کند و موجب شود که شما در مسیر موفقیت خود پیش روید و شرکت دریک رویداد نمایشگاهی بتواند بیشترین مقدار اثربخشی و کارآیی را برای کسب و کار شما به همراه داشته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

یکی از صنعت های به روز و مدرن امروزی، طراحی داخلی غرفه ها و مراکز تجاری است. دکوراسیون نمایشگاهی خوب به شرایط جذاب غرفه کمک می کند و متناسب با شرایط محصولات گوناگون طراحی می شود. تناسب رنگ پس زمینه و دکور و انتخاب پوشش های مناسب برای کف و دیوار باعث جلب نظر مشتری می شود. استفاده از ایده های خلاقانه به جذابیت هر چه بیشتر غرفه کمک می کند. در این مقاله نکاتی راجع به دکوراسیون نمایشگاهی بیان می کنیم.

دکوراسیون نمایشگاهی  
دکوراسیون نمایشگاهی از جمله موارد مهم در جلب توجه بازدیدکنندگان به محصولات شرکت می باشد. انتخاب وسایل متناسب با فضا مهمترین قسمت طراحی دکوراسیون غرفه است. طراح کار بلد در امر طراحی غرفه به شما کمک می کند. تغییر در دکوراسیون نمایشگاهی از جمله مهمترین عوامل ایجاد یک طراحی خوب است. به عنوان مثال قرار دادن نمونه های برتر در جلوی غرفه از جمله موارد تأثیر گذار در طراحی می باشد. قرار دادن مبل یا صندلی های راحتی در غرفه می تواند برای استراحت و گفتگوهای تجاری مناسب باشد. سیستم سرمایشی و گرمایشی نمایشگاه باید به اندازه کافی قوی باشد تا توان کنترل دمای محیط بزرگ را داشته باشد. وجود حوض کوچک به همراه آبنما به زیبایی نمایشگاه کمک زیادی می کند. همچنین قرار دادن باغچه های کوچک و مینیاتوری نیز به ایجاد فضای شاد و جذاب کمک می کند. طراحی محیط بیرونی غرفه نیز باید حس و حال خاصی مرتبط با محصولات را به بازدیدکنندگان ارائه دهد. ارائه دکورهای مدرن و به روز با توجه به شرایط کالا به جلب توجه بازدیدکنندگان کمک می کند.

غرفه سازی نمایشگاهی 

طراحی های مختلف دکوراسیون نمایشگاهی

دکوراسیون نمایشگاهی به شیوه ها و سبک های مختلفی انجام می شود. در واقع سبک های دکوراسیون نمایشگاهی مواردی عمومی هستند که با توجه به سلیقه شما باعث تغییراتی در جزییات می شود. شما با توجه به انتخاب سبک مورد نظر باید اولویت های طراحیتان را مشخص کنید. اولویت های هر فرد متناسب با سلیقه او می تواند راحتی، ظرافت، زیبایی و نظم را شامل شود. سبک های مختلف دکوراسیون نمایشگاهی با توجه به شرایط روز می تواند به صورت مدرن یا کلاسیک باشد. طراحی کلاسیک دکوراسیون از جمله مدل های قدیمی می باشد که امروزه جایگاهی در بین جوانان ندارد. اما مدل های مدرن از جمله مدل هایی هستند که دارای جذابیت ها و زیبایی های خاصی می باشند.

 

تناسب رنگ در دکوراسیون نمایشگاهی

در انتخاب رنگ دکوراسیون نمایشگاهی، بیشترین دقت را صرف کنید. شاید مهمترین قسمت طراحی دکوراسیون نمایشگاهی،  انتخاب تم رنگی مناسب باشد. انتخاب رنگ نامناسب می تواند روند کلی طراحی را به هم بریزد. رنگ دیوارها و دکور را متناسب با شرایط هر غرفه متفاوت انتخاب کنید. از جمله پوشش های پر کاربرد در طراحی غرفه ها می توان به کاغذ دیواری، رنگ های روغنی، سنگ های تزیینی و بتن های مخصوص اشاره کرد. هارمونی بین رنگ های دیوار و دکور از جمله مهمترین قسمت های یک طراحی داخلی مناسب است. ترکیب رنگ های روشن و تیره یکی از انتخاب های متداول بین مردم می باشد. البته باید دقت کرد تا هر یک از ترکیب رنگ ها دارای ویژگی هایی است که باید متناسب با دکور و شرایط محیطی باشد. استفاده از ویترین های چوبی و ایجاد شکل هایی جذاب از خصوصیات یک دکوراسیون نمایشگاهی مناسب می باشد.

غرفه نمایشگاهی 

 

 

نورپردازی مناسب دکوراسیون نمایشگاهی

 نورپردازی در نمایشگاه های تجاری از جمله مهم ترین موارد در دکوراسیون نمایشگاهی می باشد. طراحی نورپردازی به دو روش نورپردازی محصولات و نورپردازی دکوراسیون انجام می شود. علم نورپردازی امروزه یکی مهمترین عوامل دیده شدن و جذابیت یک برند می باشد. استفاده از لامپ های پر نور در طراحی نورپردازی سقف، باید متناسب با روش نورپردازی محل نشست باشد. اما در روش نورپردازی دکوراسیون، تمرکز نور پردازی باید بر روی دکور و محیط اطراف آن باشد. همچنین لامپ های هالوژن، سقفی و توکار نیز گزینه های مناسبی برای این مدل نورپردازی است. هدف از تفاوت میان دو روش نورپردازی، ایجاد تضاد طراحی می باشد که باعث جلب توجه بازدید کننده می شود.  

غرفه سازی   

 

 

نکات مهم در دکوراسیون نمایشگاهی

انتخاب یک طراحی مناسب برای دکوراسیون نمایشگاهی و تناسب آن با برند مورد فروش در غرفه، اهمیت ویژه ای دارد. جلب توجه و ایجاد جاذبه برای بازدیدکنندگان نمایشگاه، بیش از هر موضوعی در طراحی دکوراسیون نمایشگاهی اهمیت دارد. غرفه ها باید متناسب با شرایط برند و شرکت مورد نظر طراحی شوند. استفاده از دکور زیبا با وسایل لوکس اما فاقد روح و طراحی مناسب، به هیچ عنوان قابل قبول نمی باشد. جایگاه مناسب و ایجاد تناسب رنگ از دیگر نکات مهم دکوراسیون داخلی نمایشگاهی است. مبلمان و میزهای گفتگو را در جای مناسب قرار دهید و در انتخاب رنگ آن ها عجله نکنید. در دکوراسیون نمایشگاهی سعی کنید از ایده های نو استفاده کنید تا طراحی شما تازگی داشته باشد. مبل ها را در فاصله مناسب و با تعداد محدود در غرفه قرار دهید و سعی کنید محصولات در معرض نمایش را در ارتفاع مناسب قرار دهید. این ارتفاع مناسب باعث می شود بازدیدکننده بدون مشکل محصولات را ببیند. در دکوراسیون نمایشگاهی وجود کافه و رستوران های کوچک از جمله بهترین انتخاب برای استراحت بازدیدکنندگان می باشد. سپردن دکوراسیون داخلی نمایشگاه به شرکت های با تجربه و متخصص در این زمینه به طراحی جذاب تر غرفه شما کمک می کند.



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

ایده های خلاقانه برای طراحی غرفه های نمایشگاهی بسیار حائز اهمیت است، همواره شرکت در نمایشگاه های مختلف می تواند یک فرصت عالی برای شرکت شما برای نمایش محصولات و معرفی خدمات شما وارتباط با دیگران در صنعت باشد. از این رو استفاده از ایده های خلاقانه برای طراحی غرفه نمایشگاهی موجب نمایش هرچه بیشتر نشان تجاری شما خواهد شد، حتی در فضایی پر از شرکت های رقیب که همگی برای جلب توجه بازدیدکنندگان تمام تلاش خود را می کنند.

1. ریسه های لامپی یک فضای دلپذیر ایجاد می کند

استفاده از ریسه های لامپی یک روش بسیار جالب و مقرون به صرفه برای تزیین غرفه نمایشگاهی شما خواهد بود.این افزودنی کوچک باعث ایجاد شگفتی جالب توجه ای برای بازدیدکنندگان خواهد شد و فضایی گرم را به ارمغان خواهد آورد.

2.استفاده از صفحه های نمایش بزرگ 

غرفه های تعاملی و اطلاع رسانی که در هر گوشه ای از آن نمایشگرهایی جهت برقراری ارتباط وجود دارد، فضاهای متعددی برای دیدار را فراهم می سازد،  هر جنبه ای از صفحه نمایش اطلاعات نام تجاری و راه های سرگرم کننده برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه شرکت ارائه می کند را به نمایش می گذارد. صفحه نمایش ممکن است فقط یک جعبه با یک تلویزیون نصب شده بر روی دیوارهای غرفه باشد اما این کار موثرتر از فکر شماست. این غرفه الهام بخش مشارکت و تعامل خواهد بود. 

3.هشتگ گذاری در شبکه های اجتماعی توسط بازدیدکنندگان

دعوت از شرکت کنندگان در نمایشگاه برای گرفتن عکس و استفاده از هشتگ برند شما در شبکه های اجتماعی می تواند یک ایده سرگرم کننده و خلاقانه را برای غرفه شما به ارمغان می آورد.که هم موجب سرگرمی و در نهایت باعث برندینگ شما در شبکه های اجتماعی شود.اگرچه که برای جذب اشتیاق بیشتر بازدیدکنندگان برای هشتگ گذاری می توان از مسابقه های شبکه هی اجتماعی بهره برد و هم چنین برای زیباتر شدن عکس های بازدیدکنندگان باید مکان مناسبی که فضایی جالب توجه را برای عکاسی فراهم کند در غرفه در نظر گرفت.

ایده خلاقانه برای طراحی غرفه های نمایشگاهی

4.استفاده از المان های طبیعی در غرفه سازی مانند جنگل

وقتی غرفه در یک نمایشگاه مانند یک خانه درختی،یا یک غار به نظر می رسد، آن غرفه ارزش بازدید توسط بازدیدکنندگان را پیدا خواهد کرد. این بخش نمایشی از طبیعت که منحصر به فرد طراحی می شود، نه تنها موجب جلب توجه خواهد شد، بلکه نمادی است که مردم آن را به یاد خواهند آورد.

5. کافی شاپ با طراحی کاملا ویژه

استفاده از یک برند کافی شاپ معتبر و قهوه برای اندازه گیری واکنش بازدیدکنندگان، به خصوص در فصول سرد سال می تواند بسیار موثر باشد.شرکت کنندگان توسط احساسات اولیه که از بوی دل انگیز قهوه منشات می گیرد جذب غرفه شما می شوند و سپس بعد از اینکه با قهوه از آنها پذیرایی شد حال نوبت به معرفی محصولات یا خدمات شما به آنها می شود.

6.استفاده از رنگ های تیره و گرم 

برای جلب توجه بیشتر بازدیدکنندگان می توان از رنگ های تیره مانند مشکی در غرفه سازی استفاده کرد البته باید به این نکته اشاره کرد که تنها استفاده از رنگ های تیره برای غرفه هایی با ابعاد بزرگ پیشنهاد می شود.برای جلوه بیشتر غرفه هایی با رنگ تیره باید از پروژکتورهای قوی استفاده کرد 

7.استفاده از محصولات شرکت در فضا سازی غرفه نمایشگاهی

شرکت هایی که محصولات خاصی را برای فروش در معرض نمایش قرار می دهند می توانند از محصولات خود در دیوارهای غرفه برای هرچه نمایش بیشتر استفاده کنند مثلا اگر شرکتی به تولید دوچرخه مشغول است می تواند دیواری از دوچرخه های روی هم ایستاده در قسمتی از غرفه خود در نظر بگیرد.

8.کف سازی خلاقانه غرفه نمایشگاهی

استفاده از کف سازی غرفه نمایشگاهی می تواند ایده ای بسیار خلاقانه در طراحی غرفه نمایشگاهی شما باشد.برای مثال می توان ازکف سازی شیشه ای استفاده کرد که در زیر آن از لامپ های رنگی و پرنور استفاده شده باشد،یا قسمتی از آن همانند اکواریم باشد که یا توسط ماهی و آب پرشود و یا اینکه از محصولات شرکت در کف غرفه استفاده شود.

9-در اختیار گذاشتن محصولات یا خدمات برای بازدیدکنندگان

در نظر گرفتن جایگاهی برای ارائه محصولات یا خدمات شما برای استفاده بازدیدکنندگان از محصولات می تواند ایده ی خلاقانه ای برای غرفه سازی نمایشگاهی شما باشد.با این روش بازدیدکنندگان می توانند از محصولات حتی برای چند دقیقه استفاده کنند و تجربه شیرینی از محصول شما را در ذهن خود داشته باشند. هم چنین این ذهنیت در بازدیدکننده ایجاد می شود که شما از محصول خود 100 درصد اطمینان را دارید و استفاده افراد از محصول شما به صورت هدیه ای برای آنان تلقی خواهد شد.

10- طراحی منحصر به فرد و یا غیر معمول

برای طراحی غرفه سازی نمایشگاهی استانداردهای زیادی جهت هریک از زمینه های نمایشگاهی وجود  دارد، با این حال اگرشما بتوانید ریسک طراحی خارج از عرف رابپذیرید و از طراح خود بخواهید که طراحی بسیار مدرن وغیر متعارف را برای شما در نظر گیرد جدا از بحث ریسک بالا و البته افزایش هزینه ممکن است، منجر به خلق غرفه شگفت انگیزی برای مجموعه شما شود و تا مدت ها در ذهن بازدیدکنندگان خواهد ماند.



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هنگامی که شما قصد دارید در یک نمایشگاه شرکت کنید،گزینه های زیادی برای نحوه شرکت در نمایشگاه و جایگزینی غرفه مورد نظر شما وجود دارد،غرفه های فضای باز،غرفه های مدولار،غرفه های سفارشی در قسمت ورودی های درب های سالن های نمایشگاهی و البته غرفه هایی که در وسط سالن ها به عنوان جزیزه واگذار می شوند.همواره غرفه هایی که به صورت جزیره طراحی شده اند، بسیار چشمگیر هستند و می توانند انتخاب بسیار مناسب و البته با نتیجه ای شگفت انگیز برای نمایش برند شما باشد.
خوشبختانه، انواع مختلفی از غرفه های نمایشگاهی جزیره ای در سالن های نمایشگاه ها که می توانند به طور کامل به آنچه که شرکت شما برای نمایش تجاری موفق کسب و کار خود نیاز دارد،وجود دارد.ارائه چند منظوره برای ارتقاء محصولات و خدمات شما به صورت شگفت انگیزی درغرفه های نمایشگاهی جزیره ای حاصل می شود شما می توانید اطمینان حاصل کنید که غرفه ی جزیره ای  به شرکت شما کمک می کند تا در میان تمام غرفه های پیش ساخته شده و یا حتی غرفه های طراحی شده که در اطراف سالن نمایشگاهی هستند، در سراسر رویداد ایستادگی کنند.
غرفه های نمایشگاهی جزیره ای برای شرکت هایی که تجهیزات و محصولات خود را برای نمایش به نمایشگاه می آورند بسیار مناسب خواهد بود.زیرا به دلیل فضای مناسب و باز جزیره می توان از خلاقانه ترین و برترین طراحی های غرفه سازی نمایشگاهی بهره جست. غرفه های جزیره ای بیشتر برای نمایش ابزار آلات، صنایع و ماشین آلات سنگین کاربرد دارد اما ممکن است محصولات دیگری نیز در این نوع از غرفه سازی نمایشگاهی به نمایش گذاشته شود اما این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که برای نمایش این نوع از محصولات باید طراحی غرفه جزیره ای به شکلی صورت پذیرد که در جذب بازدیدکنندگان تاثیر بیشتر و موثرتری داشته باشد. 
درادامه به مواردی اشاره می کنیم که بهتر است  قبل از اینکه تصمیم به جایگزینی یک غرفه نمایشگاهی جزیره ای برای رویداد بعدی نمایشگاهی کسب و کار خود باشید،مد نظر قرار دهید.

انتخاب طرح جزیره شما

قبل از شروع طراحی غرفه نمایشگاهی جزیره ای خود، مهم است که شما تعیین کنید می خواهید بر روی کدام قسمت از کسب و کار خود تمرکز کنید.شما می توانید با استفاده از بنرهای اطلاعاتی بزرگ،نمایشگرهای سایز بزرگ،تصاویر تعاملی و کلیپ های ویدئویی با بازدیدکنندگان نمایشگاه تعامل خود را برقرار کنید.هنگامی که مشخص کنید که چه بخشی از اطلاعات کسب و کار شما قرار است برای نمایش ارائه شود، می توانید برنامه ریزی میسری را آغاز کنید.
یکی از بهترین قسمتهای غرفه های نمایشگاهی جزیره ای  این است که شما جریان ترافیک بازدیدکنندگان را کنترل می کنید. مسیری که شما برای  شرکت کنندگان فراهم می کنید، به عنوان یک مانع برای ترافیک بازدیدکنندگان از برند شما خواهد بود. ایجاد یک تقسیم کننده که افراد را مجبور می کند تا در یک مسیر مشخص حرکت کنند. با این وجود، اطمینان حاصل کنید که محتوای جذاب در طول راه برای بازدید کنندگان در طول غرفه خود ایجاد کرده اید.

چشم انداز غرفه نمایشگاهی جزیره ای

غرفه های جزیره ای از چهار جهت سالن های نمایشگاهی برای بازدیدکنندگان قابل رویت هستند و مشرف به فضای بیرونی نمایشگاه می باشد؛ لذا محصولات و یا خدماتی که در این نوع غرفه معرفی می شود با جذابیت بیشتری نسبت به سایر انواع غرفه ها به نمایش در می آید. با توجه به این موضوع ارزش تجاری و تبلیغاتی غرفه های جزیره ای بالاتر از دیگر غرفه های نمایشگاهی بوده و تاثیرگذاری آن در ذهن مخاطب نیز بسیار ماندگارتر خواهد بود.

سفارشی سازی نمایشگرهای جزیره شما

نمایشگرهای جزیره همچنین انواع مختلفی از انعطاف پذیری را در هنگام طراحی، طرح و گرافیک غرفه ارائه می دهند.با سفارش یکی از نمایشگاه های جزر و مد نمایشگاه ، شما می توانید تنظیمات نمایشگاه های کوچکتر و تنظیمات مورد استفاده برای رویدادهای مختلف را در طول زمان برگزاری نمایشگاه پیاده سازی نمایید .

مدیریت هزینه های غرفه نمایشگاهی جزیره ای

با توجه به متراژ بالای جزیره های سالن های نمایشگاهی،لذا توجه به میزان هزینه های در پیش رو جایگذاری غرفه نمایشگاهی جزیره ای بسیار مهم و حائز اهمیت است،بنابراین قبل از اتخاذ این تصمیم باید تمامی ابعاد این نوع نمایش در نظر گرفته شود و به این شرکت در نمایشگاه به عنوان سرمایه گذاری در برندینگ کسب و کار خود نگاه کرد. 



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اگر فکر می کنید شرکت در یک نمایشگاه تجاری برای کسب و کارهای کوچک بسیار دشوار است، می توانید به اجاره یک غرفه تجاری معمولی 10 * 10  با ارزان ترین  قیمت فکر کنید! در حالی که تمام افرادی که در نمایشگاه ها شرکت می کنند،تمامی تلاش خود را می کنند که به بهترین شکا ممکن ظاهر شوند، شما هنوز هم می توانید با توجه به بودجه خود، به نیازهای خود پاسخ دهید. با استفاده خلاق از نمایشگاه های تجارت ارزان قیمت، شما می توانید یک غرفه با بودجه محدود شگفت انگیز کنید! 
پس زمینه
در یک سالن نمایشگاه که عمدتا از غرفه داران غوطه ور است، تعریف فضای کسب و کار شما با یک پس زمینه غرفه بسیار مهم است. به این ترتیب کسب و کار شما در دریایی از شرکت های دیگر مورد غفلت قرار نمی گیرد. در حالی که فوق العاده خوب و جذاب است،  واقعیت غم انگیز این است که برخی از دیوارهای تعریف فضا خارج از بودجه شما قرار می گیرند. با این حال، دیوارهای دیواری ارزان قیمت نیز برای انتخاب وجود دارد، مانند دیوارهای لوله ای، پارتیشن باز قلاب و حلقه و انواع مختلفی از پس زمینه های ارزان قیمت. شما حتی مجبور نیستید گرافیک سفارشی را برای دیوار غرفه بودجه خریداری کنید بلکه می توانید از دیوارهای پس زمینه ای اجاره ای که در ابعاد مختلف وجود دارد استفاده کنید و پس از سفارش بنرهای سفارشی خود که مختص پس زمینه انتخابی چاپ می شود از این تجهیزات با هزینه بسیار کم بهره ببرید.

بنرها
اکثر متخصصان تبلیغاتی نمایشگاهی بر این عقیده هستند که  بنرها از مهمترین ارکان نمایش شما در نمایشگاهها هستند. شما می توانید این بنرهای بصری را در غرفه خود قرار دهید و از گرافیک سفارشی برای تبلیغ محصول خاص، سرویس یا نام تجاری استفاده کنید. تعداد زیادی از سبک های بنر و گرافیک وجود دارد که مطمئنا با بودجه شما مطابقت دارند. برای مثال، X-banner مدل های ساده و سبک هستند که برای استفاده با گرافیک خود مناسب هستند. اگر به گرافیک مخصوص چاپ برای نمایشگاه نیاز دارید، از مدل های اقتصادی استفاده کنید که حاوی آگهی های سفارشی چاپ شده با قیمت مناسب  هستند. انواع چاپ های اقتصادی عبارتند از: رنگ غربال ابریشم تا دیجیتال کامل رنگ.

بنرها

جایگاه کاتولوگ 
اگر شما جزوات، بروشورها یا کاتالوگ هایی را که می خواهید در نمایشگاه خود توزیع کنید، شما می توانید کاتولوگ ها را به شیوه ای منظمی ارائه دهید. به جای قراردادن بروشورهای تبلیغاتی خود روی میز، می توانید انتخاب کنید تا آنها را در جایگاه اکریلیک جذاب نمایش دهید! اگر انتخاب گسترده ای از مواردی جهت مطالعه دارید که می خواهید از آن ها استفاده کنید، یک قفسه سیمی ساده می تواند یک جایگزین بزرگ و ارزان باشد یکی دیگر از استراتژی های عالی برای صرفه جویی در پول در نمایشگاه های تجاری خود، خرید نمایش هایی است که هدف دوگانه ای دارند. به عنوان مثال، جایگاه کاتولوگ قابل حمل که شما می توانید محصولات را در سطح بالای جایگاه به نمایش بگذارید، یا فقط از آن به عنوان یک تبلت استفاده کنید! بدون توجه به سبک و اندازه، جایگاه کاتولوگ بایدبه این نکته توجه داشت که برای حفظ و نگهداری کاتولوگ و بروشورهای خود، باید استراتژی سازمان یافته و حرفه ای داشته باشید.

نمایشگرها
این که آیا هدف شما برای استفاده از نمایشگرها در غرفه خود، نمایش تیزرهای تبلیغاتی، نمایش محصولات  خدمات خود و یا نمایشی از دفتر یا کارخانه ی شما است. موجب می شود که دلایل زیادی برای سرمایه گذاری در صفحه نمایش با تکنولوژی  و مدرن برای غرفه نمایشگاهی خود در نظر بگیرید. اگر شما فقط به دنبال یک صفحه نمایش ساده هستید که بتواند نمایشگرهای شما را ایمن نگه دارد، گزینه های مقرون به صرفه در بازار وجود دارد. پایه های ارزان قیمت، پایه های لوح رایانه ای که دارای قفل هستند وجود دارند، بنابراین لازم نیست نگران امنیت ایمنی دستگاه باشید.

نمایشگرها

 

مبلمان
برای راحتی و آسایش همکاران شما که قراراست ساعت های طولانی را در روزهای برگزاری نمایشگاه در غرفه نمایشگاه شما با انرژی و نشاط حضور داشته باشند، فراهم کردن صندلی و میزهایی که علاوه بر حفظ وجهه غرفه شما موجب آسایش آن شود امری ضروری است. شما هم چنین باید به فکر مبل های راحت تری برای بازدیدکنندگانی که وارد غرفه شما می شوند و قصد دارند چند دقیقه ای به شرح محصولات و خدمات شما گوش دهند.باشید.شما می توانید از صندلی های جک دار، میزهای بلند ،میزهای پذیرایی و مبلمان با قیمتهای بسیار مقرون به صرفه و با ارزانترین قیمت برای مدت زمان نمایشگاه خود اجاره کنید.

شما ممکن است حتی در برخی از شرایط مجبور شوید تا بیشتر از بودجه ای که در نظر گرفته اید هزینه کنید، اما اگر این تصمیمات هوشمندانه اخذ شود،می توانید بیشترین میزان بهره وری و برگشت سرمایه را از هزینه ای که کردید داشته باشید.
حتی اگر فقط یک محصول را از هر یک از دسته های پیشنهادی بالا انتخاب کردید، می توانید یک پیکربندی کامل برای غرفه نمایشگاهی خود داشته باشید! به دقت اهداف و نیازهای اصلی خود را برای نمایش تجارت خود در نظر بگیرید. با شرکت هایی که ارائه دهنده خدمات اجاره تجهیزات نمایشگاهی با ارزانترین قیمت ها هستند کمک بگیرید و با مدیریت بودجه اختصاص داده شده به هدف نهایی خود برسید و موفق شوید.



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آیا از جدیدترین طرح هایی که برای غرفه سازی نمایشگاهی استفاده می شود مطلع هستید؟ آیا می دانید چرا یک سری از غرفه ها دارای مشتری بیشتری هستند اما غرفه های دیگر اغلب خلوت بوده و بازدیدکننده ندارند؟ رعایت اصول غرفه سازی نمایشگاهی بسیار مهم است به طوری که اگر از متدهای صحیحی در این مسیر استفاده شود قطعا به نتیجه دلخواه خواهیم رسید.

روش های غرفه سازی نمایشگاهی

به طور کلی برای اینکه بتوان از غرفه سازی نمایشگاهی نتیجه صحیحی گرفت باید یک سری اصول به طور حتم رعایت شود ، به عنوان مثال در ابتدا باید فضای مفید هر غرفه مشخص شود و جانمایی هایی که در آن نیاز است تست شده و افراد بتوانند در طراحی خود اصول صحیحی را رعایت کنند. زمانی که تصمیم به غرفه سازی نمایشگاهی باشد باید روشی استفاده شود که حداکثر بهره وری از تمامی پتانسیل فضای موجود در نظر گرفته شود.زیبایی از دیگر مباحثی است که در غرفه سازی نمایشگاهی دیده می شود،  باید بخش های مختلف غرفه ها به طور دقیق زیباسازی شود و فضای داخلی غرفه ها همچون یک مغازه مورد اعتماد نشان داده شود.

ساخت غرفه نمایشگاهی

لزوم ساخت غرفه سازی نمایشگاهی

می دانیم که ارائه محصولات و به دنبال آن خدمات در هر نمایشگاه به واسطه دکور چینی هایی است که در غرفه ها وجود دارد. در واقع غرفه سازی نمایشگاهی یکی از موثر ترین و همین طور مرسوم ترین روش های تبلیغاتی در شرکت ها محسوب می شود. به طور کلی در غرفه سازی نمایشگاهی از یک سری اشکال خاص در بدنه غرفه به همراه گرافیک بندی و همینطور تصاویر مرتبط استفاده می شود تا فضای موجود باب میل مشتری باشد.

مبرهن است که شکل ظاهری غرفه و همین طور کیفیت اجرایی آن و دکور بندی هایی که برای غرفه سازی نمایشگاهی صورت می گیرد تاثیر چشم گیری در جذب بازدید کنندگان دارد. بارها دیده شده است که دو غرفه یک محصول مشابه را عرضه می کنند اما یک غرفه از مشتری بیشتری به نسبت گزینه دیگر برخوردار است به نظر شما علت چیست؟ درست حدس زدید این موضوع به دلیل استفاده از غرفه سازی نمایشگاهی اصولی و زیبا است که سبب می شود مشتری از انتخاب خود بسیار مطمئن باشد.

غرفه سازی نمایشگاهی

کارایی غرفه سازی نمایشگاهی

آیا در غرفه سازی نمایشگاهی تنها باید به شکل ظاهری و زیبایی توجه کرد؟ این طور نیست! کارایی غرفه های نمایشگاهی از دیگر مسایل بسیار مهم محسوب می شود که باید به آن توجه کرد. می دانیم که اغلب غرفه ها دارای فضای کوچکی هستند و همین طور واضح است که هزینه بر بودن هر سانتیمتر مربع از غرفه ها سبب می شود که غرفه دار به دنبال روشی باشد که بتواند بهره وری بسیار بالایی از تمامی مساحت غرفه خود داشته باشید به این ترتیب اقداماتی که در غرفه سازی نمایشگاهی صورت می گیرد باید در جهت کاهش هزینه غرفه سازی باشد به طوری که کیفیت و همین طور اصالت آن حفظ شود. یک نکته بسیار جالب این است که اگر فرد یا گروهی ایده ای در ذهن خود داشته باشد تیم های طراحی ما آن ایده را با متریال های مرسوم ترکیب می کنند و طرحی خاص برای ساخت غرفه نمایشگاهی فراهم خواهند ساخت به این ترتیب خاص بودن طرح غرفه شما خود می تواند یک رمز موفقیت بزرگ محسوب شود.

غرفه

قیمت غرفه سازی نمایشگاه و عوامل موثر

بارها و بارها در خصوص قیمت غرفه سازی نمایشگاهی سوال شده است بهتر است بدانیم که قیمت ها در این زمینه در وضعیت رقابتی بسیار شدید قرار دارد اما با در نظر گرفتن یک سری اصول می توان این طور به یک توازن نسبی در این زمینه دست یافت.

حال می خواهیم در این بخش یک سری عواملی که در قیمت غرفه سازی نمایشگاهی تاثیر مستقیم دارد را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهیم. استفاده از کف سازی های مرسوم مانند پارکت ها و همین طور متریال های خاص مانند ام دی اف و یا چمن های مصنوعی یکی از عوامل موثر در قیمت غرفه سازی نمایشگاهی هستند.

گزینه بعدی در خصوص استفاده از اشکال هندسی مرسوم و یا یک سری اشکال خاص است که در طراحی غرفه های نمایشگاهی استفاده می شود و به راستای آن نیاز به دستگاه های برش خاصی است. در صورتی که بخواهید از طرح های گرافیکی بیش از حد نرمال استفاده کنید قطعا هزینه شما افزایش می یابد.

نورپردازی های کارآمد و کافی و استفاده از نورهای مستقیم و یا غیر مستقیم هر یک دارای قیمت های جداگانه ای هستند. گاه دیده می شود که غرفه داران علاقه مند به گل آرایی در داخل غرفه ها هستند و به وجود فضای سبز اهمیت می دهد. تمامی موارد گفته شده در قیمت طراحی و ساخت غرفه سازی نمایشگاهی تاثیر مستقیم دارد.

غرفه نمایشگاهی

در انتخاب شرکت غرفه سازی نمایشگاهی دقت کنید!

در نظر داشته باشید که باید در ابتدای امر تعریف صحیحی از یک غرفه ساز خوب مشخص شود. در شرکت ما می توانید از مشاوره رایگان بهره مند شده و ایده های خود را اعلام کرده و میزان تطبیق آن با فضای غرفه خود را بسنجید. تیم های طراح ما سعی می کنند غرفه را با حداکثر کیفیت و بدون در نظر گرفتن مساحت آن بسازند. این طور که مشخص شده است امکان ارائه پشتیبانی در طول برگزار نیز از سوی تیم های خبره ما وجود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

دکوراسیون نمایشگاهی با ایجاد محیطی مناسب و فضای مطلوب نمایانگر محیط اداری و شغل شما خواهد بود. طراحی و دکوراسیون داخلی برای هر محیطی لازم و ضروری است و سبب ایجاد زیبایی، نظم و فضایی مطلوب برای کسب و کار شما خواهد شد. فاکتور های بسیاری در طراحی و دکوراسیون یک فضا نقش کلیدی دارد و رعایت این فاکتور ها سبب ایجاد فضای مطلوب و ایده آل خواهد شد. در ادامه همراه ما باشید تا به موضوع تاثیر طراحی و دکوراسیون نمایشگاهی در کسب و کار شما بپردازیم: 

غرفه سازی نمایشگاهی

طراحی غرفه و دکوراسیون نمایشگاهی

شرکت در همایش و نمایشگاه به منظور ارائه و معرفی خدمات برای هر کسب و کاری لازم و ضروری است. سالانه نمایشگاه های مختلفی در حوزه های متنوع برگزار می شود و شرکت ها، کارخانه ها و به طور کلی کسب و کار ها خدمات خود را در غرفه های نمایشگاه ارائه می دهند. طراحی غرفه و دکوراسیون نمایشگاهی نقش اساسی و مهمی را در جلوه ی شغل و کار شما ایفا می کند و نماینده ابعاد کوچک کسب و کار شما می باشد؛ بنابراین فضای مناسب، طراحی و دکوراسیون زیبا برای غرفه ی نمایشگاهی شما لازم و ضروری است. فضای ظاهری یک غرفه سبب جلب توجه و نظر بینندگان و افراد حاضر در نمایشگاه خواهد شد و حتی رونق در کسب و کار شما را به دنبال خواهد داشت. پس از اهمیت دکوراسیون نمایشگاهی غافل نباشید. شما می توانید طراحی و دکوراسیونی دقیق، مناسب و جذاب غرفه نمایشگاهی خود را به متخصصان این حوزه بسپارید.

غرفه نمایشگاهی

نکات ضروری در طراحی و دکوراسیون نمایشگاهی

اگر به دنبال جذب بازدیدکنندگان به سمت غرفه ی نمایشگاه خود هستید، لازم است که اصول طراحی صحیح و تناسب را در فضای غرفه ی خود رعایت کنید. در ادامه به ذکر نکاتی در رابطه با طراحی و دکوراسیون نمایشگاهی خواهیم پرداخت:

غرفه نمایشگاهی کسب و کار شما، فضای کوچکی برای ارائه و معرفی خدمات شغل شما است. فضای غرفه را با انبار اشتباه نگیرید و برای طراحی صحیح و مدرن آن بکوشید. 

خلاقانه طراحی کنید! سعی کنید غرفه نمایشگاهی خود را با سبکی نو و مدرن طراحی کرده و در عین سادگی دکوراسیونی جذاب و متفاوت را داشته باشید.

استفاده از لوگو و برند شرکت و تجارت خود را فراموش نکنید و با ایده های جدید و نوآوری لوگو و برند تجاری خود را به نمایش بگذارید.

اگر در کسب و کار شما امکان قرارداد با بازدیدکنندگان وجود دارد، فضای مناسب و شیکی را جهت نشیمن و جلسات عقد قرار داد اییجاد کنید.

خود را جای بازدیدکننده قرار دهید و از دور به غرفه ی خود نگاه کنید، دکوراسیون نمایشگاهی باید به گونه ای باشد که در یک نگاه کسب و کار شما را معرفی کند.

غرفه سازی رایکاسازان

اصول و عناصر مهم در دکوراسیون نمایشگاهی

عوامل بسیاری در طراحی و دکوراسیون یک غرفه ی نمایشگاهی دخیل است. رعایت این اصول می تواند فضای ایده آلی را در نمایشگاه برای شما ایجاد کند و سبب جذب نظر بازدیدکنندگان نمایشگاه خواهد شد. نور کافی، قفسه بندی مناسب، فضای کافی، چیدمان متناسب و... از دیگر عناصر ضروری در طراحی و دکوراسیون نمایشگاهی است. در ادامه به معرفی فاکتور های حائز اهمیت در طراحی داخلی و دکوراسیون نمایشگاهی خواهیم پرداخت:

نورپردازی در دکوراسیون غرفه:

یکی از فاکتور های اساسی در طراحی غرفه، نور و نورپردازی مناسب و کافی است. فضای تاریک و نور کم، محصولات و کالای موجود در غرفه شما را به خوبی نمایش نخواهد داد. استفاده از نور پردازی مناسب و چراغ های تزئینی یا آباژور ها علاوه بر روشنایی کافی، بر زیبایی فضای داخلی غرفه شما می افزاید. 

تناسب میان محصولات و غرفه:

سعی کنید غرفه خود را متناسب با نوع محصولات کسب و کار طراحی کنید. با توجه به نوع شغل و کالایی که ارائه می دهید، فضا، رنگ و چیدمان صحیح را برای غرفه خود در نظر بگیرید. برای مثال در طراحی غرفه محصولات کودکان از رنگ های جذاب استفاده کنید.

استحکام غرفه:

در طراحی و دکوراسیون نمایشگاهی، علاوه بر عناصر و فاکتورهای زیباشناسی، استحکام و مقاومت غرفه نیز حائز اهمیت است. مقاومت کافی غرفه حتی با وجود محدود بودن طول دوره ی نمایشگاه نیز لازم و ضروری است. بنابراین برای دیوار های کاذب، سقف و کف پوش خود از مصالح مرغوب استفاده کنید.

 توجه به نظم غرفه: غرفه خود را شلوغ نکنید و فراموش نکنید که چیدمان منظم و طراحی ساده و شیک بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. نظم و چیدمان صحیح سبب خواهد شد که پرسنل و بازدیدکنندگان احساس راحتی کنند و سردرگم نشوند.

هارمونی در طراحی غرفه:

هارمونی بین اجزای یک غرفه و رنگ بندی مناسب کف پوش، سقف و دیوار را فراموش نکنید و فراموش نکنید که معمولا رنگ های گرم در طراحی و دکوراسیون نمایشگاهی سبب جذب بازدیدکنندگان بیشتری خواهد شد.

استفاده از عناصر طبیعی

استفاده از گل و گل آرایی مناسب سبب ایجاد نشاط و زیبایی بیشتر فضای غرفه نمایشگاه شما خواهد شد. پارتیشن های چوبی نیز به همراه طراحی داخلی چوبی سبب ایجاد تازگی و زیبایی می شود و ایده ای خلاقانه در طراحی و دکوراسیون غرفه نمایشگاهی می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()