نوشته شده توسط : admin

آكواريوم استانبول به قدري خاص و زيبا است كه ارزش آن را دارد كه حتي نصف روز خود را در آن بگذرانيد . اين آكواريوم در سال 2011 افتتاح شد و نيز عضو رسمي انجمن جهاني باغ وحش ها و آكواريوم هاي جهان مي باشد . در سواحل جنوب غربي استانبول ، در 5 كيلومتري فرودگاه بين المللي آتاتورك قرار گرفته است . اين آكواريوم يكي از بهترين و محبوب ترينجاذبه هاي گردشگري استانبول مي باشد . 
اين آكواريوم توسط مشاوران طراحي آكواريوم‌ هاي عمومي ، در پروژه ‌هاي اقيانوس (Ocean Projects) طراحي شده است . تمام موجودات زنده‌اي كه در آكواريوم استانبول زندگي مي‌ كنند ، در نزديك ‌ترين شرايط ممكن به شرايط زيستگاه خود نگهداري مي‌ شوند . آكواريوم استانبول در ساختماني ۲ طبقه واقع شده است كه مساحت آن حدود ۲۲ هزار متر مربع است . در اين مركز ۶۴ مخزن با ظرفيت ۶۸۰۰ متر مربع آب وجود دارد و ۱۵ هزار جانور خشكي و دريايي (بيش از ۱۵۰۰ گونه) در آن زندگي مي‌ كنند . مساله‌ اي كه باعث شده است آكواريوم استانبول به يك آكواريوم منحصر به ‌فرد تبديل شود ، داشتن ۱۶ بخش مختلف است . در اين آكواريوم بايد مسيري به طول ۱/۲ كيلومتر را طي كنيد و از يك دريا به اقيانوس برسيد . شما در اين مسير از نزديك شاهد زندگي زير آب خواهيد بود و در مورد ويژگي ‌هاي فرهنگي ، تاريخي و معماري اطلاعات زيادي را كسب مي‌كنيد كه توضيحات آن از طريق صفحه نمايش لمسي ، هم به زبان تركي و هم به زبان انگليسي به همراه تصاوير و مشخصات آن در اختيار شما قرار داده مي ‌شود . چنانچه مسافر تور ارزان قيمت استانبول تركيه هستيد ، حتما به اين آكواريوم مراجعه كنيد و از زيبايي هاي خاص اين مجموعه نهايت لذت را ببريد .

براي اطلاعات بيشتر به وبسايت آژانس مسافرتي مهرپرواز مراجعه كنيد.



:: برچسب‌ها: استانبول, تور استانبول, تور ارزان قيمت استانبول, آژانس مسافرتي, آكواريوم استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

كاخ آينالي كاواك استانبول كه اسم آن نشأت گرفته از آينه كاري بي نظير داخل كاخ مي باشد , يكي از مكان هاي ديدني استانبول است كه مهم و پر بازديد محسوب مي شود . درهاي بسيار زيباي اين كاخ هرروزه به جز دوشنبه ها و پنجشنبه ها به روي عموم باز مي باشد كه بازديد كنندگان به جز اين دوروز مي توانند هرروزه از اشياء گرانبها و ارزشمند در اين كاخ ديدن نمايند . اين كاخ كه متعلق به قرن 18 ميلادي است و زيبايي اش زبانزد خاص و عام است , چندين بار به طور پياپي در دست بازسازي قرار گرفت . دور تا دور اين كاخ يك باغ سرسبز قرار دارد كه قدم زدن درون اين باغ ، ممكن است هر كسي را به وجد آورد . با توجه به نوشته هاي تاريخي , كاخ آينالي كاواك يك اقامتگاه تابستاني براي سلطان هاي مختلف در سال هاي گذشته بوده است و وجود كاخ هاي تاريخي در استانبول بيانگر اختلاف طبقاتي مردم در قديم مي باشد . در اطراف و نزديكي اين كاخ ، تعدادي از هتل هاي استانبولوجود دارد كه اگر مسافر تور لحظه آخري استانبول هستيد و در يكي از آنها اقامت داريد ، مي توانيد به راحتي از اين مكان زيبا بازديد كنيد .

جهت اطلاع از قيمت تورهاي استانبول مي توانبد به سايت آژانس هواپيمايي مهرپرواز مراجعه نماييد.



:: برچسب‌ها: استانبول, تور استانبول, تور لحظه آخري استانبول, آژانس هواپيمايي, جاذبه هاي گردشگري استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

كليساي تاريخي و شگفت انگيز چورا استانبول در منطقه فاتح شهر استانبول قرار گرفته است كه يكي از بناهاي شاهكار و بي نظير دوران بيزانس است ، كه امروزه به يكي از جاذبه هاي گردشگري استانبول تبديل شده است . اين كليسا در قرن 16 در دوران عثماني كه اسلام رواج پيدا كرده بود تبديل به مسجدي با شكوه شد و در سال 1948 به يك موزه تبديل شد كه امروزه پذيراي بسياري از گردشگران و بازديد كنندگاني است كه به تور استانبول سفر مي كنند . بر روي ديوار هاي اين كليسا سر تا سر پر شده است از نقاشي هاي دوره بيزانس كه بسيار نماي زيبا و شگفت انگيزي را به اين مكان بخشيده است . كليساي چورا به دليل اين از بقيه مكان ها متمايز شده كه دكوراسيون داخلي آن اصلا دست نخورده و به همان شكل قديمي باقي مانده است . اين كليسا از 3 بخش اصلي درگاه ورودي و هال , قسمت عبادت گاه و نيز بدنه اصلي كليسا تشكيل شده است . بناي كليسا داراي 6 گنبد است و در نزديكي مسجد سلطان احمد واقع شده . ساعت بازديد از اين كليسا 09:00 الي 19:00 مي باشد .

جهت اطلاع از قيمت تورهاي تركيه مي توانيد به سايت آژانس مسافرتي مهرپرواز مراجعه نماييد.



:: برچسب‌ها: استانبول, تور استانبول, تور لحظه آخري استانبول, جاذبه هاي گردشگري استانبول, آژانس مسافرتي ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

ميدان تكسيم يا تقسيم در بخش اروپايي استانبول قرار گرفته است كه يكي از مراكز خريد و جاذبه هاي توريستي استانبولبه شمار مي رود و به دليل وجود رستوران ها و فروشگاه ها و هتل هايي كه اين منطقه را شلوغ و پر رفت و آمد كرده اند مشهور شده است . اين ميدان معروف ترين مركز مدرن شهر استانبول به حساب مي آيد و ايستگاه مركزي متروي اين شهر در اين منطقه قرار گرفته است . پيئترو كانونيكا يك مجسمه ساز مشهور ايتاليايي است كه مجسمه اي از يادبود جمهوريت را ساخت و در سال 1928 از آن در ابتداي خيابان استقلال رونمايي كرد . يادبود جمهوريت براي اداي احترام به تشكيل جمهوري تركيه در سال 1923 به وجود آمده است . اين بنا محل دور زدن ترامواها يا واگن هاي برقي است كه امروزه تنها وسيله نقليه در خيابان استقلال براي جابه جايي توريستان و گردشگران است , مي باشد . چنانچه در يكي از هتل هاي استانبول كه در اين منطقه ساكن هستيد ، اين ميدان و خيابان مي تواند بهترين گزينه براي گردش شما باشد .

جهت رزرو تور استانبول مي توانيد با همكاران ما، در آژانس مسافرتي مهرپرواز در ارتباط باشيد.



:: برچسب‌ها: استانبول,تور استانبول, رزرو تور استانبول, آژانس مسافرتي, ميدان تقسيم استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

موزه باستان شناسي استانبول در محله سلطان احمد و در نزديكي كاخ توپكاپي و پارك گلخانه و نيز در بخش اروپايي استانبول واقع شده است . اين موزه داراي 3 بخش موزه باستان شناسي , موزه هنرهاي اسلامي و تركي , موزه شرق باستان مي باشد . در موزه باستان شناسي استانبول بيشتر از 1 ميليون قطعه ي با ارزش نگهداري مي شود كه تاريخ و تمدن دوره هاي مختلف جهان را در خود جاي داده اند . موزه باستان شناسي استانبول در سال 1811 ميلادي به وسيله ي عثمان حمدي ساخته شده است و در سال 1875 الي 1891 به عنوان موزه سلطنتي لغب داده شد . موزه ي باستان شناسي استانبول در سال 1908 به سبك جديدتري بازسازي شد . معماري شگفت انگيز موزه ي باستان شناسي استانبول مثال زدني نيست و در نوع خود يكي از بهترين ها به شمار مي رود . تابوت زنان عزادار و تابوت اسكندر از شگفتي هاي موزه محسوب مي شوند كه بازديد كنندگان حتما بايد از آن ها ديدن كنند . آثار آناتولي ،  مصر و عربي , بين النهرين در طبقه دوم موزه در معرض نمايش قرار داده شده اند .  تفاهمنامه قادس , ستون پادشاه اكد نارامسين ، مجسمه زنجيرلي از آثار بسيار كمياب و با ارزش موزه باستان شناسي استانبول هستند . در اين موزه از 75 هزار نوشته ميخي نگهداري مي شود . معمار اين مجموعه شخصي به نام الكساندر والري مي باشد كه معماري قصر پرا نيز از كار هاي اوست و او اين موزه را به سبك نئوكلاسيك طراحي كرده است . ساعت كار موزه باستان شناسي از ساعت 09:00 الي 19:00 و بهصورت هرروزه مي باشد . 

براي رزرو بليط استانبول، مي توانيد به صفحه مربوطه در سايت آژانس هواپيمايي مهرپرواز مراجعه نماييد.



:: برچسب‌ها: استانبول, تور استانبول, رزرو بليط استانبول, آژانس هواپيمايي, موزه باستان شناسي استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

از جاذبه هاي گردشگري يك شهر يا يك كشور مي توان به مكان هاي تفريحي يا مناظر ديدني آنجا اشاره كرد اما آيا شنيده ايد كه انسان ها هم مي توانند به عنوان جاذبه  گردشگري محسوب شوند؟

در استانبول درويش هايي وجود دارند كه با حركات زيباي خود كه به رقص سماع (Sema) معروف است مي توانند سالانه گردشگران بسياري را به سمت خود جذب كنند.

درويش هاي چرخان نام خود را از جلال الدين رومي شاعر راز آلود سوفي گرفته اند .

رقص سماع ظاهري شبيه به نمايش با عنوان رقص دارند اما در واقع اين دراويش با حركات زيباي خود در حالت عرفاني قرار گرفته و به معبود خود وصل مي شوند. يكي از حركات اين رقص سماع اين است كه دروايش يك دست خود را به سمت آسمان و يك دست خود را به سمت زمين مي گيرند كه سمبل وصل شده زمين و آسمان با روحشان به خداوند است.

اگر به تور لحظه آخري استانبول سفر كرديد و خواهان مشاهده اين درويش هاي چرخان باشيد به موزه گالاتا مولوي سري بزنيد . در موزه گالاتا مولوي هر يكشنبه ساعت 7 بعد از ظهر درويش هاي چرخان در آنجا حضور دارند. اما اگر روز يكشنبه نتوانستيد در موزه گالاتا حضور داشته باشيد مي توانيد در روز 5 شنبه غروب به Tekke  در Fatih برويد .

اين مراسم يك مراسم كاملا مذهبي و جدي است و جاي هيچ گونه شوخي و خنده اي در آنجا نيست .

جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به وبسايت آژانس مسافرتي مهرپرواز مراجعه نمايد.



:: برچسب‌ها: استانبول, تور استانبول, تور لحظه آخري استانبول, جاذبه هاي گردشگري استانبول, آژانس مسافرتي ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

برج گالاتا به عنوان نماي شهر استانبول از محله بي اغلو مشخص است . اين برج روبرويشاخ طلايي و بر روي يك تپه واقع شده است . اين برج در زمان بيزانسي با نام مسيح ساخته شد . ارتفاع برج مسيح يا همان برج گالاتا 67 متر مي باشد

هدف از ساخت اين برج نظارت بر شناسايي كشتي هاي دشمنان و حمل و نقل كشتي ها مي باشد. برج گالاتا شامل 9 طبقه و وزني حدود ده هزار تن است 

برج گالاتا استانبول

مسافران و علاقمندان براي اطلاع از قيمت تور استانبول به سايت آژانس هواپيمايي مهرپرواز مي توانند مراجعه نمايند.



:: برچسب‌ها: استانبول, تور استانبول, قيمت تور استانبول, برج گالاتا استانبول, آژانس هواپيمايي ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

كاپالي چارشي معني كلمه بازار بزرگ استانبول مي باشد كه در يك مايلي غرب مسجد سلطان احمد مي باشد و از بزرگترين مركز خريد سرپوشيده در دنياست . در اين بازار محصولاتي چون فرش و قالي و پوشاك تا كارهاي هنري و دستي و شطرنج به فروش مي رسد. در اين بازار به تعداد زيادي رستوران و كافه و مساجد زيادي وجود دارد.

بازار بزرگ استانبول

مسافران و گردشگران تور ارزان استانبول مي توانند از جاذبه هاي گردشگري استانبول ديدن نمايند، و يا جهت اطلاع از قيمت و شرايط و توضيحات بيشتر از تورها، به وبسايت آژانس مسافرتي مهرپرواز مراجعه نمايند.



:: برچسب‌ها: استانبول, تور استانبول, تور ارزان استانبول, آژانس مسافرتي, بازار بزرگ استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

دليل ساخت مسجد آبي اين بود كه سلطان احمد هميشه مي خواست مسجدي بسازد كه با مسجد ايا صوفيه رقابت كند . اين مكان چون يك مكان مذهبي است بايد در هنگام بازديد از اين مسجد لباس پوشيده و خانم ها روسري به سر داشته باشند.  به دليل وجو كاشي هاي آبي رنگ در معماري اين مسجد به مسجد آبي معروف شده است. يكي از دلايلي كه اين مسجد در مقابل مسجد اياصوفيه ساخته شده اين بود كه سلطان احمد ميخواست به عمد نشان دهد كه معماران عثماني  و مسلمان مي توانند رقباي سرسختي براي اجداد مسيحي خود باشند .

جهت اطلاع از قيمت تور استانبول به وبسايت آژانس مسافرتي مهرپرواز مراجعه نماييد.

 

مسجد سلطان احمد استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: استانبول, تور استانبول, قيمت تور استانبول, آژانس مسافرتي, مسجد سلطان احمد استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

يكي از دلايل جذب گردشگران به استانبول مسجد ايا صوفيه مي باشد كه بخاطر معماري شگفت انگيز  ، نماهاي باشكوه داخلي و اهميت تاريخي اش معروف است . اين بنا به مدت هزار سال كليسا بود بعد به موزه تبديل شد و پس از آن مسجد شد. مسجد ايا صوفيه در منطقه سلطان احمد و در بخش اروپايي استانبول و در مكاني شلوغ و پر رفت و آمد قرار دارد. همچنين كاخ توپكاپي فاصله چنداني با مسجد ايا صوفيه ندارد.

مسجد ايا صوفيه استانبول

مسافران و گردشگران تور ارزان قيمت استانبول مي توانند از جاذبه هاي توريستي استانبول در وبسايت آژانس مسافرتي مهرپرواز ديدن نمايند.



:: برچسب‌ها: استانبول, تور استانبول, تور ارزان قيمت استانبول, آژانس مسافرتي, مسجد اياصوفيه استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اين قلعه در تنگه بسفر در ساحل «روملي» در شهر استانبول در بندر طبيعي خليج شاخ طلايي يا خليج واقع شده ‌است و يكي از قلعه‌هاي مشهور كشور تركيه است، بناي بسيار بزرگ و زيبا به شكل مستطيل، اين قلعهٔ بسيار زيبا توسط سلطان محمد فاتح ساخته شده‌است.

اين قلعه براي راه يابي در فتح قسطنطنيه ساخته شده است. «قلعه مهيب روملي» داراي مخزن سلاح، اتاق استقبال، مسجد، زندان، بوابات متعدد و مرافق مختلف است.

مسافران و گردشگران استانبول ميتوانند از جاذبه هاي گردشگري استانبول ديدن نمايند.

جهت اطلاع از قيمت تور استانبول به وبسايت آژانس هواپيمايي مهرپرواز مراجعه نماييد.

 



:: برچسب‌ها: استانبول, تور استانبول, قيمت تور استانبول, آژانس هواپيمايي, قلعه روملي حصار استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اين كاخ متشكل از دربارها و يك مسجد مي باشد و در قرن 19 ميلادي توسط سلطان عبدالمجيد دوم ساخته شد. در اين كاخ يكي از بزرگترين و مجلل ترين ساختمان هايي كه سلاطين در آن اقامت داشته و خوش گذرانده اند به نام ساختمان شاله قرار گرفته است. اين ساختمانها در داخل يك پارك با گلهايي كه از نقاط مختلف دنيا گردآوري شده، قرار گرفته شده است. حيات اين كاخ يكي از زيبا ترين مناظر موجود از حاشيه تنگه بسفر را تشكيل ميدهد . به علت بازسازي تنها بازديد از قسمتي از پارك ممكن است. ( اين پارك همه روز جز روزهاي سه شنبه جهت بازديد عموم باز مي باشد).
مسافران و گردشگران تور لحظه آخري استانبول ميتوانند از جاذبه هاي توريستي استانبول ديدن نمايند.

جهت اطلاعات بيشتر از قيمت تورهاي تركيه و يا مقصد دلخواه خود، مي توانيد به سايت آژانس مسافرتي مهرپرواز مراجعه نماييد.



:: برچسب‌ها: استانبول, تور استانبول, تور لحظه آخري استانبول, جاذبه هاي گردشگري استانبول, آژانس مسافرتي ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اين كاخ 600 متري در ساحل اروپايي تنگه بسفر قرارگرفته است. قسمت بيروني اين كاخ توسط سلطان عبدالمجيد اول در اواسط قرن 19 ميلادي ساخته شد. وجود سالن بزرگ در اين كاخ با 56 ستون داخل آن و چلچراغ شكيل و 5/4 تني آن با 750 لامپ موجود در آن چشم هر بيننده اي را خيره مي كند. در زمانهاي گذشته جهت خوشايند ساكنين اين كاخ پرندگان مختلف از اقساط نقاط جهان گردآوري و نگهداري مي شده است. موسس جمهوري تركيه آتاتورك در اين كاخ در تاريخ 10 نوامبر 1938 ديده از جهان فرو بست. (اين كاخ همه روزه به استثناء روزهاي دوشنبه و پنج شنبه جهت بازديد همگان باز مي باشد).هنگام بازديد از اين كاخ براي حفظ تميزي آن ، بايد كفش هاي نايلوني آبي رنگي را به پا كنيد.مصطفي كمال آتاتورك، موسس جمهوري تركيه در سال 1983 در اين كاخ درگذشت است.
مسافران و گردشگران تور ارزان استانبول مي توانند از جاذبه هاي گردشگري استانبول ديدن نمايند.

در وبسايت آژانس مسافرتي مهرپرواز اطلاعات كافي در مورد تمامي نكات لازم براي سفر به استانبول آماده شده تا شما با استفاده از آنها سفري خاطره انگيز را براي خود و همراهانتان رقم بزنيد.



:: برچسب‌ها: استانبول, تور استانبول, تور ارزان استانبول, آژانس مسافرتي, كاخ دولما باغچه استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

كاخ توپكاپي كه در طول قرون 19-15 در مركز امپراطوري عثماني قرار داشته ساختمان جديد كاخ توپكاپي از سال 1466 شروع و در تاريخ 1948 و پيش از فوت سلطان محمد فاتح در سال 1478 ساخته شده . كاخ توپكاپي يكي از بهترين جاذبه هاي توريستي استانبول مي باشد .

در محل تلاقي تنگه بسفر، خليج شاخ طلايي و درياي مرمره قرار گرفته است. اين كاخ در گذشته محل زندگي سلاطين و دولتمردان عثماني بوده و داراي باغ بسيار باشكوهي است.در سمت راست كاخ درختان سرو قرار گرفته و مطبخ‌هاي كاخ نيز در همين سمت جاي گرفته‌اند. امروزه از اين محل به عنوان نمايشگاهي از مجموعه‌هاي كريستال، نقره و ظروف چيني كه مربوط به دوره امپراطوري عثماني است، استفاده مي‌شود. در قسمت چپ كاخ حرمسرا قرار دارد. در اين بخش همسران و فرزندان سلاطين در انزوا زندگي مي‌كرده‌اند. سومين بخش كاخ نيز شامل سالن اجتماعات ، كتابخانه احمد سوم ، نمايشگاهي از لوازم شخصي سلاطين و خانواده‌ي سلطنتي ، جواهرات بسيار مشهور و قيمتي و نيز مجموعه‌اي از دست نوشته‌ها مي‌باشددر مياني ترين بخش اين قصر زيبا عمارتي است كه رداي حضرت محمّد (ص) در آن نگهداري مي شود. اين ردا پس از آن كه عثماني ها به دين اسلام گرويدند به استانبول آورده شد. (كاخ توپ كاپي همه روزه به جز روزهاي سه شنبه جهت بازديد علاقمندان باز مي باشد.) . مسافريني كه با تورلحظه آخري استانبول به اين شهر زيبا سفر مي كنند ، حتما اسم اين مكان را بسيار شنيده اند و به اين مكان مي روند .

موزه هاي باستان شناسي در قسمت داخلي اولين حياط كاخ توپ كاپي قرار دارند. در اين مكان كلكسيوني از عتيقه‌ها و گنج هاي با ارزش وجود دارد. از جمله اين آثار با ارزش مي توان به تابوت سنگي اسكندر و نماي سر در معبد آتن اشاره كرد. در موزه مشرق باستان نيز مي‌توان نمونه هائي از هنر سومريها ، بابليها و عاشوريان را يافت كرد.
مسافران و گردشگران تور استانبول مي توانند از جاذبه هاي گردشگري استانبول در وبسايت آژانس هواپيمايي مهرپرواز ديدن نمايند



:: برچسب‌ها: استانبول, تور استانبول, تور لحظه آخري استانبول, آژانس هواپيمايي, كاخ توپكاپي استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

موزه ديگري كه در اين شهر وجود دارد موزه آتاتورك مي باشد. اين موزه محل نگهداري وسايلي است كه در گذشته مورد استفاده بنيان گذار جمهوري تركيه يعني آتاتورك قرار مي گرفته است. اين موزه يكي از مكان هاي ديدني استانبول مي باشد ، چنانچه مسافر يكي از انواع متفاوت تور استانبول هستيد ، مي توانيد از اين موزه تاريخي ديدن نماييد .

موزه آتاتورك بجز روزهاي دوشنبه همه روزه جهت بازديد همگان باز مي باشد.

در 13 نوامبر 1918 آتاتورك بنيانگذار تركيه نوين از سوريه به استانبول آمد و به هتلي به نام پارا پاليس نقل مكان نمود. اما پس از چند روز به منزل و سوئيت دوست نزديك خود بنام صاليح فانسا ( Salih Fansa) در منطقهBeyoglu رفت و سپس خانه اي 3 طبقه را اجاره نمود و به آنجا نقل مكان نمود و خواهر و مادر خود را نيز به اين مكان منتقل نمود.

آتاتورك در طبقه وسط اين ساختمان اقامت نمود و از اتاقهاي آن به عنوان محل كنفرانس و كار استفاده نمود كه جلسات مختلفي را همراه با دوستان خود به صورت كاملا سري در اين محل انجام داد.

سپس اين منزل در سال 1942 به عنوان موزه مورد استفاده قرار گرفت.

اين منزل كه به نام خانه آتاتورك معروف است در بلوار Halaskar Gazi  واقع شده است در سال 1943 پس از تعميرات به موزه آتاتورك تبديل گرديد.

اين موزه شامل 3 طبقه به شرح زير است:

طبقه اول:

به عنوان محل و سالن مراسم خاص و ويژه مورد استفاده قرار مي گرفته است كه اكنون با نيم تنه اي از مجسمه آتاتورك و عكسهاي مختلفي از وي تزئين شده است.

در قسمت اتاق پشتي يادگارهاي دوران جنگ عثماني قرار دارد همچنين لباسهاي نظامي آتاتورك در اين قسمت وجود دارد.

طبقه دوم :

در قسمت اول آن لباسها و درجات نظامي آتاتورك و راديوي اهدائي دولت آمريكا به وي قرار گرفته است. همچنين در قسمت مياني اين سالن لوازم كار او مانند ميز و صندلي لوازم نگارش ساعت جعبه سيگار كلاه خز و ساير لوازم شخصي وي قرار دارد. در قسمت انتهائي طبقه دوم محل سخنراني و جلسات او و ميز لباسهاي او در حين سخنراني هاي مختلف است.

طبقه سوم :

عكسهاي انقلاب تركيه كتابهاي مختلف درباره آتاتورك  و عكسهاي او در زمان مرگ است.

براي اطلاعات بيشتر از قيمت و شرايط تور لحظه آخري استانبول مي توانيد به وبسايت آژانس مسافرتي مهرپرواز مراجعه نماييد.



:: برچسب‌ها: استانبول, تور استانبول, تور لحظه آخري استانبول, موزه آتاتورك استانبول, آژانس مسافرتي ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تنگه بسفر در شهر استانبول كشور تركيه، همواره اهميت بسيار زيادي در طول تاريخ داشته است و جهت در اختيار گرفتن و كنترل كردن اين تنگه كه شرق و غرب را به هم متصل مي كند، جنگ هاي بسياري بين امپراطوري هاي متفاوت در گرفته است. تنگه بسفر يكي از بهترين و زيباترين جاذبه هاي گردشگري استانبول به شمار مي رود و از اين رو ارزش اين را دارد كه حداقل يك روز را به گردش و بازديد از جاذبه هاي اطراف آن بپردازيد. آژانس مسافرتي مهرپرواز مطلبي برايتان فراهم آورده است كه بيشتر و دقيق تر با جاذبه هاي گردشگري اطراف تنگه بسفر آشنا شويد. 

تنگه بسفر را پياده بگرديم و يا با كشتي كروز؟
چنانچه سوار كشتي هاي كروز شويد، تنها 2 ساعت به طول مي انجامد تا به راحتي تمام جاذبه هاي دورتادور تنگه بسفر را از نماي متفاوتي مشاهده نماييد، بعد از آن مي توانيد يك به يك آنها را نيز از نزديك ببينيد و كنار اين تنگه پياده روي داشته باشيد.

تنگه بسفر را پياده بگرديم و يا با كشتي كروز؟


محله هاي كنار تنگه بسفر
محله ميرگان : اميرگان به دليل معماري خانه هاي قديمي و پارك سرسبزش گردشگران بسياري را به سمت خود جذب مي كند، اين پارك در ماه فروردين در زمان فستيوال گل هاي لاله، با نمايش صدها گل لاله بسيار ديدني و خاص مي شود. 
محله ببك(Bebek) : پارك مشهوري در اين محله قرار دارد، وليكن فروشگاه ها و بوتيك هاي آن طرفداران بيشتري دارد. در اين محله مي توانيد غذاهاي دريايي، وافل و بستني نوش جان كنيد.
محله اورتاكوي : جدا از مسجد بسيار معروفش، كليسا ها و مكان هاي مقدس زيادي دارد، همچنين غذاهاي خياباني اين محله هم معروف است.

محله هاي كنار تنگه بسفر

كاخ هاي عثماني
دردوران عثماني، دورتادور تنگه بسفر پر از كاخ هاي باشكوه و خانه هاي يالي براي ثروتمنداني بود كه اكثر آنها مرتبط به سلسله عثماني بوده اند. كاخ هاي توپكاپي و دلما باغچه، دو كاخ عثماني هستند كه هرروز صدها گردشگر دارند. ديگر كاخ هاي اطراف اين تنگه كاخ سيرگان است كه تبديل به هتل لوكس 5 ستاره شده و كاخ بيلربي كه اقامتگاه تابستاني پادشاهان بود.

كاخ هاي عثماني

مساجد تاريخي 
مسجد اورتاكوي : اين مسجد كه در عكس هاي كارت پستالي استانبول بسيار ديده مي شود، در سال 1856 ساخته شده است و نمونه بسيار زيبايي از معماري باروك است. در اين مسجد نوسازي هايي انجام شد و به جز از ساعت هاي نماز نيز مي توانيد از آن ديدن نماييد.
مسجد ايسكله (Iskele) در اوسكودار : اين مسجد زيبا در سال 1548 به دست معماري به نام سينان بنا شد و در نزديكي آن نيز مسجد شمسي پاشا، يكي ديگر از مساجد ساخت دست سينان، معمار به نام آن زمان، در سال 1580 ساخته شد و از جذاب ترين مساجد اين ناحيه به شمار مي رود.

مساجد تاريخي

موزه هاي مشهور
موزه ساكيپ سابانچي (Sakip Sabanci) : خانه شخصي و اقامتگاه تابستاني شخص معروفي در استانبول، امروزه تبديل به موزه اي شده است كه براي بازديد عموم باز است و در آن پر از وسايل آنتيك و آثار هنري مي باشد. در اين مجموعه كافه اي هست كه مي توانيد در آن روزهاي يكشنبه صبحانه و نهار نوش جان نماييد و تصاوير ديدني و تماشايي و فوق العاده اي از تنگه بسفر را ببينيد.
موزه سادبرك هانيم (Sadberk Hanim) : اين موزه بسيار بزرگ نيست، اما مجموعه هاي بسيار با ارزشي از آثار باستان شناسي و آثار هنري تركي اسلامي دارد.

موزه هاي مشهور

جهت اطلاع از قيمت و جزئيات تور لحظه آخري استانبول به وبسايت اصلي مهرپرواز مراجعه نماييد.



:: برچسب‌ها: استانبول , تور لحظه آخري استانبول , تنگه بسفر استانبول , آژانس مسافرتي , جاذبه هاي گردشگري استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

نمایشگاه ها و نمایشگاه های تجاری، بستر مناسبی برای نمایش محصولات و خدمات کسب و کارشما می باشد. شرکت در یک رویداد نمایشگاهی به عنوان یک فرصت ایده آل برای تعامل شرکت ها و هم چنین تعامل مستقیم با مشتریان شرکت باید در نظر گرفته شود و هم چنین به عنوان یک پشتیبان کامل در ساخت یک نام تجاری به حساب آیند.
یکی از مهم ترین چشم اندازهایی که از شرکت شما در یک رویداد نمایشگاهی در ذهن بازدیدکنندگان باقی می ماند همواره طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی شما خواهد بود. شرکت کنندگان در سراسر جهان به دنبال کشف و غافلگیری از غرفه های نمایشگاهی می باشند. یکی از بزرگترین تصمیم هایی که برای شرکت در یک نمایشگاه باید گرفته شود این موضوع است که آیا شما می خواهید از یک غرفه پیش ساخته استفاده کنید و یا اینکه می خواهید به سراغ طراحی و سفارش یک غرفه سفارشی بروید. انتخاب این موضوع درست مانند دو طرف یک سکه است که هر کدام می تواند مزایا و معایبی را به همراه داشته باشد.
طراحی غرفه نمایشگاهی شما باید به وضوح و به طور چشمگیری بیانگر این موضوع باشد که شما چه کسی هستید،  مزایایی که ارائه می دهید  و چرا شما بهترین گزینه برای پاسخگویی به نیازهای مخاطبان مورد نظرتان هستید. شما فقط چند ثانیه برای جذب توجه بالقوه بازدیدکنندگان نمایشگاه فرصت دارید و این بدین معناست که طراحی غرفه نمایشگاهی شما باید به سرعت و به روشنی پیام شما را ارسال کند و بتواند بامخاطبان ارتباط برقرارکند.رعایت اصول طراحی غرفه نمایشگاهی می تواند این مهم را میسر سازد.که طرح غرفه شما بیانگر حقیقی کسب و کار شما باشد.
تعدادی از شرکت ها ابزارهای ارزان قیمت یا نرم افزار 3D را طراحی می کنند که در مرورگر وب اجرا می شوند. این ابزار با استفاده آسان ، غرفه داران را قادر می سازد تا به سرعت و دقت پیکربندی غرفه و اجزای اصلی طرح مورد نظرخود را ایجاد کنند.
مهم نیست که چه شرکتی غرفه نمایشگاهی شما را طراحی می کند، کلید این است که کلیه طرح ها، گرافیکها و عناصر غرفه با هم متناسب باشند تا بتوانند پیام شما را به گونه ای بیان کنند که مخاطبان مورد نظر شما را تحریک کند.

طراحی ساده، ارائه قوی پیام 

حفظ سادگی در طراحی غرفه تجاری شما را قادر می سازد تا پیام محرمانه کسب و کار خود را ارسال کنید که چشم انداز بالقوه را برای غرفه شما جذب می کند.همانطور که شما شروع به طراحی خود می کنید از ابتدا به این نکته توجه کنید که مهم ترین پیام شما برای برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان چه خواهد بود سپس، اهداف برای شرکت در نمایشگاه، مخاطبان مورد نظر، موقعیت نام تجاری، عرصه رقابت و مزایای منحصر به فرد کسب وکارتان را در نظر بگیرید.
برای افزایش اثربخشی طراحی غرفه نمایشگاه های خود، از استراتژی های بازاریابی استفاده کنید که به      چشم انداز ، لمس، صدا و بوی شما علاقه مند می شوند.
برای به حداکثر رساندن حس بینایی، گرافیک و تصاویر شما باید جسورانه، رنگی باشد و به عنوان نقطه کانونی نمایشگاه شما باشد. از طریق تصاویر و مضامین حداقل، آنها باید داستان و مزایای شما را در برگیرد به طوری که شما را از رقبا جدا سازد.
ارائه فرصت هایی برای لمس کردن و تجربه محصول شما، بازدید کنندگان را درگیر خواهد کرد و تاثیر مثبتی را به ارمغان می آورد  و اثربخشی فروش را تسهیل می بخشد.
استفاده موثر از صدا در فضای غرفه نمایشگاهی شما می تواند موجب جذب بازدید کنندگان شود و به صورت مستقیم بر فروش کلی محصولات تاثیرگذار باشد. مثال هایی از استفاده از صدا در غرفه شما شامل برنامه های زنده، سخنرانان، سخنرانی های رسانه ای، موسیقی یا سرگرمی هایی است که محصول شما را در محتوا نمایش می دهد.
داشتن عطر و بوی خوش طعم، فضای غرفه نمایشگاه شما را مطلوب می سازد مانند بوی دلپذیر محصولات پخته شده، قهوه یا گل های با کیفیت که برای جذب بیشتر بازدید کنندگان موثر است. کلید طراحی و ساخت استراتژی های بازاریابی به منظور ارائه راهکارهای مؤثر و کارآمد، تلاش های شما برای هدف قرار دادن خریداران بالقوه محصول افزایش می دهد. 
اصول طراحی غرفه نمایشگاهی باید به با اهداف اصلی کسب و کار شما همراه باشد تا پس از انطباق این اصول اولیه طراحی، طرح متناسب با کسب و کار شما ارائه گردد و سپس با در نظر گرفتن استراتژی های بازاریابی و برندینگ شما و البته بودجه مورد نظرتان طراحی غرفه نمایشگاهی شما به مرحله پیاده سازی و اجرا برسد.



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

بسیاری از صاحبان کسب و کار شرکت در یک رویداد نمایشگاهی و طراحی غرفه نمایشگاهی موردنظر خود را بسیار پرهزینه می دانند.امادر حقیقت این تصور درستی نیست.شرکت در یک رویداد نمایشگاهی باید به عنوان یک سرمایه گذاری و بازاریابی برای کسب و کار در نظر گرفته شود. در بخش های زیر، ما به این سوال پاسخ خواهیم داد:

 

 قیمت طراحی غرفه نمایشگاهی بر چه اساسی تعیین می شود ؟ 

هزینه های مرتبط با نوع کسب و کارتان که شما به سادگی نمی توانید از آنها اجتناب کنید. این که آیا شما در یک رویداد بزرگ یا کوچک شرکت می کنید، رقبا با چه میزانی از قدرت در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند. همچنین تصمیم اصلی و اولیه برای فضای درخواستی و متناسب با کسب و کار شماست که تقریبا در حدود 40 تا 50 درصد از بودجه شما را به خود اختصاص می دهد.
پیش از برآورد هزینه های ساخت غرفه  نمایشگاهی ابتدا باید مراحل ساخت یک غرفه نمایشگاهی را در نظر گرفت. این مراحل شامل اجاره فضای مورد نظر از شرکت برگزارکننده نمایشگاه، عقد قرارداد با شرکت ارائه دهنده خدمات طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی و پس از آن مراحلی که توسط شرکت پیمانکار غرفه سازی صورت می گیرد که شامل سفارش غرفه، آشنایی با مراحل مختلف غرفه سازی، طراحی غرفه و ارائه طرح غرفه متناسب با اهداف شرکت، آشنایی و انتخاب متریال مصرفی غرفه،  نوآوری در در طراحی غرفه، ساخت غرفه، غرفه آرایی و اجرای غرفه، پشتیبانی از غرفه و جمع آوری غرفه پس از اتمام  نمایشگاه خواهد بود.
یکی از بهترین روش هایی که شما می توانید در هنگام سفارش غرفه نمایشگاهی مد نظر قرار دهید این نکته است که بودجه خود را به شرکت طراح غرفه نمایشگاهی خود اعلام نمایید تا از همان ابتدا شرکت مجری، طرحهای اولیه را بر اساس متراژ و سپس بودجه شما ارائه نماید. این نکته بسیار مهم است که هزینه هر متر ساخت غرفه نمایشگاهی با استفاده از یک نوع متریال استاندارد در متراژهای بالاتر برای مثال بیش از 50 متر کاهش می یابد در صورتیکه اگر شما همان متریال را در متراژهای کمتر از 50 متر درخواست کنید باید هزینه بیشتری برای هر متر مربع ساخت و طراحی پرداخت نمایید. یعنی قیمت و متراژ رابطه عکسی با یکدیگر دارند و هم چنین  تمام مراحلی که در یک غرفه نمایشگاهی اهم از نجاری، برقکاری و نقاشی صورت می‌گیرد در ساخت یک غرفه نمایشگاهی کوچک و بزرگ برابرهستند.
اعلام بودجه در همان ابتدای کار به شرکت طراح و سازنده غرفه نمایشگاهی می تواند بسیار موثر باشد. با این روش طراحی مطابق با بودجه و متناسب با کسب و کار شما را ارائه می گردد. میزان استفاده از متریال در غرفه نمایشگاهی، نوع متریال مورد استفاده و نحوه استفاده از آن هر کدام می تواند به صورت جداگانه عاملی برای تغییر قیمت های اساسی و قابل توجه در طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی شما باشد. به همین دلیل است که بهتر است قبل از طراحی بودجه در نظر گرفته شود و طبق بودجه شما طرح غرفه نمایشگاهی منحصر به کسب و کار شما ارائه گردد.
در ساخت غرفه های نمایشگاهی می تواناز متریال های مختلفی نظیر نئوپان ،ام دی اف و انواع های گلس ها استفاده کرد که البته استفاده از هرکدام از این متریال ها می تواند در قیمت تاثیر گذار باشد.البته تمامی موارد گفته شده اگر تحت یک طرح بسیار نوآورانه و خلاقانه قرار گیرد می تواند با توجه به بودجه تعیین شده بسیار تاثیرگذار باشد و تمامی بازدیدکنندگان را به خود جلب کند، پس در نتیجه طراحی مناسب یک غرفه بیشترین سهم را در میزان اثربخشی یک غرفه دربرخواهد داشت.
با توجه به موارد فوق انتخاب هوشمندانه یک شرکت طراح و سازنده غرفه نمایشگاهی برای ساخت غرفه شما بسیار مهم و کلیدی است.شرکتی که بتواند با توجه به بودجه شما و با استفاده از تجارب خود، کسب و کار شما را با نمایی بسیار موثر و جذاب به بازدیدکنندگان معرفی کند و موجب شود که شما در مسیر موفقیت خود پیش روید و شرکت دریک رویداد نمایشگاهی بتواند بیشترین مقدار اثربخشی و کارآیی را برای کسب و کار شما به همراه داشته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

سازه های پیش ساخته نمایشگاهی در تمام اشکال و اندازه ها متناسب با انواع مختلف بودجه کسب و کار شما می باشد.
این نوع غرفه های نمایشگاه که از سازه های پیش ساخته استفاده می کنند از قاب های آلومینیومی با پانل های مجهز ساخته می شوند که می توان از گرافیک، پانل های جامد، قفسه ها و بسیاری امکانات متناسب با سلیقه و بودجه شما ساخته شود. با برنامه ریزی و با کمک مدیر پروژه اختصاصی می توان ایده هایی بسیار خلاقانه را با استفاده از سازه های پیش ساخته طراحی کرد و جلوه ای چشم گیر در نگاه بازدیدکنندگان نمایشگاهی به وجود آورد.
اگر شما دائما به دنبال فضاهای متنوع برای غرفه های نمایشگاه های خود هستید، پس غرفه های نمایشگاهی پیش ساخته، پاسخ به جستجوی شما است. غرفه های نمایشگاهی پیش ساخته شامل قطعات پیش سازه ای است که طراحی های حرفه ای را با سقف و اتاق ها ایجاد می کنند. این غرفه ها قابل استفاده مجدد هستند و می توانند برای چندین بار تعدیل شوند. شما هم اکنون می توانید طرح های ایستاده بی نظیر را با قرار دادن غرفه های نمایشگاهی پیش ساخته با صرفه جویی در اضافه کردن یا کاهش تعداد کمی از قطعات پیش ساخته بسازید. با گرافیک جذاب و موثر ایستاده، سازه های پیش ساخته قابل حمل و قابل تعویض است. آنها به راحتی به طرح های مختلف نمایشگاه انطباق دارند، در نتیجه، بازده بالای سرمایه گذاری را ارائه می دهند.

ایده طراحی غرفه های نمایشگاهی پیش ساخته

سازه های پیش ساخته دارای ساخت مهندسی هستند

پایه سازه های پیش ساخته نمایشگاهی با یک هزینه کامل حرفه ای طراحی شده است که به شما کمک می کند تا یک ظاهر منحصر به فرد، متفاوت از سایرین داشته باشید. قطعات پیش مهندسی شده توسط طراحان بسیار متخصص به منظور افزایش غرفه های نمایشگاهی پیش ساخته به شما کمک می کنند.

متناسب با طرح های چندگانه نمایشگاه

سازگاری یکی از ویژگی های حیاتی سازه های پیش ساخته نمایشگاهی است. طراحی دقیق سازه های پیش ساخته، این اطمینان را برای شما حاصا می کند که استفاده از این سازه های در تمامی نمایشگاه ها مناسب است. در صورت خرید این سازه های پیش ساخته نمایشگاهی شما می توانید از آنها در نمایشگاه های مختلف دیگر نیز استفاده کنید و نمایش نام تجاری خود را به حداکثر برسانید.

نگاه سازگار

سازه های پیش ساخته نمایشگاهی خود را سازگار با نام تجاری خود طراحی کنید . طرح های پیش طراحی شده این سازه ها به ایجاد یک نگاه بی نظیر و پایدار کمک می کند، و نام تجاری شما باعث ایجاد چشم انداز قابل اعتماد می شود.

قابلیت مجدد پیکربندی

سازه های پیش ساخته نمایشگاهی دارای یک ویژگی قابل تنظیم است که تضمین می کند هر بارچه تغییراتی می تواند ایجاد شود. حالا شما می توانید طرح های مختلف با اندازه های مختلف با طرح های نمایشگاهی پیش فرض خلق کنید.

سازگار با محیط زیست

بر خلاف غرفه های نمایشگاه سفارشی، سازه های پیش ساخته سازگار با محیط زیست است. این ویژگی به شرکت شما کمک می کند به طور موثر به محیط زیست با استفاده از قطعات استاندارد برای نمایشگاه های متعدد کمک کند.

بازگشت سرمایه

به دنبال بازدهی بهتر از سرمایه گذاری هستید؟ اگر بله، طراحی نمایشگاهی پیش ساخته بهترین راه حل برای شماست. ویژگی های استفاده چندگانه همراه با تنظیم مجدد و سازگاری با طراحی نمایشگاهی پیش ساخته، انتخابی مناسب برای افزایش بازده سرمایه گذاری رویدادهای نمایشگاهی کسب و کار شما خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

برای حضور پررنگ و جلوه بیشتر غرفه نمایشگاهی علاوه بر طراحی و دکوراسیون غرفه، می توان از کف سازی متناسب با فضای غرفه نمایشگاهی بهره گرفت. کف سازی مناسب فضای غرفه نمایشگاهی می تواند به تمایز غرفه نمایشگاهی شما کمک کند و سبب شود که فاصله ای از سطح هموار سالن نمایشگاه برای فضای غرفه شما ایجاد شود وچشم انداز بیشتری برای برند کسب و کار شما حاصل شود و البته نقش موثری برای دیده شدن و جلب توجه مخاطبان به وجود آید.

کف سازی به صورت یکپارچه برای کل فضای غرفه نمایشگاهی شما کار بسیار دشواری و وقت گیری خواهد بود. در گذشته و در روش های سنتی از چوپ،پالت های پلاستیکی و یا یونولیت های فشرده برای ایجاد کف سازی یکپارچه استفاده می شد این روش ها همواره با مشکل ایجاد سطوح ناهمسطح مواجه هستند. در این نوع کف سازی به دلیل اینکه کف منطبق بر فضای شما ساخته می شود به هیچ عنوان امکان استفاده مجدد از این کفها در فضاهای دیگر وجود ندارد و پس از پایان نمایشگاه کف سازی ایجاد شده کاملا تخریب می گردد و زمان کفسازی بسیار طولانی و سخت است. اما در غرفه سازی های نمایشگاهی مدرن استفاده از اسپیس فریم های کف بسیار مورد استقبال بوده است در این روش  فریم هایی که به صورت از پیش آماده هستند و اصولا به صورت مکعب هایی تولید شده اند استفاده می شود این مکعب ها در کنار هم قرار میگیرند و در نهایت کف سازی یکپارچه ای را برای غرفه شما ایجاد می کنند. سازه های پیش ساخته  برای غرفه سازی نمایشگاه و در عین حال سازه نمایشگاهی برای مدیریت کف غرفه های نمایشگاهی یا فضاهای داخل و خارج از سالن است.

انواع کف سازی برای غرفه های نمایشگاهی

سازه های نمایشگاهی از پیش ساخته شده با پایه های قابل تنظیم و با اجرای سریع، سطوحی هموار و زیبا را برای غرفه های نمایشگاهی شما ایجاد می کند.این نوع سازه های از پیش ساخته شده که به عنوان کف کاذب مورد استفاده قرار می گیرد. در رنگ های متنوع و سایز ها و ارتفاع های مختلفی وجود دارند و غرفه سازان با توجه به طرح مد نظر خود می توانند از انواع این کف های کاذب استفاده کنند و سطوحی هموار و بسیار زیبا را در نهایت به دست آورند. با استفاده از کف های کاذب نمایشگاهی علاوه بر طیف رنگی مناسب  با سلیقه خود می توانید از متریال های گوناگون مانند پارکت، موکت و شیشه استفاده نمایید. همچنین این سازه به شما اجازه می دهد تا تمام فرآیند سیم کشی و نصب تجهیزات غرفه نمایشگاهی خود را از طریق کف انجام دهید و تغییرات خود را تنها با جابه جایی قطعات کف های کاذب انجام دهید و سازه ای با کیفیت و مقاومت بالا داشته باشید.

هم چنین در طراحی های نوآورانه غرفه سازی می توان از کف هایی که از متریال هایی خاص تری هستند استفاده نمود. برای مثال موکت،چمن های مصنوعی،فرش و یا شیشه نیز می تواند به عنوان پوشش کف مورد استفاده قرارگیرید. در بعضی از طرح ها ممکن است از پالت های بلک لایت استفاده شود و یا پالت هایی به عنوان اکواریم در برخی از قسمت های کف جایگذاری شود.

در ساخت برخی از غرفه های نمایشگاهی که ماشین آلات صنعتی در غرفه قرار می گیرد. دقت در انتخاب متریال مورد استفاده در کف امری بسیار ضروری و واجب است. رعایت این مهم که کف سازی ایجاد شده قابلیت تحمل وزن های سنگین ماشین آلات را داشته باشد و در حین برگذاری رویداد نمایشگاهی امنیت را برای بازدیدکنندگان و غرفه داران حاصل نماید.



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اگر فکر می کنید شرکت در یک نمایشگاه تجاری برای کسب و کارهای کوچک بسیار دشوار است، می توانید به اجاره یک غرفه تجاری معمولی 10 * 10  با ارزان ترین  قیمت فکر کنید! در حالی که تمام افرادی که در نمایشگاه ها شرکت می کنند،تمامی تلاش خود را می کنند که به بهترین شکا ممکن ظاهر شوند، شما هنوز هم می توانید با توجه به بودجه خود، به نیازهای خود پاسخ دهید. با استفاده خلاق از نمایشگاه های تجارت ارزان قیمت، شما می توانید یک غرفه با بودجه محدود شگفت انگیز کنید! 
پس زمینه
در یک سالن نمایشگاه که عمدتا از غرفه داران غوطه ور است، تعریف فضای کسب و کار شما با یک پس زمینه غرفه بسیار مهم است. به این ترتیب کسب و کار شما در دریایی از شرکت های دیگر مورد غفلت قرار نمی گیرد. در حالی که فوق العاده خوب و جذاب است،  واقعیت غم انگیز این است که برخی از دیوارهای تعریف فضا خارج از بودجه شما قرار می گیرند. با این حال، دیوارهای دیواری ارزان قیمت نیز برای انتخاب وجود دارد، مانند دیوارهای لوله ای، پارتیشن باز قلاب و حلقه و انواع مختلفی از پس زمینه های ارزان قیمت. شما حتی مجبور نیستید گرافیک سفارشی را برای دیوار غرفه بودجه خریداری کنید بلکه می توانید از دیوارهای پس زمینه ای اجاره ای که در ابعاد مختلف وجود دارد استفاده کنید و پس از سفارش بنرهای سفارشی خود که مختص پس زمینه انتخابی چاپ می شود از این تجهیزات با هزینه بسیار کم بهره ببرید.

بنرها
اکثر متخصصان تبلیغاتی نمایشگاهی بر این عقیده هستند که  بنرها از مهمترین ارکان نمایش شما در نمایشگاهها هستند. شما می توانید این بنرهای بصری را در غرفه خود قرار دهید و از گرافیک سفارشی برای تبلیغ محصول خاص، سرویس یا نام تجاری استفاده کنید. تعداد زیادی از سبک های بنر و گرافیک وجود دارد که مطمئنا با بودجه شما مطابقت دارند. برای مثال، X-banner مدل های ساده و سبک هستند که برای استفاده با گرافیک خود مناسب هستند. اگر به گرافیک مخصوص چاپ برای نمایشگاه نیاز دارید، از مدل های اقتصادی استفاده کنید که حاوی آگهی های سفارشی چاپ شده با قیمت مناسب  هستند. انواع چاپ های اقتصادی عبارتند از: رنگ غربال ابریشم تا دیجیتال کامل رنگ.

بنرها

جایگاه کاتولوگ 
اگر شما جزوات، بروشورها یا کاتالوگ هایی را که می خواهید در نمایشگاه خود توزیع کنید، شما می توانید کاتولوگ ها را به شیوه ای منظمی ارائه دهید. به جای قراردادن بروشورهای تبلیغاتی خود روی میز، می توانید انتخاب کنید تا آنها را در جایگاه اکریلیک جذاب نمایش دهید! اگر انتخاب گسترده ای از مواردی جهت مطالعه دارید که می خواهید از آن ها استفاده کنید، یک قفسه سیمی ساده می تواند یک جایگزین بزرگ و ارزان باشد یکی دیگر از استراتژی های عالی برای صرفه جویی در پول در نمایشگاه های تجاری خود، خرید نمایش هایی است که هدف دوگانه ای دارند. به عنوان مثال، جایگاه کاتولوگ قابل حمل که شما می توانید محصولات را در سطح بالای جایگاه به نمایش بگذارید، یا فقط از آن به عنوان یک تبلت استفاده کنید! بدون توجه به سبک و اندازه، جایگاه کاتولوگ بایدبه این نکته توجه داشت که برای حفظ و نگهداری کاتولوگ و بروشورهای خود، باید استراتژی سازمان یافته و حرفه ای داشته باشید.

نمایشگرها
این که آیا هدف شما برای استفاده از نمایشگرها در غرفه خود، نمایش تیزرهای تبلیغاتی، نمایش محصولات  خدمات خود و یا نمایشی از دفتر یا کارخانه ی شما است. موجب می شود که دلایل زیادی برای سرمایه گذاری در صفحه نمایش با تکنولوژی  و مدرن برای غرفه نمایشگاهی خود در نظر بگیرید. اگر شما فقط به دنبال یک صفحه نمایش ساده هستید که بتواند نمایشگرهای شما را ایمن نگه دارد، گزینه های مقرون به صرفه در بازار وجود دارد. پایه های ارزان قیمت، پایه های لوح رایانه ای که دارای قفل هستند وجود دارند، بنابراین لازم نیست نگران امنیت ایمنی دستگاه باشید.

نمایشگرها

 

مبلمان
برای راحتی و آسایش همکاران شما که قراراست ساعت های طولانی را در روزهای برگزاری نمایشگاه در غرفه نمایشگاه شما با انرژی و نشاط حضور داشته باشند، فراهم کردن صندلی و میزهایی که علاوه بر حفظ وجهه غرفه شما موجب آسایش آن شود امری ضروری است. شما هم چنین باید به فکر مبل های راحت تری برای بازدیدکنندگانی که وارد غرفه شما می شوند و قصد دارند چند دقیقه ای به شرح محصولات و خدمات شما گوش دهند.باشید.شما می توانید از صندلی های جک دار، میزهای بلند ،میزهای پذیرایی و مبلمان با قیمتهای بسیار مقرون به صرفه و با ارزانترین قیمت برای مدت زمان نمایشگاه خود اجاره کنید.

شما ممکن است حتی در برخی از شرایط مجبور شوید تا بیشتر از بودجه ای که در نظر گرفته اید هزینه کنید، اما اگر این تصمیمات هوشمندانه اخذ شود،می توانید بیشترین میزان بهره وری و برگشت سرمایه را از هزینه ای که کردید داشته باشید.
حتی اگر فقط یک محصول را از هر یک از دسته های پیشنهادی بالا انتخاب کردید، می توانید یک پیکربندی کامل برای غرفه نمایشگاهی خود داشته باشید! به دقت اهداف و نیازهای اصلی خود را برای نمایش تجارت خود در نظر بگیرید. با شرکت هایی که ارائه دهنده خدمات اجاره تجهیزات نمایشگاهی با ارزانترین قیمت ها هستند کمک بگیرید و با مدیریت بودجه اختصاص داده شده به هدف نهایی خود برسید و موفق شوید.



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هنگامی که شما قصد دارید در یک نمایشگاه شرکت کنید،گزینه های زیادی برای نحوه شرکت در نمایشگاه و جایگزینی غرفه مورد نظر شما وجود دارد،غرفه های فضای باز،غرفه های مدولار،غرفه های سفارشی در قسمت ورودی های درب های سالن های نمایشگاهی و البته غرفه هایی که در وسط سالن ها به عنوان جزیزه واگذار می شوند.همواره غرفه هایی که به صورت جزیره طراحی شده اند، بسیار چشمگیر هستند و می توانند انتخاب بسیار مناسب و البته با نتیجه ای شگفت انگیز برای نمایش برند شما باشد.
خوشبختانه، انواع مختلفی از غرفه های نمایشگاهی جزیره ای در سالن های نمایشگاه ها که می توانند به طور کامل به آنچه که شرکت شما برای نمایش تجاری موفق کسب و کار خود نیاز دارد،وجود دارد.ارائه چند منظوره برای ارتقاء محصولات و خدمات شما به صورت شگفت انگیزی درغرفه های نمایشگاهی جزیره ای حاصل می شود شما می توانید اطمینان حاصل کنید که غرفه ی جزیره ای  به شرکت شما کمک می کند تا در میان تمام غرفه های پیش ساخته شده و یا حتی غرفه های طراحی شده که در اطراف سالن نمایشگاهی هستند، در سراسر رویداد ایستادگی کنند.
غرفه های نمایشگاهی جزیره ای برای شرکت هایی که تجهیزات و محصولات خود را برای نمایش به نمایشگاه می آورند بسیار مناسب خواهد بود.زیرا به دلیل فضای مناسب و باز جزیره می توان از خلاقانه ترین و برترین طراحی های غرفه سازی نمایشگاهی بهره جست. غرفه های جزیره ای بیشتر برای نمایش ابزار آلات، صنایع و ماشین آلات سنگین کاربرد دارد اما ممکن است محصولات دیگری نیز در این نوع از غرفه سازی نمایشگاهی به نمایش گذاشته شود اما این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که برای نمایش این نوع از محصولات باید طراحی غرفه جزیره ای به شکلی صورت پذیرد که در جذب بازدیدکنندگان تاثیر بیشتر و موثرتری داشته باشد. 
درادامه به مواردی اشاره می کنیم که بهتر است  قبل از اینکه تصمیم به جایگزینی یک غرفه نمایشگاهی جزیره ای برای رویداد بعدی نمایشگاهی کسب و کار خود باشید،مد نظر قرار دهید.

انتخاب طرح جزیره شما

قبل از شروع طراحی غرفه نمایشگاهی جزیره ای خود، مهم است که شما تعیین کنید می خواهید بر روی کدام قسمت از کسب و کار خود تمرکز کنید.شما می توانید با استفاده از بنرهای اطلاعاتی بزرگ،نمایشگرهای سایز بزرگ،تصاویر تعاملی و کلیپ های ویدئویی با بازدیدکنندگان نمایشگاه تعامل خود را برقرار کنید.هنگامی که مشخص کنید که چه بخشی از اطلاعات کسب و کار شما قرار است برای نمایش ارائه شود، می توانید برنامه ریزی میسری را آغاز کنید.
یکی از بهترین قسمتهای غرفه های نمایشگاهی جزیره ای  این است که شما جریان ترافیک بازدیدکنندگان را کنترل می کنید. مسیری که شما برای  شرکت کنندگان فراهم می کنید، به عنوان یک مانع برای ترافیک بازدیدکنندگان از برند شما خواهد بود. ایجاد یک تقسیم کننده که افراد را مجبور می کند تا در یک مسیر مشخص حرکت کنند. با این وجود، اطمینان حاصل کنید که محتوای جذاب در طول راه برای بازدید کنندگان در طول غرفه خود ایجاد کرده اید.

چشم انداز غرفه نمایشگاهی جزیره ای

غرفه های جزیره ای از چهار جهت سالن های نمایشگاهی برای بازدیدکنندگان قابل رویت هستند و مشرف به فضای بیرونی نمایشگاه می باشد؛ لذا محصولات و یا خدماتی که در این نوع غرفه معرفی می شود با جذابیت بیشتری نسبت به سایر انواع غرفه ها به نمایش در می آید. با توجه به این موضوع ارزش تجاری و تبلیغاتی غرفه های جزیره ای بالاتر از دیگر غرفه های نمایشگاهی بوده و تاثیرگذاری آن در ذهن مخاطب نیز بسیار ماندگارتر خواهد بود.

سفارشی سازی نمایشگرهای جزیره شما

نمایشگرهای جزیره همچنین انواع مختلفی از انعطاف پذیری را در هنگام طراحی، طرح و گرافیک غرفه ارائه می دهند.با سفارش یکی از نمایشگاه های جزر و مد نمایشگاه ، شما می توانید تنظیمات نمایشگاه های کوچکتر و تنظیمات مورد استفاده برای رویدادهای مختلف را در طول زمان برگزاری نمایشگاه پیاده سازی نمایید .

مدیریت هزینه های غرفه نمایشگاهی جزیره ای

با توجه به متراژ بالای جزیره های سالن های نمایشگاهی،لذا توجه به میزان هزینه های در پیش رو جایگذاری غرفه نمایشگاهی جزیره ای بسیار مهم و حائز اهمیت است،بنابراین قبل از اتخاذ این تصمیم باید تمامی ابعاد این نوع نمایش در نظر گرفته شود و به این شرکت در نمایشگاه به عنوان سرمایه گذاری در برندینگ کسب و کار خود نگاه کرد. 



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

ایده های خلاقانه برای طراحی غرفه های نمایشگاهی بسیار حائز اهمیت است، همواره شرکت در نمایشگاه های مختلف می تواند یک فرصت عالی برای شرکت شما برای نمایش محصولات و معرفی خدمات شما وارتباط با دیگران در صنعت باشد. از این رو استفاده از ایده های خلاقانه برای طراحی غرفه نمایشگاهی موجب نمایش هرچه بیشتر نشان تجاری شما خواهد شد، حتی در فضایی پر از شرکت های رقیب که همگی برای جلب توجه بازدیدکنندگان تمام تلاش خود را می کنند.

1. ریسه های لامپی یک فضای دلپذیر ایجاد می کند

استفاده از ریسه های لامپی یک روش بسیار جالب و مقرون به صرفه برای تزیین غرفه نمایشگاهی شما خواهد بود.این افزودنی کوچک باعث ایجاد شگفتی جالب توجه ای برای بازدیدکنندگان خواهد شد و فضایی گرم را به ارمغان خواهد آورد.

2.استفاده از صفحه های نمایش بزرگ 

غرفه های تعاملی و اطلاع رسانی که در هر گوشه ای از آن نمایشگرهایی جهت برقراری ارتباط وجود دارد، فضاهای متعددی برای دیدار را فراهم می سازد،  هر جنبه ای از صفحه نمایش اطلاعات نام تجاری و راه های سرگرم کننده برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه شرکت ارائه می کند را به نمایش می گذارد. صفحه نمایش ممکن است فقط یک جعبه با یک تلویزیون نصب شده بر روی دیوارهای غرفه باشد اما این کار موثرتر از فکر شماست. این غرفه الهام بخش مشارکت و تعامل خواهد بود. 

3.هشتگ گذاری در شبکه های اجتماعی توسط بازدیدکنندگان

دعوت از شرکت کنندگان در نمایشگاه برای گرفتن عکس و استفاده از هشتگ برند شما در شبکه های اجتماعی می تواند یک ایده سرگرم کننده و خلاقانه را برای غرفه شما به ارمغان می آورد.که هم موجب سرگرمی و در نهایت باعث برندینگ شما در شبکه های اجتماعی شود.اگرچه که برای جذب اشتیاق بیشتر بازدیدکنندگان برای هشتگ گذاری می توان از مسابقه های شبکه هی اجتماعی بهره برد و هم چنین برای زیباتر شدن عکس های بازدیدکنندگان باید مکان مناسبی که فضایی جالب توجه را برای عکاسی فراهم کند در غرفه در نظر گرفت.

ایده خلاقانه برای طراحی غرفه های نمایشگاهی

4.استفاده از المان های طبیعی در غرفه سازی مانند جنگل

وقتی غرفه در یک نمایشگاه مانند یک خانه درختی،یا یک غار به نظر می رسد، آن غرفه ارزش بازدید توسط بازدیدکنندگان را پیدا خواهد کرد. این بخش نمایشی از طبیعت که منحصر به فرد طراحی می شود، نه تنها موجب جلب توجه خواهد شد، بلکه نمادی است که مردم آن را به یاد خواهند آورد.

5. کافی شاپ با طراحی کاملا ویژه

استفاده از یک برند کافی شاپ معتبر و قهوه برای اندازه گیری واکنش بازدیدکنندگان، به خصوص در فصول سرد سال می تواند بسیار موثر باشد.شرکت کنندگان توسط احساسات اولیه که از بوی دل انگیز قهوه منشات می گیرد جذب غرفه شما می شوند و سپس بعد از اینکه با قهوه از آنها پذیرایی شد حال نوبت به معرفی محصولات یا خدمات شما به آنها می شود.

6.استفاده از رنگ های تیره و گرم 

برای جلب توجه بیشتر بازدیدکنندگان می توان از رنگ های تیره مانند مشکی در غرفه سازی استفاده کرد البته باید به این نکته اشاره کرد که تنها استفاده از رنگ های تیره برای غرفه هایی با ابعاد بزرگ پیشنهاد می شود.برای جلوه بیشتر غرفه هایی با رنگ تیره باید از پروژکتورهای قوی استفاده کرد 

7.استفاده از محصولات شرکت در فضا سازی غرفه نمایشگاهی

شرکت هایی که محصولات خاصی را برای فروش در معرض نمایش قرار می دهند می توانند از محصولات خود در دیوارهای غرفه برای هرچه نمایش بیشتر استفاده کنند مثلا اگر شرکتی به تولید دوچرخه مشغول است می تواند دیواری از دوچرخه های روی هم ایستاده در قسمتی از غرفه خود در نظر بگیرد.

8.کف سازی خلاقانه غرفه نمایشگاهی

استفاده از کف سازی غرفه نمایشگاهی می تواند ایده ای بسیار خلاقانه در طراحی غرفه نمایشگاهی شما باشد.برای مثال می توان ازکف سازی شیشه ای استفاده کرد که در زیر آن از لامپ های رنگی و پرنور استفاده شده باشد،یا قسمتی از آن همانند اکواریم باشد که یا توسط ماهی و آب پرشود و یا اینکه از محصولات شرکت در کف غرفه استفاده شود.

9-در اختیار گذاشتن محصولات یا خدمات برای بازدیدکنندگان

در نظر گرفتن جایگاهی برای ارائه محصولات یا خدمات شما برای استفاده بازدیدکنندگان از محصولات می تواند ایده ی خلاقانه ای برای غرفه سازی نمایشگاهی شما باشد.با این روش بازدیدکنندگان می توانند از محصولات حتی برای چند دقیقه استفاده کنند و تجربه شیرینی از محصول شما را در ذهن خود داشته باشند. هم چنین این ذهنیت در بازدیدکننده ایجاد می شود که شما از محصول خود 100 درصد اطمینان را دارید و استفاده افراد از محصول شما به صورت هدیه ای برای آنان تلقی خواهد شد.

10- طراحی منحصر به فرد و یا غیر معمول

برای طراحی غرفه سازی نمایشگاهی استانداردهای زیادی جهت هریک از زمینه های نمایشگاهی وجود  دارد، با این حال اگرشما بتوانید ریسک طراحی خارج از عرف رابپذیرید و از طراح خود بخواهید که طراحی بسیار مدرن وغیر متعارف را برای شما در نظر گیرد جدا از بحث ریسک بالا و البته افزایش هزینه ممکن است، منجر به خلق غرفه شگفت انگیزی برای مجموعه شما شود و تا مدت ها در ذهن بازدیدکنندگان خواهد ماند.



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

یکی از صنعت های به روز و مدرن امروزی، طراحی داخلی غرفه ها و مراکز تجاری است. دکوراسیون نمایشگاهی خوب به شرایط جذاب غرفه کمک می کند و متناسب با شرایط محصولات گوناگون طراحی می شود. تناسب رنگ پس زمینه و دکور و انتخاب پوشش های مناسب برای کف و دیوار باعث جلب نظر مشتری می شود. استفاده از ایده های خلاقانه به جذابیت هر چه بیشتر غرفه کمک می کند. در این مقاله نکاتی راجع به دکوراسیون نمایشگاهی بیان می کنیم.

دکوراسیون نمایشگاهی  
دکوراسیون نمایشگاهی از جمله موارد مهم در جلب توجه بازدیدکنندگان به محصولات شرکت می باشد. انتخاب وسایل متناسب با فضا مهمترین قسمت طراحی دکوراسیون غرفه است. طراح کار بلد در امر طراحی غرفه به شما کمک می کند. تغییر در دکوراسیون نمایشگاهی از جمله مهمترین عوامل ایجاد یک طراحی خوب است. به عنوان مثال قرار دادن نمونه های برتر در جلوی غرفه از جمله موارد تأثیر گذار در طراحی می باشد. قرار دادن مبل یا صندلی های راحتی در غرفه می تواند برای استراحت و گفتگوهای تجاری مناسب باشد. سیستم سرمایشی و گرمایشی نمایشگاه باید به اندازه کافی قوی باشد تا توان کنترل دمای محیط بزرگ را داشته باشد. وجود حوض کوچک به همراه آبنما به زیبایی نمایشگاه کمک زیادی می کند. همچنین قرار دادن باغچه های کوچک و مینیاتوری نیز به ایجاد فضای شاد و جذاب کمک می کند. طراحی محیط بیرونی غرفه نیز باید حس و حال خاصی مرتبط با محصولات را به بازدیدکنندگان ارائه دهد. ارائه دکورهای مدرن و به روز با توجه به شرایط کالا به جلب توجه بازدیدکنندگان کمک می کند.

غرفه سازی نمایشگاهی 

طراحی های مختلف دکوراسیون نمایشگاهی

دکوراسیون نمایشگاهی به شیوه ها و سبک های مختلفی انجام می شود. در واقع سبک های دکوراسیون نمایشگاهی مواردی عمومی هستند که با توجه به سلیقه شما باعث تغییراتی در جزییات می شود. شما با توجه به انتخاب سبک مورد نظر باید اولویت های طراحیتان را مشخص کنید. اولویت های هر فرد متناسب با سلیقه او می تواند راحتی، ظرافت، زیبایی و نظم را شامل شود. سبک های مختلف دکوراسیون نمایشگاهی با توجه به شرایط روز می تواند به صورت مدرن یا کلاسیک باشد. طراحی کلاسیک دکوراسیون از جمله مدل های قدیمی می باشد که امروزه جایگاهی در بین جوانان ندارد. اما مدل های مدرن از جمله مدل هایی هستند که دارای جذابیت ها و زیبایی های خاصی می باشند.

 

تناسب رنگ در دکوراسیون نمایشگاهی

در انتخاب رنگ دکوراسیون نمایشگاهی، بیشترین دقت را صرف کنید. شاید مهمترین قسمت طراحی دکوراسیون نمایشگاهی،  انتخاب تم رنگی مناسب باشد. انتخاب رنگ نامناسب می تواند روند کلی طراحی را به هم بریزد. رنگ دیوارها و دکور را متناسب با شرایط هر غرفه متفاوت انتخاب کنید. از جمله پوشش های پر کاربرد در طراحی غرفه ها می توان به کاغذ دیواری، رنگ های روغنی، سنگ های تزیینی و بتن های مخصوص اشاره کرد. هارمونی بین رنگ های دیوار و دکور از جمله مهمترین قسمت های یک طراحی داخلی مناسب است. ترکیب رنگ های روشن و تیره یکی از انتخاب های متداول بین مردم می باشد. البته باید دقت کرد تا هر یک از ترکیب رنگ ها دارای ویژگی هایی است که باید متناسب با دکور و شرایط محیطی باشد. استفاده از ویترین های چوبی و ایجاد شکل هایی جذاب از خصوصیات یک دکوراسیون نمایشگاهی مناسب می باشد.

غرفه نمایشگاهی 

 

 

نورپردازی مناسب دکوراسیون نمایشگاهی

 نورپردازی در نمایشگاه های تجاری از جمله مهم ترین موارد در دکوراسیون نمایشگاهی می باشد. طراحی نورپردازی به دو روش نورپردازی محصولات و نورپردازی دکوراسیون انجام می شود. علم نورپردازی امروزه یکی مهمترین عوامل دیده شدن و جذابیت یک برند می باشد. استفاده از لامپ های پر نور در طراحی نورپردازی سقف، باید متناسب با روش نورپردازی محل نشست باشد. اما در روش نورپردازی دکوراسیون، تمرکز نور پردازی باید بر روی دکور و محیط اطراف آن باشد. همچنین لامپ های هالوژن، سقفی و توکار نیز گزینه های مناسبی برای این مدل نورپردازی است. هدف از تفاوت میان دو روش نورپردازی، ایجاد تضاد طراحی می باشد که باعث جلب توجه بازدید کننده می شود.  

غرفه سازی   

 

 

نکات مهم در دکوراسیون نمایشگاهی

انتخاب یک طراحی مناسب برای دکوراسیون نمایشگاهی و تناسب آن با برند مورد فروش در غرفه، اهمیت ویژه ای دارد. جلب توجه و ایجاد جاذبه برای بازدیدکنندگان نمایشگاه، بیش از هر موضوعی در طراحی دکوراسیون نمایشگاهی اهمیت دارد. غرفه ها باید متناسب با شرایط برند و شرکت مورد نظر طراحی شوند. استفاده از دکور زیبا با وسایل لوکس اما فاقد روح و طراحی مناسب، به هیچ عنوان قابل قبول نمی باشد. جایگاه مناسب و ایجاد تناسب رنگ از دیگر نکات مهم دکوراسیون داخلی نمایشگاهی است. مبلمان و میزهای گفتگو را در جای مناسب قرار دهید و در انتخاب رنگ آن ها عجله نکنید. در دکوراسیون نمایشگاهی سعی کنید از ایده های نو استفاده کنید تا طراحی شما تازگی داشته باشد. مبل ها را در فاصله مناسب و با تعداد محدود در غرفه قرار دهید و سعی کنید محصولات در معرض نمایش را در ارتفاع مناسب قرار دهید. این ارتفاع مناسب باعث می شود بازدیدکننده بدون مشکل محصولات را ببیند. در دکوراسیون نمایشگاهی وجود کافه و رستوران های کوچک از جمله بهترین انتخاب برای استراحت بازدیدکنندگان می باشد. سپردن دکوراسیون داخلی نمایشگاه به شرکت های با تجربه و متخصص در این زمینه به طراحی جذاب تر غرفه شما کمک می کند.



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آیا از جدیدترین طرح هایی که برای غرفه سازی نمایشگاهی استفاده می شود مطلع هستید؟ آیا می دانید چرا یک سری از غرفه ها دارای مشتری بیشتری هستند اما غرفه های دیگر اغلب خلوت بوده و بازدیدکننده ندارند؟ رعایت اصول غرفه سازی نمایشگاهی بسیار مهم است به طوری که اگر از متدهای صحیحی در این مسیر استفاده شود قطعا به نتیجه دلخواه خواهیم رسید.

روش های غرفه سازی نمایشگاهی

به طور کلی برای اینکه بتوان از غرفه سازی نمایشگاهی نتیجه صحیحی گرفت باید یک سری اصول به طور حتم رعایت شود ، به عنوان مثال در ابتدا باید فضای مفید هر غرفه مشخص شود و جانمایی هایی که در آن نیاز است تست شده و افراد بتوانند در طراحی خود اصول صحیحی را رعایت کنند. زمانی که تصمیم به غرفه سازی نمایشگاهی باشد باید روشی استفاده شود که حداکثر بهره وری از تمامی پتانسیل فضای موجود در نظر گرفته شود.زیبایی از دیگر مباحثی است که در غرفه سازی نمایشگاهی دیده می شود،  باید بخش های مختلف غرفه ها به طور دقیق زیباسازی شود و فضای داخلی غرفه ها همچون یک مغازه مورد اعتماد نشان داده شود.

ساخت غرفه نمایشگاهی

لزوم ساخت غرفه سازی نمایشگاهی

می دانیم که ارائه محصولات و به دنبال آن خدمات در هر نمایشگاه به واسطه دکور چینی هایی است که در غرفه ها وجود دارد. در واقع غرفه سازی نمایشگاهی یکی از موثر ترین و همین طور مرسوم ترین روش های تبلیغاتی در شرکت ها محسوب می شود. به طور کلی در غرفه سازی نمایشگاهی از یک سری اشکال خاص در بدنه غرفه به همراه گرافیک بندی و همینطور تصاویر مرتبط استفاده می شود تا فضای موجود باب میل مشتری باشد.

مبرهن است که شکل ظاهری غرفه و همین طور کیفیت اجرایی آن و دکور بندی هایی که برای غرفه سازی نمایشگاهی صورت می گیرد تاثیر چشم گیری در جذب بازدید کنندگان دارد. بارها دیده شده است که دو غرفه یک محصول مشابه را عرضه می کنند اما یک غرفه از مشتری بیشتری به نسبت گزینه دیگر برخوردار است به نظر شما علت چیست؟ درست حدس زدید این موضوع به دلیل استفاده از غرفه سازی نمایشگاهی اصولی و زیبا است که سبب می شود مشتری از انتخاب خود بسیار مطمئن باشد.

غرفه سازی نمایشگاهی

کارایی غرفه سازی نمایشگاهی

آیا در غرفه سازی نمایشگاهی تنها باید به شکل ظاهری و زیبایی توجه کرد؟ این طور نیست! کارایی غرفه های نمایشگاهی از دیگر مسایل بسیار مهم محسوب می شود که باید به آن توجه کرد. می دانیم که اغلب غرفه ها دارای فضای کوچکی هستند و همین طور واضح است که هزینه بر بودن هر سانتیمتر مربع از غرفه ها سبب می شود که غرفه دار به دنبال روشی باشد که بتواند بهره وری بسیار بالایی از تمامی مساحت غرفه خود داشته باشید به این ترتیب اقداماتی که در غرفه سازی نمایشگاهی صورت می گیرد باید در جهت کاهش هزینه غرفه سازی باشد به طوری که کیفیت و همین طور اصالت آن حفظ شود. یک نکته بسیار جالب این است که اگر فرد یا گروهی ایده ای در ذهن خود داشته باشد تیم های طراحی ما آن ایده را با متریال های مرسوم ترکیب می کنند و طرحی خاص برای ساخت غرفه نمایشگاهی فراهم خواهند ساخت به این ترتیب خاص بودن طرح غرفه شما خود می تواند یک رمز موفقیت بزرگ محسوب شود.

غرفه

قیمت غرفه سازی نمایشگاه و عوامل موثر

بارها و بارها در خصوص قیمت غرفه سازی نمایشگاهی سوال شده است بهتر است بدانیم که قیمت ها در این زمینه در وضعیت رقابتی بسیار شدید قرار دارد اما با در نظر گرفتن یک سری اصول می توان این طور به یک توازن نسبی در این زمینه دست یافت.

حال می خواهیم در این بخش یک سری عواملی که در قیمت غرفه سازی نمایشگاهی تاثیر مستقیم دارد را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهیم. استفاده از کف سازی های مرسوم مانند پارکت ها و همین طور متریال های خاص مانند ام دی اف و یا چمن های مصنوعی یکی از عوامل موثر در قیمت غرفه سازی نمایشگاهی هستند.

گزینه بعدی در خصوص استفاده از اشکال هندسی مرسوم و یا یک سری اشکال خاص است که در طراحی غرفه های نمایشگاهی استفاده می شود و به راستای آن نیاز به دستگاه های برش خاصی است. در صورتی که بخواهید از طرح های گرافیکی بیش از حد نرمال استفاده کنید قطعا هزینه شما افزایش می یابد.

نورپردازی های کارآمد و کافی و استفاده از نورهای مستقیم و یا غیر مستقیم هر یک دارای قیمت های جداگانه ای هستند. گاه دیده می شود که غرفه داران علاقه مند به گل آرایی در داخل غرفه ها هستند و به وجود فضای سبز اهمیت می دهد. تمامی موارد گفته شده در قیمت طراحی و ساخت غرفه سازی نمایشگاهی تاثیر مستقیم دارد.

غرفه نمایشگاهی

در انتخاب شرکت غرفه سازی نمایشگاهی دقت کنید!

در نظر داشته باشید که باید در ابتدای امر تعریف صحیحی از یک غرفه ساز خوب مشخص شود. در شرکت ما می توانید از مشاوره رایگان بهره مند شده و ایده های خود را اعلام کرده و میزان تطبیق آن با فضای غرفه خود را بسنجید. تیم های طراح ما سعی می کنند غرفه را با حداکثر کیفیت و بدون در نظر گرفتن مساحت آن بسازند. این طور که مشخص شده است امکان ارائه پشتیبانی در طول برگزار نیز از سوی تیم های خبره ما وجود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

غرفه سازی نمایشگاهی در این عصر مورد توجه بسیاری از شرکت های بازرگانی و تجاری قرار گرفته است.و از این طریق توانسته اند در تبلیغ محصولات و کالاهای خود موفق شوند. غرفه سازی نمایشگاهی با امکانات و طراحی خاص خود دارای قیمت های متفاوتی می باشد.

غرفه سازی

امروزه بیشتر شرکت ها برای تبلیغات محصولات خود دست به غرفه سازی نمایشگاهی زده اند و از این طریق می توانند محصولات و کالاهای خود را تبلیغ کنند. غرفه نمایشگی به بخشی از نمایشگاه گفته می شود که شرکت های بسیاری در زمینه تجاری و بازرگانی از آن برای تبلیغات و برای به فروش رساندن کالاها و محصولات خود استفاده می کنند. به عبارتی می توان گفت که محصولات مختلف در این غرفه ها به فروش می رسد؛ و این امکان را به مردمی که در نمایشگاه حضور دارند می دهد که از این محصولات بازدید کنند. در ساخت غرفه نمایشگاهی باید دقت کامل را به کار ببرید، مثلا در غرفه خود طرحی چشم نواز و خوشایندی را ایجاد کنید و پس زمینه خوبی به کار ببرید. شما می توانید با استفاده از دیوارهای لوله و درپوش و پارتیشن های حلقه و قلاب و از دیگر پس زمینه های ارزان در غرفه خود استفاده کنید که هم در جذب بازدیدکنندگان تأثیر بسیاری دارد و هم قیمت بسیار مناسبی دارند و شما می توانید با خرج هزینه کمی پس زمینه غرفه خود را دیدنی و جالب کنید. شما باید در غرفه سازی نمایشگاهی خود حساسیت زیادی نشان دهید تا بتوانید تبلیغات خوبی در زمینه کاری خود انجام دهید.

غرفه سازی رایکا سازان

غرفه سازی نمایشگاهی

در غرفه سازی نمایشگاهی باید یک سری نکات را رعایت کنیم. از این نکات می توان به مطابقت از لحاظ تناسب با فضا و حال و هوای نمایشگاه، گیرایی هرچه بیشتر از نظر مخاطبان، کیفیت مناسب تجهیزات و متریال استفاده شده در غرفه و استفاده از فضای محدود غرفه از لحاظ چیدمان و تقسیم بندی مناسب فضا اشاره کرد. با توجه به حساس بودن تبلیغات نمایشگاهی و به دلیل این که زمان محدودی برای برگزاری غرفه های نمایشگاهی تعیین می شود و هم چنین به دلیل داشتن هزینه های بسیار زیاد، باید در انتخاب طراح غرفه خود حساسیت بسیاری نشان دهید. هدف بیشتر غرفه داران از تشکیل غرفه ها، انجام تبلیغات برای کالای خود می باشد؛ و در صورتی که نتوانند به خوبی کالای خود را تبلیغ کنند و توجه مخاطبان را جذب کنند دچار شکست می شوند و ضرر خواهند کرد و هزینه های انجام شده در اهداف تبلیغات نمایشگاهی به باد خواهد رفت.

غرفه سازی رایکا سازان

ساخت غرفه

در ساخت غرفه باید از غرفه ساز ماهر و متخصص کمک بگیرید. چرا که افراد با تخصص و ماهر در این زمینه هم می تواند در طراحی غرفه هزینه های کمتری را برای شما به وجود آورد و هم می تواند بسته به فضای محدود شما یک غرفه بسیار زیبا و دلنشینی را بسازد. غرفه سازی نمایشگاهی برای تبلیغات محصولات شرکت ها موردی بسیار مناسب و تأیید شده می باشد و شرکت ها می توانند از طریق غرفه سازی نمایشگاهی به اهداف خود برسند. امروزه تمامی شرکت ها از غرفه سازی نمایشگاهی استفاده می کنند.

غرفه سازی نمایشگاهی

قیمت غرفه سازی

قیمت غرفه سازی نمایشگاهی بسته به برنامه ریزی صحیح و میزان بودجه، متفاوت است. در برخی نمایشگاه ها می توان با فضای محدود و در عین حال کارآمد، غرفه هایی با قیمت بسیار مناسب را طراحی کرد. اگر شما در ساخت غرفه به موارد ضروری در ساخت اهمیت بدهید و از هزینه های غیر ضروری بپرهیزید و در عین حال یک غرفه بسیار مناسب برای اهداف تبلیغاتی خود بسازید، می توانید با هزینه کم نتیجه بسیار بهتری را کسب کنید و نیاز نیست که بیشتر از بودجه خود خرج کنید. برخی افراد در غرفه سازی نمایشگاهی هزینه های بسیاری خرج می کنند زیرا فکر می کنند با هزینه بیشتر به نتیجه مطلوبی می رسند اما این طور نیست و شما با برنامه ریزی خوب می توانید غرفه ای با قیمت ارزان را تهیه کنید و نیز به هدف خود از ساخت این غرفه ها برسید.

قیمت ارزان غرفه سازی
در طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی برای تمامی غرفه داران و تمامی شرکت ها نقطه حائز اهمیتی که وجود دارد قیمت غرفه ها می باشد؛ و همه غرفه داران سعی دارند تا غرفه هایی که می خواهند از  آن ها در تبلیغات خود استفاده کنند، قیمت ارزان تری داشته باشد. مشکلی که در این زمینه برای هر غرفه داری امکان دارد پیش آید، عدم توجه کافی به غرفه سازی با قیمت پایین است که توجه به این بحث باید با برآورد هزینه ها و تعرفه ها در طراحی غرفه به صورت دقیق شکل بگیرد. در بعضی موارد هزینه های غیر ضروری در ساخت و طراحی غرفه ها به این دلیل است که با اینکه بودجه زیادی برای این کار در نظر میگیرید؛ اما ممکن است در محاسبه قیمت ها اشتباهی رخ بدهید و بودجه ای که برای غرفه سازی نمایشگاهی در نظر گرفته اید، حتی نتواند هزینه های اصلی غرفه را تأمین نماید. بنابراین برای طراحی و ساخت غرفه ارزان باید به طور دقیق برنامه ریزی کنید و با توجه به بودجه خود تمامی موارد ضروری در غرفه سازی را در نظر بگیرید تا با کمترین هزینه، غرفه سازی نمایشگاهی به بهترین شکل برای شما انجام شود. 



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

دکوراسیون نمایشگاهی با ایجاد محیطی مناسب و فضای مطلوب نمایانگر محیط اداری و شغل شما خواهد بود. طراحی و دکوراسیون داخلی برای هر محیطی لازم و ضروری است و سبب ایجاد زیبایی، نظم و فضایی مطلوب برای کسب و کار شما خواهد شد. فاکتور های بسیاری در طراحی و دکوراسیون یک فضا نقش کلیدی دارد و رعایت این فاکتور ها سبب ایجاد فضای مطلوب و ایده آل خواهد شد. در ادامه همراه ما باشید تا به موضوع تاثیر طراحی و دکوراسیون نمایشگاهی در کسب و کار شما بپردازیم: 

غرفه سازی نمایشگاهی

طراحی غرفه و دکوراسیون نمایشگاهی

شرکت در همایش و نمایشگاه به منظور ارائه و معرفی خدمات برای هر کسب و کاری لازم و ضروری است. سالانه نمایشگاه های مختلفی در حوزه های متنوع برگزار می شود و شرکت ها، کارخانه ها و به طور کلی کسب و کار ها خدمات خود را در غرفه های نمایشگاه ارائه می دهند. طراحی غرفه و دکوراسیون نمایشگاهی نقش اساسی و مهمی را در جلوه ی شغل و کار شما ایفا می کند و نماینده ابعاد کوچک کسب و کار شما می باشد؛ بنابراین فضای مناسب، طراحی و دکوراسیون زیبا برای غرفه ی نمایشگاهی شما لازم و ضروری است. فضای ظاهری یک غرفه سبب جلب توجه و نظر بینندگان و افراد حاضر در نمایشگاه خواهد شد و حتی رونق در کسب و کار شما را به دنبال خواهد داشت. پس از اهمیت دکوراسیون نمایشگاهی غافل نباشید. شما می توانید طراحی و دکوراسیونی دقیق، مناسب و جذاب غرفه نمایشگاهی خود را به متخصصان این حوزه بسپارید.

غرفه نمایشگاهی

نکات ضروری در طراحی و دکوراسیون نمایشگاهی

اگر به دنبال جذب بازدیدکنندگان به سمت غرفه ی نمایشگاه خود هستید، لازم است که اصول طراحی صحیح و تناسب را در فضای غرفه ی خود رعایت کنید. در ادامه به ذکر نکاتی در رابطه با طراحی و دکوراسیون نمایشگاهی خواهیم پرداخت:

غرفه نمایشگاهی کسب و کار شما، فضای کوچکی برای ارائه و معرفی خدمات شغل شما است. فضای غرفه را با انبار اشتباه نگیرید و برای طراحی صحیح و مدرن آن بکوشید. 

خلاقانه طراحی کنید! سعی کنید غرفه نمایشگاهی خود را با سبکی نو و مدرن طراحی کرده و در عین سادگی دکوراسیونی جذاب و متفاوت را داشته باشید.

استفاده از لوگو و برند شرکت و تجارت خود را فراموش نکنید و با ایده های جدید و نوآوری لوگو و برند تجاری خود را به نمایش بگذارید.

اگر در کسب و کار شما امکان قرارداد با بازدیدکنندگان وجود دارد، فضای مناسب و شیکی را جهت نشیمن و جلسات عقد قرار داد اییجاد کنید.

خود را جای بازدیدکننده قرار دهید و از دور به غرفه ی خود نگاه کنید، دکوراسیون نمایشگاهی باید به گونه ای باشد که در یک نگاه کسب و کار شما را معرفی کند.

غرفه سازی رایکاسازان

اصول و عناصر مهم در دکوراسیون نمایشگاهی

عوامل بسیاری در طراحی و دکوراسیون یک غرفه ی نمایشگاهی دخیل است. رعایت این اصول می تواند فضای ایده آلی را در نمایشگاه برای شما ایجاد کند و سبب جذب نظر بازدیدکنندگان نمایشگاه خواهد شد. نور کافی، قفسه بندی مناسب، فضای کافی، چیدمان متناسب و... از دیگر عناصر ضروری در طراحی و دکوراسیون نمایشگاهی است. در ادامه به معرفی فاکتور های حائز اهمیت در طراحی داخلی و دکوراسیون نمایشگاهی خواهیم پرداخت:

نورپردازی در دکوراسیون غرفه:

یکی از فاکتور های اساسی در طراحی غرفه، نور و نورپردازی مناسب و کافی است. فضای تاریک و نور کم، محصولات و کالای موجود در غرفه شما را به خوبی نمایش نخواهد داد. استفاده از نور پردازی مناسب و چراغ های تزئینی یا آباژور ها علاوه بر روشنایی کافی، بر زیبایی فضای داخلی غرفه شما می افزاید. 

تناسب میان محصولات و غرفه:

سعی کنید غرفه خود را متناسب با نوع محصولات کسب و کار طراحی کنید. با توجه به نوع شغل و کالایی که ارائه می دهید، فضا، رنگ و چیدمان صحیح را برای غرفه خود در نظر بگیرید. برای مثال در طراحی غرفه محصولات کودکان از رنگ های جذاب استفاده کنید.

استحکام غرفه:

در طراحی و دکوراسیون نمایشگاهی، علاوه بر عناصر و فاکتورهای زیباشناسی، استحکام و مقاومت غرفه نیز حائز اهمیت است. مقاومت کافی غرفه حتی با وجود محدود بودن طول دوره ی نمایشگاه نیز لازم و ضروری است. بنابراین برای دیوار های کاذب، سقف و کف پوش خود از مصالح مرغوب استفاده کنید.

 توجه به نظم غرفه: غرفه خود را شلوغ نکنید و فراموش نکنید که چیدمان منظم و طراحی ساده و شیک بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. نظم و چیدمان صحیح سبب خواهد شد که پرسنل و بازدیدکنندگان احساس راحتی کنند و سردرگم نشوند.

هارمونی در طراحی غرفه:

هارمونی بین اجزای یک غرفه و رنگ بندی مناسب کف پوش، سقف و دیوار را فراموش نکنید و فراموش نکنید که معمولا رنگ های گرم در طراحی و دکوراسیون نمایشگاهی سبب جذب بازدیدکنندگان بیشتری خواهد شد.

استفاده از عناصر طبیعی

استفاده از گل و گل آرایی مناسب سبب ایجاد نشاط و زیبایی بیشتر فضای غرفه نمایشگاه شما خواهد شد. پارتیشن های چوبی نیز به همراه طراحی داخلی چوبی سبب ایجاد تازگی و زیبایی می شود و ایده ای خلاقانه در طراحی و دکوراسیون غرفه نمایشگاهی می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

غرفه سازی نمایشگاهی از مبحث های به روزی است که با توجه به افزایش روز افزون برگزاری نمایشگاه ها از جایگاه مناسبی برخوردار شده است. امروزه مدیران دور اندیش و در پی گسترش فعالیت شرکت خود با شرکت در نمایشگاه های سالانه به این مهم پرداخته و با قرار گیری در فضای نمایشگاهی به کسب و کار خود رونق می بخشند.

در نمایشگاه ها به منظور توضیح هر چه بهتر فعالیت مجموعه، غرفه سازی نمایشگاهی دارای جایگاه ویژه ای می باشد تا هم ارائه محصول به درستی صورت پذیرد و هم فضای دل نشینی برای شرکت کنندگان در نمایشگاه فراهم شود. تمام مراحل غرفه سازی نمایشگاهی با کادر مجرب مشاوران انجام می پذیرد و این اطمینان را برای شرکت ها ایجاد می کند که هیچ گونه نگرانی در خصوص برگزاری نمایشگاه نخواهند داشت. تمام امکانات مورد نیاز شرکت ها در اختیارشان قرار می گیرد تا امکان بهره وری در مدت زمان کوتاه نمایشگاه به حداکثر خود برسد.

غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی یکی از بخش های اصلی هر نمایشگاه محسوب می شود. امروزه با برگزاری نمایشگاه های مختلف در سراسر کشور، اولین چیزی که نظر بیننده را برای ارائه محصول در نمایشگاه جلب می کند، غرفه نمایشگاهی هر شرکت می باشد. غرفه نمایشگاهی شرکت برای حضور در نمایشگاه از اهمیت بسزایی برای معرفی درست شرکت برخوردار است. برای داشتن غرفه نمایشگاهی در خور شأن شرکت خود می بایست با مشاوران زبده در این امر مشورت کنید تا در کنار ارائه محصول با کیفیت خود از موقعیت و خدمات مناسب نمایشگاهی بهره مند گردید.

مشاوران زبده با در نظر گرفتن نوع محصول خدمت متناسبی را برای معرفی محصول شما فراهم می کنند و فضای مفرحی را برای حضور در نمایشگاه برای شما فراهم می آورند. غرفه سازی نمایشگاهی از خدمات جدیدی است که می بایست برای ارتقاء کیفیت برگزاری نمایشگاه به روز باشد تا هم بازدیدکنندگان و هم غرفه داران با قرار گرفتن در فضای نمایشگاهی خسته و آزرده خاطر نگردند. این امر مستلزم استفاده از امکانات به روزی است که توسط مشاوران زبده در این عرصه در اختیار غرفه داران عزیز قرار می گیرد.

طراحی غرفه نمایشگاهی

ساخت غرفه نمایشگاهی

مسلماً ساخت غرفه سازی نمایشگاهی با پیچیدگی هایی همراه است که مشاوران خبره در این زمینه راهکار را به خوبی بلد هستند و از تمام تجربه و ایده خود برای محقق شدن این امر بهره می گیرند. در ساخت غرفه سازی نمایشگاهی با توجه به نوع محصولی که ارائه می شود در ساخت غرفه دقت کافی انجام می شود و از متریال های سبک و در عین حال مقاوم در ساخت غرفه بهره گرفته می شود. ساخت غرفه نمایشگاهی بسته به نوع نمایشگاه متفاوت است. طراحی و چیدمانی که شما برای ارائه محصول خود در نظر می گیرید در ساخت غرفه نمایشگاهی تأثیر بسزایی دارد و مشاوران مجرب تمام تلاش خود را برای تأمین نظر مشتری انجام می دهند تا غرفه نمایشگاهی درخور شرکت مشتری فراهم شود. ساخت غرفه نمایشگاهی با توجه به ابعادی که مشتری مد نظر دارد متفاوت می باشد، اما تمام تلاش مشاوران برای ایجاد غرفه های خوب حتی با ابعاد کوچک نیز در اولویت قرار دارد تا رضایت همه جانبه برای شرکت کنندگان فراهم شود.

ساخت غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه سازی نمایشگاهی از اهم موارد در ساخت غرفه است. استفاده از المان های زیبایی شناسی، رنگ بندی متنوع و متریال با کیفیت از ویژگی طراحی یک غرفه خوب است. هرچند تعداد روزهای نمایشگاه کوتاه است اما مدت زمانی که در این فضا سپری می شود زیاد بوده و حضور در نمایشگاه نباید برای بینندگان و غرفه داران خسته کننده شود. استفاده از نورپردازی و رنگ های شاد در دکوراسیون و طراحی غرفه سازی نمایشگاهی از اهمیت بالایی برخوردار است که حتماً این امر مورد توجه مشاوران زبده قرار دارد تا فضای مفرحی را برای حضور در نمایشگاه برای همگان ایجاد کنند.

نوع طراحی غرفه می بایست با نوع محصول ارائه شده همخوانی داشته باشد تا نظر بازدیدکنندگان بیشتری معطوف به آن شود. در طراحی غرفه سازی نمایشگاهی با غیر هم سطح کردن فضای نمایشگاه دید مناسب تری برای بازدیدکنندگان با توجه به ازدحام و شلوغی فضای نمایشگاه ایجاد می شود و همچنین مخاطب بیشتری از غرفه مورد نظر دیدن می کند. هر نوع وسیله دکوراتیو با توجه به نوع شرکت و نمایشگاه برگزار شونده وجود دارد تا فضای ایده آلی را برای ارائه محصولات شرکت کنندگان عزیز به وجود آورد. آلبوم طراحی غرفه سازی نمایشگاه های برگزار شده موجود است تا مشتری را در انتخاب و طراحی غرفه مورد نظر راهنمایی کند. البته هر گونه تغییری متناسب با نیاز مشتری امکان پذیر است و طراحی ها روز به روز متنوع می شوند.

ساخت غرفه نمایشگاهی

تجهیزات غرفه نمایشگاهی

تجهیزات غرفه نمایشگاهی برای تأمین آسایش و رفاه هرچه بیشتر غرفه داران و بازدیدکنندگان در اختیارشان قرار می گیرد. از انواع این تجهیزات می توان به مبلمان، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی، آب سرد کن، یخچال، تلویزیون نمایشگاهی برای نمایش محصولات ارائه شده در نمایشگاه در اختیار غرفه داران عزیز قرار می گیرد. انواع صندلی و میز برای برگزاری نشست ها در داخل غرفه با دیزاینی زیبا و طراحی دکور منحصر به فرد برای غرفه داران فراهم می شود. انواع نمایشگرهای لمسی برای توصیف محصول و راهنمایی بازدیدکنندگان در نمایشگاه قرار داده می شود تا سرعت انتقال و ارائه محصولات نمایشگاهی افزایش یافته و به کیفیت ارائه خدمات افزوده شود.

راه بند و جا کاتالوگی در اختیار غرفه داران قرار داده می شود تا کاتالوگ ها و مسیرهای ورودی و خروجی به غرفه خود را به نحو دلخواه مدیریت کنند. صندلی های جک دار برای قرار گرفتن مسئولین غرفه پشت میزهای کانتر راحتی و آسایش مناسبی را برای توضیح محصولات داخل غرفه فراهم می آورد که این مهم نیز برای غرفه داران در نظر گرفته شده است. آبسردکن و یخچال به منظور پذیرایی غرفه داران از مهمانان خود در اختیارشان قرار داده می شود تا ساعت های طولانی حضور در نمایشگاه به دور از خستگی طی شود و فضای بهتری برای پذیرایی فراهم باشد.

غرفه سازی نمایشگاهی

قیمت غرفه سازی نمایشگاه

مهم ترین مبحثی که برای غرفه داران عزیز مطرح است قیمت غرفه سازی نمایشگاهی است که با وجود امکانات بی نظیر و طراحی بسیار مطلوب غرفه ها حداقل هزینه در نظر گرفته شده است تا رضایت مندی بالا برای مشتریان حاصل شود. قیمت غرفه سازی نمایشگاهی با توجه به میزان فضای غرفه و طراحی داخلی آن متفاوت است، اما برای حصول نتیجه بهتر قیمت مناسبی ارائه شده است تا همه شرکت ها اعم از شرکت های به نام و شرکت هایی که در پی گسترش فعالیت خود هستند بتوانند از این خدمات منحصر به فرد استفاده کنند.

اطمینان حاصل کنید که حتی با درخواست غرفه های کوچک از کیفیت ارائه خدمات و طراحی متناسب با فضای شما کاسته نخواهد شد و شرکت تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا با پرداخت حداقل هزینه کیفیت مطلوبی را در اختیار مشتریان و غرفه داران عزیز قرار دهد. اولویت مشاوران مجرب در مجموعه، کسب رضایت مندی حداکثر با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه است تا در کنار یکدیگر به پرورش چرخه اقتصادی کشور کمک کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

زمینه غرفه سازی نمایشگاهی و فعالیت های نمایشگاهی نیاز به خلاقیت و ذهن سرشار از ایده های جدید و عامیانه پسند است به طوری که بازدید را به حداکثر برساند و توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کند. تیم تخصصی رایکا سازان با بهره گیری از علم روز و دانش تخصصی فراوان توانسته است یکی از موفق ترین تیم های کشور در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی باشد.در ادامه مطلب شما را با اصول غرفه سازی آشنا می کنیم.

غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه نمایشگاه شما می تواند نشان دهنده ویترین و عرصه تجارت شما باشد. به دلیل اهمیت بالایی که غرفه نمایشگاهی در کسب و کار و تجارت افراد و یا شرکت ها دارد، نیازمند طراحی فنی، خلاقانه و زیبا دارد. به همین علت با توجه به تاثیر زیادی که یک غرفه نمایشگاهی می تواند داشته باشد، نیازمند حضوری قدرتمند در عرصه نمایشگاه هستید. با انتخاب تیم غرفه ساز فعال،متعهد و خلاق حضور قدرتمند خود در عرصه غرفه سازی نمایشگاهی را رقم بزنید. امروزه به دلیل زیاد شدن رقابت در زمینه های مختلف برگزاری غرفه نمایشگاهی تاثیر زیادی در رونق کسب و کار شما داشته باشد.

ساخت غرفه نمایشگاهی

ساخت غرفه سازی نمایشگاهی

رشته غرفه سازی نمایشگاهی رشته ای از دکوراسیون داخلی است و دارای شاخه های متعددی از جمله پارتیشن، انواع سازه، چوب و اسپیس می باشد.هدف از برپایی غرفه ها، تبلیغات مناسب و نشان دادن خود در بازار پر رقابت حال حاضر می باشد.کسانی که طالب برتری بر رقبای خود هستند حتما با دقت بیشتری ما را همراهی کنند.

طراحی غرفه نمایشگاهی

مراحل طراحی غرفه سازی نمایشگاهی

در گام اول مصالح و تجهیزات مورد نیاز جهت ساخت غرفه نمایشگاهی با توجه به نیاز مشتری تعیین می شود. در گام بعدی تیم متخصص رایکا سازان با دریافت نظرات غرفه دار و بررسی و تحلیل مزایا و معایب آن برای غرفه داران ایده کلی برای طرح اصلی و زیر بنای غرفه داده می شود. در این مراحل لازم است طرح ارائه شده به تایید برسد و پس از تایید شدن لیست تدارکات تهیه شود و در اختیار واحد اجرایی غرفه قرار گیرد.

در گام آخر نوبت به آن می رسد که تیم تخصصی رایکا سازان وارد عمل شود و نصب و راه اندازی غرفه را شروع کنند. تیم تخصصی رایکا سازان با 10 سال تجربه تخصصی تا اتمام مراحل غرفه سازی نمایشگاهی با مشتری همراه خواهد بود.

انواع غرفه سازی نمایشگاهی

در ادامه انواع روش های غرفه سازی نمایشگاهی برای شما توضیح داده می شود.

غرفه خطی

غرفه خطی یا غرفه یک بر به غرفه ای گفته می شود که از سه طرف با غرفه های مجاورش دارای دیوار مشترک می باشد.غرفه های خطی که عرض بیشتری دارند از مقبولیت بیشتری هم برخوردار هستند.علت نامگذاری این غرفه ها قرار گرفتن غرفه ها در یک ردیف و در کنار یکدیگر می باشد.

غرفه نبشی

غرفه نبشی به غرفه ای گفته می شود که از دو طرف با غرفه های دیگر همجوار و از دو طرف دیگر به سمت راهرو می باشند. ذکر این نکته لازم است که با توجه به قابل رویت بودن این غرفه از دو طرف دارای ارزش بیشتری است. طراحی و چیدمان غرفه های نبشی مشکل تر از انواع دیگر غرفه ها می باشد پس هزینه بیشتری هم برای طراحی و ساخت آن نیاز است.

غرفه جزیره ای

موفق ترین غرفه در زمینه تبلیغات غرفه جزیره ای می باشد. این غرفه از هر چهار طرف به راهرو راه دارد و از تمام اطراف قابل دید می باشد. غرفه جزیره ای در زمینه تبلیغات ماشین آلات و صنایع بسیار موفق تر عمل کرده است.

طراحی غرفه نمایشگاهی

قیمت غرفه سازی نمایشگاه

قیمت غرفه سازی هر نمایشگاه با توجه به طراحی غرفه نمایشگاهی، نوع ساخت غرفه، تزئینات غرفه، مواد مورد استفاده در طراحی غرفه و خدمات بستگی دارد. بنابراین درصورتیکه با محدودیت مالی همراه هستید آن را با طراحان غرفه خود در میان بگذارید تا به نتیجه دلخواه برسید. بالا بودن قیمت یک غرفه را نمی توان معیاری بر خوب بودن غرفه دانست و یا بلعکس. الزاما غرفه ای هم که با قیمت پایینی طراحی می شود غرفه سطح پایینی نیست.

قابل ذکر است که هر چه شرکت طرف قرارداد شما با سابقه تر باشد احتمالا هزینه طراحی غرفه بیشتر خواهد بود و این امر کاملا طبیعی است چون در نهایت کار تحویل داده شده به مشتری یک کار کاملا تضمین شده و با کیفیت است. بنابراین با توجه به میزان اهمیت کارتان و همچنین میزان هزینه ای که قرار است به طراحی غرفه اختصاص دهید به یک شرکت معتبر و دارای سابقه رجوع کنید تا ادامه روال طراحی غرفه را برعهده بگیرند.

اهداف بازاریابی در غرفه سازی نمایشگاهی

قبل از این که برای طراحی غرفه اقدام کنید ابتدا به عنوان یک برند باید مجموعه ای از اهداف از پیش تعیین شده را برای خود تعیین کنید. به این فکر کنید که هدفتان از برگزاری نمایشگاه چیست؟ در جستجوی چه هدفی از برگزاری غرفه خود هستید؟ در هنگام غرفه سازی نمایشگاهی به این نکته توجه داشته باشید که برای جلب توجه بازدیدکنندگان غرفه به چه نکاتی باید توجه داشت و چه مواردی را ذکر کرد تا تاثیر بیشتری روی مخاطب شما بگذارد.

رایکا سازان، برای رضایت هرچه بیشتر شما مشتریان عزیز تیمی متعهد، توانمند و دارای پشتکار در عرصه غرفه سازی نمایشگاهی را در اختیار شما می گذارد تا شما را در نیل به اهدافتان یاری کند.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در این سخن قصد داریم اطلاعات لازم برای غرفه سازی نمایشگاهی از قبیل انواع غرفه نمایشگاهی متریال مورد نیاز برای هر نوع غرفه تأثیر غرفه سازی در نمایشگاه و جذب مشتریان هزینه غرفه سازی نمایشگاهی برای کارفرما و خدماتی که توسط شرکت رایکا سازان ارائه می‌شود را به شما اطلاع دهیم تا با مقایسه کردن و اطلاعات کامل بهترین ارائه دهنده خدمات را برای طراحی غرفه نمایشگاه خود انتخاب کنید.

چرا غرفه سازی نمایشگاهی مهم است؟

با توجه به این که هر سال تعداد بیشماری نمایشگاه داخلی و خارجی در زمینه‌های گوناگون برگزار می‌شود و افراد حقیقی و حقوقی بسیاری در این نمایشگاه‌ها شرکت دارند و سود و فروش بسیاری از این نمایشگاه‌ها عاید شرکت‌ها خواهد شد. پس تبلیغات مؤثر در نمایشگاه یکی از تاثیرگذارترین راه‌ها برای جذب مشتری است و غرفه سازی یکی از مهم‌ترین راه‌های تبلیغاتی است که مستقیماً مشتری را به سمت شرکت شما جذب کرده و اطلاعات کاملی را درباره محصولات و خدمات شما به مشتریان می‌دهد.

طراحی غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی چیست؟

همان طور که پیش‌تر گفته شد برای جذب مشتریان در نمایشگاه شما باید به غرفه سازی اهمیت بسیاری بدهید. غرفه سازی همانند لوگو و برند باید نشان دهنده ویژگی‌های شرکت شما، محصولات شرکت و متریال مورد استفاده در محصولات است؛ بنابراین پیشنهاد ما به شما برای غرفه سازی نمایشگاهی استفاده از غرفه‌های خود ساخته برای جذب بیشتر مشتریان است. البته که شما می‌توانید از غرفه‌های ماکسیما مدولار و اسپیس فریم نیز استفاده کنید.

غرفه سازی نمایشگاهی رایکا سازان

غرفه خودساز یا چوبی چیست؟

همان طور که از نام این گونه غرفه‌ها پیدا است از پیش آماده شده نیستند و بنا به خواست کارفرما توسط طراحان خبره و با تجربه‌ی شرکت رایکا سازان طراحی می‌شوند. هر غرفه با توجه به خواست شما کارفرمای عزیز از مواد خاصی طراحی می‌شود و رنگ بندی و طراحی داخلی آن متناسب با سلیقه شما خواهد بود؛ که در ابتدا توسط طراحان ما روی کاغذ و در صورت تأیید شما به صورت 3 بعدی و حجمی با برنامه‌های 3DMAX و. مدل سازی شده و به محض اینکه درهای نمایشگاه باز شد قطعات ساخته شده به نمایشگاه آورده شده و اسمبل می‌شود.

غرفه سازی نمایشگاهی

المان‌های جذب مشتریان در غرفه سازی نمایشگاهی

در غرفه سازی نمایشگاهی مجموعه بی شماری از نکات هستند که شما باید به آن‌ها توجه داشته باشید تا بتوانید مشتری‌ها را جذب کنید برای مثال اگر شما یک شرکت ارائه دهنده محصولات خوراکی باشید ما می‌توانیم با استفاده از نور پردازی و رنگ‌های تند مثل قرمز اشتهای مشتری و چشم‌های او را تحریک کنیم و به سمت غرفه شما بکشانیم. شما باید برای فروش بیشتر محصولات کار را به فردی بسپارید که برای طراحی غرفه سازی نمایشگاهی آموزش دیده باشد و دوره‌های ساخت وطراحی داخلی را گذرانده باشد. در شرکت رایکا سازان تمامی طراحان و مشاورین دوره‌های به خصوصی را برای غرفه سازی نمایشگاهی پشت سر گذاشته‌اند و شما می‌توانید با خیال راحت به افراد مجموعه ما اعتماد کنید و کار خود را به افراد کاردان و معتمد بسپارید.

ساخت غرفه نمایشگاهی

قیمت غرفه سازی نمایشگاهی چگونه محاسبه می‌شود؟

شرکت شما با توجه به محصولاتی که ارائه می‌دهد در نمایشگاه به امکانات به خصوصی در غرفه سازی نمایشگاهی احتیاج دارد. ممکن است شما به میز کنفرانس اتاق گفت و گو مکانی برای مسابقه یا نمایش فیلم احتیاج داشته باشید تا بتوانید به بهترین صورت کالا و خدمات خود را تبلیغ کنید و مشتریان را جذب کنید. ممکن است شما به یک میز مذاکره برای نشستن و گفت و گو کردن با خریداران احتیاج داشته باشید و یا به ویترینی برای نشان دادن و امتحان کردن کالاها توسط مشتریان. در کل شما با توجه به خدمات و محصولاتی که به شرکت ما سفارش می‌دهید هزینه‌های متفاوتی را باید پرداخت کنید.

البته باید به استحکام سازه نیز توجه داشته باشید چرا که هر چه سازه مقاوم‌تر باشد و مصالح بیشتری برای ساخت آن استفاده شده باشد هزینه‌های آن بالاتر خواهد رفت. نور پردازی وسایل زینتی و بنرهای تبلیغاتی مبلمانی که ما برای شما اجاره می‌کنیم نیز در هزینه‌های شما برای برپایی غرفه مؤثر است. شاید شما به این فکر کنید که غرفه سازی نمایشگاهی یک هزینه اضافی باشد و نباید برای یک نمایشگاه چند روزه زیاد هزینه کرد اما در واقعیت ویژگی‌های ظاهری غرفه نمایشگاهی شما افراد بسیاری را به سمت شما و مشاهده محصولاتتان خواهد کشاند و شما در مرحله بعدی باید با معرفی صحیح محصولاتتان مشتری را در غرفه نگه دارید. پس از تأثیر محرز تبلیغات صحیح در فروش بیشتر غافل نباشید

راه‌های سفارش ساخت غرفه نمایشگاهی

شما در ابتدا در زمان قبل از آغاز نمایشگاه برای غرفه سازی نمایشگاهی با مشاوران ما تماس تلفنی گرفته و سفارش خود را ثبت می‌کنید تا یک وقت جلسه مشاوره خصوصی به شما داده شود و با طراحان ما صحبت کنید و انتظارات و خواسته‌های خود را از غرفه نمایشگاهیتان بیان کنید. در جلسه‌ی بعدی که شما طراحان ما را می‌بینید طرح اولیه غرفه را به شما نشان می‌دهند و با همفکری یکدیگر ایرادات طرح را رفع می‌کنید؛ و در آخرین جلسه همکاران خبره‌ی ما طرح سه بعدی غرفه نمایشگاهی را به شما نشان می‌دهند و در روزی که درهای نمایشگاه باز شود وسایل را به داخل غرفه می برند و قسمت‌های مختلف را اسمبل کرده و تزیینات را انجام می‌دهند.



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در این سخن قصد داریم اطلاعات لازم برای غرفه سازی نمایشگاهی از قبیل انواع غرفه نمایشگاهی متریال مورد نیاز برای هر نوع غرفه تأثیر غرفه سازی در نمایشگاه و جذب مشتریان هزینه غرفه سازی نمایشگاهی برای کارفرما و خدماتی که توسط شرکت رایکا سازان ارائه می‌شود را به شما اطلاع دهیم تا با مقایسه کردن و اطلاعات کامل بهترین ارائه دهنده خدمات را برای طراحی غرفه نمایشگاه خود انتخاب کنید.

چرا غرفه سازی نمایشگاهی مهم است؟

با توجه به این که هر سال تعداد بیشماری نمایشگاه داخلی و خارجی در زمینه‌های گوناگون برگزار می‌شود و افراد حقیقی و حقوقی بسیاری در این نمایشگاه‌ها شرکت دارند و سود و فروش بسیاری از این نمایشگاه‌ها عاید شرکت‌ها خواهد شد. پس تبلیغات مؤثر در نمایشگاه یکی از تاثیرگذارترین راه‌ها برای جذب مشتری است و غرفه سازی یکی از مهم‌ترین راه‌های تبلیغاتی است که مستقیماً مشتری را به سمت شرکت شما جذب کرده و اطلاعات کاملی را درباره محصولات و خدمات شما به مشتریان می‌دهد.

طراحی غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی چیست؟

همان طور که پیش‌تر گفته شد برای جذب مشتریان در نمایشگاه شما باید به غرفه سازی اهمیت بسیاری بدهید. غرفه سازی همانند لوگو و برند باید نشان دهنده ویژگی‌های شرکت شما، محصولات شرکت و متریال مورد استفاده در محصولات است؛ بنابراین پیشنهاد ما به شما برای غرفه سازی نمایشگاهی استفاده از غرفه‌های خود ساخته برای جذب بیشتر مشتریان است. البته که شما می‌توانید از غرفه‌های ماکسیما مدولار و اسپیس فریم نیز استفاده کنید.

غرفه سازی نمایشگاهی رایکا سازان

غرفه خودساز یا چوبی چیست؟

همان طور که از نام این گونه غرفه‌ها پیدا است از پیش آماده شده نیستند و بنا به خواست کارفرما توسط طراحان خبره و با تجربه‌ی شرکت رایکا سازان طراحی می‌شوند. هر غرفه با توجه به خواست شما کارفرمای عزیز از مواد خاصی طراحی می‌شود و رنگ بندی و طراحی داخلی آن متناسب با سلیقه شما خواهد بود؛ که در ابتدا توسط طراحان ما روی کاغذ و در صورت تأیید شما به صورت 3 بعدی و حجمی با برنامه‌های 3DMAX و. مدل سازی شده و به محض اینکه درهای نمایشگاه باز شد قطعات ساخته شده به نمایشگاه آورده شده و اسمبل می‌شود.

غرفه سازی نمایشگاهی

المان‌های جذب مشتریان در غرفه سازی نمایشگاهی

در غرفه سازی نمایشگاهی مجموعه بی شماری از نکات هستند که شما باید به آن‌ها توجه داشته باشید تا بتوانید مشتری‌ها را جذب کنید برای مثال اگر شما یک شرکت ارائه دهنده محصولات خوراکی باشید ما می‌توانیم با استفاده از نور پردازی و رنگ‌های تند مثل قرمز اشتهای مشتری و چشم‌های او را تحریک کنیم و به سمت غرفه شما بکشانیم. شما باید برای فروش بیشتر محصولات کار را به فردی بسپارید که برای طراحی غرفه سازی نمایشگاهی آموزش دیده باشد و دوره‌های ساخت وطراحی داخلی را گذرانده باشد. در شرکت رایکا سازان تمامی طراحان و مشاورین دوره‌های به خصوصی را برای غرفه سازی نمایشگاهی پشت سر گذاشته‌اند و شما می‌توانید با خیال راحت به افراد مجموعه ما اعتماد کنید و کار خود را به افراد کاردان و معتمد بسپارید.

ساخت غرفه نمایشگاهی

قیمت غرفه سازی نمایشگاهی چگونه محاسبه می‌شود؟

شرکت شما با توجه به محصولاتی که ارائه می‌دهد در نمایشگاه به امکانات به خصوصی در غرفه سازی نمایشگاهی احتیاج دارد. ممکن است شما به میز کنفرانس اتاق گفت و گو مکانی برای مسابقه یا نمایش فیلم احتیاج داشته باشید تا بتوانید به بهترین صورت کالا و خدمات خود را تبلیغ کنید و مشتریان را جذب کنید. ممکن است شما به یک میز مذاکره برای نشستن و گفت و گو کردن با خریداران احتیاج داشته باشید و یا به ویترینی برای نشان دادن و امتحان کردن کالاها توسط مشتریان. در کل شما با توجه به خدمات و محصولاتی که به شرکت ما سفارش می‌دهید هزینه‌های متفاوتی را باید پرداخت کنید.

البته باید به استحکام سازه نیز توجه داشته باشید چرا که هر چه سازه مقاوم‌تر باشد و مصالح بیشتری برای ساخت آن استفاده شده باشد هزینه‌های آن بالاتر خواهد رفت. نور پردازی وسایل زینتی و بنرهای تبلیغاتی مبلمانی که ما برای شما اجاره می‌کنیم نیز در هزینه‌های شما برای برپایی غرفه مؤثر است. شاید شما به این فکر کنید که غرفه سازی نمایشگاهی یک هزینه اضافی باشد و نباید برای یک نمایشگاه چند روزه زیاد هزینه کرد اما در واقعیت ویژگی‌های ظاهری غرفه نمایشگاهی شما افراد بسیاری را به سمت شما و مشاهده محصولاتتان خواهد کشاند و شما در مرحله بعدی باید با معرفی صحیح محصولاتتان مشتری را در غرفه نگه دارید. پس از تأثیر محرز تبلیغات صحیح در فروش بیشتر غافل نباشید

راه‌های سفارش ساخت غرفه نمایشگاهی

شما در ابتدا در زمان قبل از آغاز نمایشگاه برای غرفه سازی نمایشگاهی با مشاوران ما تماس تلفنی گرفته و سفارش خود را ثبت می‌کنید تا یک وقت جلسه مشاوره خصوصی به شما داده شود و با طراحان ما صحبت کنید و انتظارات و خواسته‌های خود را از غرفه نمایشگاهیتان بیان کنید. در جلسه‌ی بعدی که شما طراحان ما را می‌بینید طرح اولیه غرفه را به شما نشان می‌دهند و با همفکری یکدیگر ایرادات طرح را رفع می‌کنید؛ و در آخرین جلسه همکاران خبره‌ی ما طرح سه بعدی غرفه نمایشگاهی را به شما نشان می‌دهند و در روزی که درهای نمایشگاه باز شود وسایل را به داخل غرفه می برند و قسمت‌های مختلف را اسمبل کرده و تزیینات را انجام می‌دهند.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آیا می دانید اهمیت دکوراسیون نمایشگاهی در جذب مشتری بسیار زیاد است؟ هر ساله در شهرهای مختلف یک سری نمایشگاه برگزار می شود که حجم زیادی از مشتریان را به سمت خود می کشاند به این ترتیب وجود یک دکوراسیون نمایشگاهی مدرن و شیک سبب می شود که حس مثبتی در مشتریان ایجاد شود اعتبار به خرید افزایش یابد. حال سوال اینجاست که یک دکوراسیون نمایشگاهی مناسب باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟ در این مقاله سعی می کنیم این اصول را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهیم.

ویژگی های دکوراسیون نمایشگاهی مناسب

اولین و شاید مهم ترین اصل برای داشتن یک دکوراسیون نمایشگاهی امنیت است! بله درست حدس زدید هرگز نباید زیبایی را آنقدر افراطی به کار برد که امنیت غرفه شما زیر سوال برود. به همراه تعداد زیادی از مشتریان به سراغ غرفه شما می آیند و این موضوع سبب می شود که گاه کنترل دید از شما خارج شود بنابراین در طراحی دکوراسیون نمایشگاهی یکی از مهم ترین اصل ها وجود امنیت است.

از دیگر ویژگی های دکوراسیون نمایشگاهی زیبا نورپردازی های استاندارد است به طوری که مشتریان بتوانند به تمامی بخش های غرفه ها دسترسی مستقیمی داشته باشند. در نظر داشته باشید که در دکوراسیون نمایشگاهی باید چهارچوب در بخش های مخلتف به طور دقیق رعایت شود.

موضوع دیگری که باید به آن اهمیت داده شود ویترین بندی است که بخش بعد را به طور کامل به ویترین های داخلی نمایشگاه اختصاص می دهیم.

ساخت غرفه نمایشگاهی

ویترین های داخلی در دکوراسیون نمایشگاهی

در دکوراسیون نمایشگاهی باید فکر اساسی در خصوص ویترین های داخلی شود، در نظر داشته باشید که ویترین های استفاده شده برای غرفه های نمایشگاهی به نسبت مغازه ها متفاوت است به این ترتیب که هر بخش باید به صورت سیار سوار شود و قابل انتقال باشد. همینطور سایز و ابعاد انتخاب شده برای دکوراسیون نمایشگاهی شما باید طبق اصول خاصی طراحی شود و فضای زیادی اشغال نکند و مشتری بتواند با داخل غرفه ارتباط مستقیمی بگیرد.

در نظر داشته باشید که ویترین بندی هایی که در داخل دکوراسیون های داخلی نمایشگاه ها دیده می شود باید نورگیر باشند و محصولاتی که درون آن قرار دارد باید به طور دقیق مشخص باشد.

غرفه سازی نمایشگاهی

ویترین های بیرونی در دکوراسیون نمایشگاهی

اگر غرفه ای که برای خود انتخاب کرده اید دارای بخش بیرونی مناسبی است بهتر است که به فکر ویترین های بیرونی باشید. ویترین های بیرونی نیز در بخش دکوراسیون نمایشگاهی محسوب می شود. در نظر داشته باشید که این ویترین ها باید با سایر بخش های غرفه شما متناسب باشد و از زیبایی و همینطور امنیت کافی برخوردار باشد.

ساخت غرفه نمایشگاهی

نورپردازی در دکوراسیون نمایشگاهی

از اهمیت نورپردازی در داخل دکوراسیون نمایشگاهی غافل نشوید. نورپردازی های استفاده شده برای بخش داخلی دکوراسیون نمایشگاهی باید آنقدر زیبا و خلاقانه باشد که مشتری را جذب خود کند. خوشبختانه طرح بندی هایی که برای نورپردازی داخلی غرفه ها دیده می شود بسیار زیبا و متفاوت است.

نورپردازی استفاده شده باید از جذابیت های لازم برخوردار باشد، میزان نور و انتخاب رنگ آن باید با نوع کالاهای نمایشی همخوانی داشته باشد. سیستم های نورپردازی باید در وضعیت مکانی بسیار مناسبی قرار بگیرند.

در نظر داشته باشید که تعیین اندازه یک غرفه براساس ذوق و سلیقه نخواهد بود و این تصور که هرچه غرفه بزرگتر باشد پس اعتبار شرکت بیشتر است اشتباه است از طرفی بیش از حد کوچک بودن غرفه نیز سبب می شود که اهداف شرکت محقق نشود به این ترتیب برای تعیین بخش های تزیینی داخلی غرفه ها باید اندازه گیری ها به طور دقیق محاسبه شود.

طراحی غرفه نمایشگاهی

فضای داخلی دکوراسیون نمایشگاهی در یک نگاه

در ابتدای امر برای دکوراسیون نمایشگاهی باید فضای نمایش کالاها به طور دقیق مشخص شود، بخشی برای مذاکره نیز انتخاب شود، بخش اطلاع رسانی نیز باید ساده اما بسیار زیبا طراحی شود، و همینطور فضای نمایشی تصویری بسیار قابل قبولی نیز در نمایشگاه وجود داشته باشد.

از سمت دیگر در صورت تمایل می توانید فضایی زیبا و کلاسیک برای مبلمان اداری نیز در نظر گرفت. در دکوراسیون نمایشگاهی فضای خدمات و پذیرایی از دید مشتریان بسیار پر اهمیت است.

بخشی که برای انبار و لوازم اضافی در نظر گرفته می شود باید از نظر امنیت در وضعیت بسیار مطلوبی قرار داشته باشد. جدیدترین ایده در دکوراسیون داخلی نمایشگاهی استفاده از فضای آموزش است، در این فضا می توانید یک سری توضیحات لازم به مشتریان ارائه دهید که بسیار جالب به نظر می رسد.

بخش اطلاعات در فضاهای نمایشگاهی که معمولا در ابتدای غرفه ها قرار دارد برای آشنایی و همینطور اطلاع رسانی شرکت ها با بازدیدکنندگان محسوب می شود. این بخش باید بسیار زیبا و خاص طراحی شود به طوری که دسترسی مشتری به بروشورها بسیار آسان باشد و همینطور آرامش خاصی درون غرفه ها دیده شود.

به فضای نمایش در دکوراسیون نمایشگاهی اهمیت بیشتری دهید، در این بخش باید عنصر رنگ به طور دقیق رعایت شود و همینطور باید در نظر داشته باشید که وجود متریال های تزیینی در این بخش سبب تقویت عنصر ارتباط بین مشتری و غرفه دار می شود. برای دکوراسیون داخلی نمایشگاهی در بخش پشتیبانی عموما دو ناحیه مدنظر است، ناحیه قابل رویت و همینطور ناحیه غیر قابل رویت. در منطقه قابل رویت اهمیت دکوراسیون داخلی نمایشگاهی بسیار بیشتر است و شاید در بحث غیر قابل رویت آنطور که به نظر می رسد دکوراسیون داخلی نمایشگاهی اهمیت نداشته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

قیمت غرفه نمایشگاهی متأثر از نوع طراحی، ساخت و متراژ غرفه مورد نظر است. شرکت غرفه سازی نمایشگاهی تمام مراحل کار را به صورت کاملاً حرفه ای انجام داده و بهترین کیفیت را با کمترین قیمت غرفه نمایشگاهی در اختیار عزیزان قرار می دهد. این شرکت با داشتن بهترین طراحان در زمینهٔ طراحی و ساخت غرفه، تمام اهتمام خود را برای داشتن نمایشگاهی منحصر به فرد برای ارائه محصولتان فراهم آورده است. در این مقاله به مواردی که در تعیین قیمت غرفه نمایشگاهی تأثیر گذار است، اشاره شده است.

طراحی غرفه سازی نمایشگاهی

طراحی غرفه های نمایشگاهی با در نظر گرفتن فضای غرفه، کار آسانی نبوده و پیچیدگی های خاص خود را دارد. طراحی غرفه ها باید به گونه ای باشد تا هم فضای بهینه داخلی را کاهش نداده و هم جلوه زیبایی به غرفه بدهد. شرکت غرفه سازی نمایشگاهی با بهترین ایده ها و طراحی ها در غرفه های نمایشگاهی تمام نکات مورد نیاز را در نظر گرفته و طراحی های متفاوتی را در این زمینه ارائه داده است. به کار بردن رنگ بندی شاد، نورپردازی، استفاده از مواد و تجهیزات به روز از موارد قابل توجهی است که این شرکت در طراحی غرفه های نمایشگاهی رعایت کرده و فضای دل پذیری را برای مشتریان فراهم می آورد.

نوع فعالیت شرکت مورد نظر در غرفه آرایی بسیار مؤثر بوده و شرکت غرفه سازی نمایشگاهی به این نکته توجه ویژه می کند. استفاده بهینه از فضای غرفه با اهمیت بوده و می بایست فضای مناسبی برای کسانی که می خواهند در غرفه نمایشگاه حضور مداوم داشته باشند، ایجاد شود. طراحان ما تمام فاکتورهایی که باعث زیباتر شدن غرفه نمایشگاهی شما می شود، در نظر می گیرند و با ایجاد خلاقیت های به روز موجب دل پذیری محیط غرفه شما خواهند شد. قیمت طراحی غرفه نمایشگاهی با در نظر گرفتن تمام فاکتورهای دلخواه متفاوت خواهد بود.

طراحی غرفه نمایشگاهی

ساخت غرفه سازی نمایشگاهی

امروزه از وسایل و تجهیزات سبک و با استحکام کافی در ساخت غرفه بهره گرفته می شود تا حمل و نقل برپا کردن غرفه آسان شود. ساخت غرفه های نمایشگاهی بعد از انتخاب طراحی در کوتاه ترین زمان ممکن برای مشتریان انجام می شود. شرکت غرفه سازی نمایشگاهی با داشتن تیم حرفه ای در ساخت غرفه های نمایشگاهی جای هیچ گونه نگرانی را برای متقاضیان باقی نمی گذارد. بسته به طراحی غرفه نمایشگاهی انتخاب شده، قیمت غرفه نمایشگاهی و ساخت غرفه نیز متفاوت خواهد بود. سوار کردن اجزای غرفه مورد نظر با بهترین امکانات انجام شده و در ساخت غرفه ها از متریال های مناسب برای کف، استفاده از طراحی های گرافیکی و هندسی برای زیباتر شدن غرفه بهره گرفته می شود. ساخت غرفه نمایشگاهی از ابتدا تا انتهای کار با در نظر گرفتن نقطه نظرات مشتریان همراه خواهد بود تا همه جوانب کار حفظ شده و فضای مطلوب مشتری حاصل شود.

ساخت غرفه نمایشگاهی

قیمت غرفه نمایشگاهی

قیمت غرفه نمایشگاهی متناسب با طراحی و ساخت غرفه برآورد می شود. قیمت غرفه نمایشگاهی در قبال خدماتی که شرکت غرفه سازی نمایشگاهی ارائه می دهد بسیار مطلوب بوده و بیشتر مشتریان رضایت کاملی دارند. قیمت غرفه نمایشگاهی با میزان متراژی که شرکت متقاضی در نظر دارد، متغیر است. اگر در فضای مورد نظر با طراحی های خاص مد نظر شماست، مسلماً قیمت غرفه نمایشگاهی افزایش می یابد. شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت و مشاهده پروژه های انجام شده، از حدود قیمت غرفه نمایشگاهی توسط کارشناسان ما مطلع شوید. استفاده از نورپردازی و مبلمان در قیمت غرفه نمایشگاهی تأثیر گذار بوده و شرکت تمام تلاش خود را می کند تا بهترین کیفیت را با نازل ترین قیمت غرفه نمایشگاهی در اختیار مشتریان خود قرار دهد. شرکت غرفه سازی نمایشگاهی با استفاده از متریال خوب و با کیفیت مناسب سعی در کاهش قیمت غرفه نمایشگاهی برداشته است تا رضایت مشتریان خود را در عین ایجاد کیفیت با کاستن قیمت غرفه نمایشگاهی جلب نماید. اگر به دنبال طراحی و ساخت غرفه با قیمت غرفه نمایشگاهی مناسب هستید، شرکت غرفه سازی نمایشگاهی ما را از یاد نبرید.

قیمت غرفه سازی نمایشگاهی

خدمات شرکت در غرفه سازی نمایشگاهی

شرکت غرفه سازی نمایشگاهی علاوه بر طراحی و ساخت غرفه با بهترین قیمت غرفه نمایشگاهی، تجهیزاتی رفاهی مانند تلویزیون، یخچال، مبلمان و آب سرد کن به صورت اجاره در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا متحمل هزینه های زیاد برای تهیه این گونه وسایل نشوند. مضاف بر این که این گونه وسایل رفاهی تنها در زمان نمایشگاه برای مشتریان مهم و ضروری بوده و باعث ایجاد هزینه اضافی برای آن ها خواهد بود. شرکت غرفه سازی نمایشگاهی تمام تلاش خود را برای کاهش تمام شده قیمت غرفه نمایشگاهی برای مشتریان می کند، چرا که رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده است.

خدمات شرکت در غرفه سازی نمایشگاه

ارتباط با شرکت غرفه سازی نمایشگاهی

تمام پروژه های انجام شده در سایت شرکت غرفه سازی نمایشگاهی موجود است. شما با مراجعه به سایت شرکت و با برقراری ارتباط با کارشناسان ما می توانید از طراحی، ساخت و قیمت غرفه نمایشگاهی مطلع شده و در هنگام برگزاری نمایشگاه، ما را در کنار خود ببینید. این شرکت از ابتدای سفارش تا برگزاری نمایشگاه همراه و پشتیبان شما خواهد بود. شرکت غرفه سازی نمایشگاهی هم روزه آماده پاسخگویی و مشاوره به شما عزیزان می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

زمانی که برای طراحی دکور فروشگاه خود اقدام می کنید یکی از مهمترین مسائل مشخص کردن قیمت دکوراسیون فروشگاهی است. هزینه ای که شما می خواهید برای طراحی و ساخت دکوراسیون پرداخت کنید چقدر است؟ برآورد نهایی قیمت دکوراسیون فروشگاهی شما براساس این مسئله مشخص می گردد.

تعیین قیمت دکوراسیون فروشگاهی

یکی از مسائل مهم در جلب توجه مشتریان به سمت فروشگاه شما دکور فروشگاه و نحوۀ چیدمان کالا است. با یک دکوراسیون خوب و زیبا شما می توانید افراد با سلیقه را جذب مغازه خود کنید؛ اما برای درست کردن دکوراسیون مناسب باید هزینه ها را در نظر گرفت. قیمت دکوراسیون فروشگاهی ساده و کوچک با قیمت دکوراسیون فروشگاهی بزرگ و مجلل متفاوت است. دکوراسیون فروشگاه شما باید براساس نوع کالایی که در آن فروخته می شود طراحی شود. تناسب دکوراسیون با فروشگاه از عوامل مهم سود آوری و جذب مشتری می باشد.

مراحل دکوراسیون فروشگاهی

 نکات مهم درباره طراحی داخلی مغازه

طرح های مختلفی که برای یک دکور انتخاب می شوند با هم متفاوتند. هر فروشگاهی شرایط خاص خود را دارد. موقعیت مکانی ویژه ای دارد؛ بنابراین در تغییر دادن فروشگاه باید به صورت دقیق و هدفمند اقدام کنیم. قیمت دکوراسیون فروشگاهی تنها یکی از مواردی است که باید به آن اهمیت بدهید. آنچه را که از یک طرح می خواهید با طراح خود بیان کنید و اگر درباره قیمت دکوراسیون فروشگاهی خود و هزینه ها محدودیت دارید حتما به طراحتان بیان کنید. به این ترتیب طراح می تواند با توجه به نیاز شما و محدوده قیمت دکوراسیون فروشگاهی که برایتان مناسب است دکور مناسب را طراحی کند.

بیاد داشته باشید هرکسی نمی تواند یک فروشگاه را طراحی کند. طراحی فروشگاه نیازمند تجربه و تخصص کاری است. اینکه طراح بداند ویترین فروشگاه چه ویژگیهایی باید داشته باشد. مواردی مانند در دسترس بودن ویترین و نظافت راحت از جمله مواردی است که یک طراح در طراحی خود برای دکوراسیون فروشگاه شما باید در نظر داشته باشد.

دکوراسیون فروشگاهی 

کسب اطلاع از قیمت دکوراسیون فروشگاه

برای اینکه مشخص کنید قیمت دکوراسیون فروشگاهی که میخواهید طراحی کنید چقدر است باید به نکاتی توجه کنید. اگر می خواهید یک دکور مناسب برای بیزینس خود پیدا کنید لازم است که کمی جستجو و تحقیق کنید. شما می توانید به سراغ دکوراتورهای حرفه ای بروید و با آنها صحبت کنید یا خیلی ساده در میان فروشگاههای مختلف بگردید و دکوراسیون نزدیک به سلیقه خود را پیدا کنید. قیمت دکوراسیون فروشگاهی که طراحی می کنید بسته به مواد مصرفی و نوع طرح متفاوت خواهد بود.

دکوراسیون فروشگاه تجهیزات ایمنی

مراحل انجام کار

 

 برآورد کردن هزینه

برای اینکه تصور نزدیکی از هزینه ها داشته باشید شرایط مغازه ای که می خواهید دکور آن را تغییر دهید در نظر بگیرید. قیمت دکوراسیون فروشگاهی که طراحی می کنید بسته به نیاز این مکان به تغییرات متفاوت است. به عنوان مثال اگر فروشگاه نیاز به تغییر سقف، کف، دیوار و نورپردازی داشته باشد هرکدام از این موارد هزینه های خود را خواهند داشت.

لازم است که طرح مناسبی برای دکوراسیون داشته باشید. سپس با استفاده از این طرح می توانید اطلاعات حدودی درباره قیمت دکوراسیون فروشگاهی که می خواهید به دست بیاورید. به طور معمول طراحی توسط طراحان حرفه ای و دکوراتورها انجام می شود و هزینۀ آن نیز بسته به کیفیت و سابقه طراح می تواند بین پانصد هزارتومان تا دو میلیون تومان باشد.

 

کف پوش

 کف پوش ها از اهمیت ویژه ای در طراحی برخوردارند؛ اما هزینه ای که برای کف پوش پرداخت می کنید بسته به جنس و ماده مورد استفاده متفاوت می باشد. شما باید هزینه هایی مانند مواد مورد استفاده، حمل و نقل و نصب و ... را در نظر بگیرید. هزینه های کف پوش تنها بخش کوچکی از قیمت دکوراسیون فروشگاهی است که باید تغییر دهید. برای کف می توانید از سرامیک استفاده کنید؛ اما انواع مختلفی از سرامیک وجود دارد که قیمت آنها از متری 15 هزار تومان تا متری 250 هزار تومان متفاوت است. همچنین شما نیاز به مصالح و کارگر نیز دارید که هزینه های متفاوتی را پیش روی شما قرار می دهد.

کف پوش دکوراسیون فروشگاهی

تغییر سقف ها 

برخلاف آنچه بسیاری گمان می برند، سقف ها نقش مهمی در دکوراسیون دارند. برای تایین قیمت دکوراسیون فروشگاهی لازم است مشخص کنید که چه نوع سقفی را برای کار در نظر دارید. استفاده از کناف می تواند انتخاب خوبی باشد. هزینه کناف خیلی بالا نیست و به دلیل طرح های مختلف، انتخاب های متفاوتی را پیش روی شما قرار می دهد. انواع مختلفی از کناف وجود دارد که شما باید هزینه مواد و نصب را پرداخت کنید.

نورپردازی مناسب

از دیگر مواردی که در هزینه ها و قیمت دکوراسیون فروشگاهی که می خواهید طراحی کنید موثر است هزینه های نورپردازی است. نورپردازی یک فروشگاه بسته به نوع کالایی که عرضه می کند و همچنین نوع دکور متفاوت است. اینکه شما از چه نوع تجهیزاتی برای نورپردازی فروشگاهتان استفاده کنید نیز در میزان این قیمت اثرگذار است. برای یک فروشگاه نه چندان کوچک، هزینه های نورپردازی می تواند بین دو و نیم تا سه میلیون تومان باشد. 

نورپردازی در دکوراسیون فروشگاهی

چوب و ام دی اف

بخش دیگری از هزینه هایی که قیمت دکوراسیون فروشگاهی را تعیین می کند بخش چوبی آن است. در حقیقت این قسمت پرهزینه ترین بخش طراحی یک فروشگاه است. ام دی اف ها انواع مختلفی دارند که هرکدام ویژگی های خاص خود را نیز دارند. هزینه های ورقه های ام دی اف، حمل و نقل بار و انبار، کارگاه برش ام دی اف، حمل و مونتاژ و نصب همه و همه در کنار هم می تواند بسیار زیاد باشد.

سایر هزینه ها

 سایر هزینه هایی که در قیمت دکوراسیون فروشگاهی موثرند مواردی مانند هزینه برق، شیشه، آینه، دوربین مدار بسته، کولر و ... می باشند.

امیدواریم که این مقاله اطلاعات کافی در زمینه هزینه های طراحی فروشگاه به شما ارائه کرده باشد.



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

دکوراسیون فروشگاهی هنری بسیار جالب و درآمدزا می باشد که فروشگاه شما را به مکانی مناسب برای خریداران و مشتریان تبدیل می کند. با پرداخت قیمت دکوراسیون فروشگاهی می توانید فروشگاه خود را به قدری زیبا طراحی کنید که مشتریان را مجذوب خود کند. با این که قیمت دکوراسیون فروشگاهی به نسبت بالا می باشد ولی بسیاری از فروشندگان و صاحبان فروشگاه ها اقدام به دکوراسیون فروشگاه خود می کنند چرا که با وجود این که قیمت دکوراسیون فروشگاهی بالاست ولی سودی که از جذب مشتری آن صورت می گیرد بسیار بیشتر می باشد.

دکوراسیون فروشگاه چیست؟

برای صحبت در مورد قیمت دکوراسیون فروشگاهی بهتر است در ابتدا کمی با دکوراسیون فروشگاهی آشنا شویم. دکوراسیون فروشگاهی ترکیبی از هنر معماری و هنر روانشناسی مشتری های اجناس می باشد که باعث می شود تا فروشگاه شما به گونه ای طراحی شود که مشتریان از دیدن آن به شوق در بیایند و وادار شوند که وارد فروشگاه شما بشوند. شما می توانید با پرداخت قیمت دکوراسیون فروشگاهی به یک طراح فروشگاه خود را به پاتوقی برای مشتریان خود تبدیل کنید و به سرعت مشاهده کنید که میزان مشتریان شما به طرز باور نکردنی چند برابر می شود.

دکوراسیون فروشگاهی چیست ؟

طراحی دکوراسیون داخلی چگونه صورت می گیرد؟

طراحی دکوراسیون با هنر آشنایی با رنگ های متنوع شروع می شود، شما در ابتدا باید آشنایی کاملی با روانشناسی رنگ ها داشته باشید و بتوانید ذوق و شوق مشتری را در همان نگاه اول بر انگیزید. در قسمت بعدی شما باید آشنایی کاملی با طراحی ویترین فروشگاه ها داشته باشید، ویترین فروشگاه را می توان اولین نقطه ای در نظر گرفت که شما باید با مشتری ارتباط برقرار کنید و برای بر قراری این ارتباط شما نیاز دارید که آشنایی کاملی با اجناس فروشگاه و هم چنین سلیقه مشتری داشته باشید. سومین مرحله آشنایی با نور پردازی به صورت کامل می باشد، نور پردازی می تواند تاثیر فوق العاده زیادی بر روی میزان فروش فروشگاه داشته باشد بنابراین باید آشنایی کاملی با این هنر داشته باشید. مرحله آخر نیز استفاده از موزیک های مناسب برای فروشگاه می باشد که بتواند مشتری را به خود جذب کند.

طراحی دکوراسیون داخلی

انواع ساخت دکوراسیون

برای پرداخت قیمت دکوراسیون فروشگاهی به یک طراح ، خود شما نیز باید کمی از این موضوع آشنایی داشته باشید تا بتوانید نظرات خود را نیز برای طراحی بهتر به او بدهید. طراحی دکوراسیون فروشگاه معمولا بر دو نوع کلی می باشد در نوع اول که مهمترین و پرکاربردترین روش برای طراحی فروشگاه می باشد شما باید اجناس را به گونه ای در داخل فروشگاه بچینید که مشتری برای دیدن هر جنس خسته نشود مثلا فرض کنید یک فروشگاه لباس عروس دارید و یک شخص برای دیدن دو مدل متفاوت از لباس عروس ها مجبور است از یک طرف فروشگاه به سمت دیگر آن برود، این رفت و آمد مشتری را خسته و زده می کند. روش دوم کمتر استفاده می شود چرا که نیاز به خلاقیت فوق العاده زیادی دارد، این روش روش آزاد نامیده می شود در این روش اجناس را به صورتی می چینید که مشتری به راحتی بتواند در میان آن ها قدم بزند و هر آن چه را که می خواهد را انتخاب کرده و خریداری کند.

انواع ساخت دکوراسیون فروشگاهی

قیمت دکوراسیون فروشگاهی

برای تعیین قیمت دکوراسیون فروشگاهی معیار های متفاوتی وجود دارد، نوع اجناس، مساحت فروشگاه و حتی منطقه ای که فروشگاه در آن قرار دارند نیز بر روی قیمت دکوراسیون فروشگاهی اثر می گذارد. همان طور که گفته شد معمولا قیمت دکوراسیون فروشگاهی بالا می باشد ولی این زیاد بودن قیمت ارزشش را دارد چرا که با جذب مشتریان بیشتر به فروشگاه سودی که عاید شما می شود بسیار بیشتر از قیمت دکوراسیون فروشگاهی می باشد. قیمت دکوراسیون فروشگاهی به صورت پایه را می توان تقریبا 2 الی 3 میلیون تومان در نظر گرفت ولی این قیمت بر حسب مواردی که در قسمت بالا گفته شد متغیر می باشد.

قیمت دکوراسیون فروشگاهی

نکاتی مهم برای طراحی دکوراسیون فروشگاهی

در قسمت قبلی در مورد قیمت دکوراسیون فروشگاهی صحبت کردیم، در این قسمت قصد داریم نکاتی را ارائه دهیم که باعث می شود در طراحی دکوراسیون فروشگاهی موفق تر عمل کنید. سعی کنید در هنگام طراحی دکوراسیون فروشگاه آرامش محیط را برهم نزنید، شلوغ بودن فروشگاه به صورت نامرتب باعث می شود مشتری از بودن در فروشگاه  احساس کلافگی و آشفتگی کند بنابراین سعی کنید تمامی اجناس را به صورت مرتب در جای خود قرار دهید و فضای کافی را نیز به مشتری بدهید تا بتواند در داخل مغازه حرکت کند. اگر فروشگاه دارای انباری می باشد هر چند کوچک ولی از آن نهایت استفاده را ببرید، استفاده مناسب از رنگ بندی می تواند تاثیر بسیار مثبت و خوبی بر روی مشتریان شما بگذارد برای همین نیاز دارید برخی اجناس را به انبار انتقال دهید. بسیاری از اوقات لازم نیست محصولات خود را به صورت پیچیده ای چیدمان کنید در بیشتر مواقع ساده ترین ایده تبدیل به زیبا ترین ایده می شود و فقط کافی است که شرایط نور پردازی و چیدمان را طراحی کنید بنابراین سعی کنید نوع چیدمان شما ساده باشد تا به مشتری ها احساس راحتی و رضایت در فروشگاه شما دست دهد. سعی کنید عکس ها  و مجلات فروشگاه هایی از جنس فروشگاه خودتان را ببینید تا ایده های جدید به ذهنتان برسد.



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

غرفه نمایشگاهی یکی از هنر هایی است که برای ارائه محصولات به مشتری استفاده می شود. شما می توانید با پرداخت قیمت غرفه نمایشگاهی، محصولات خود را در زیباترین غرفه ها به فروش برسانید. قرار دادن محصولات در غرفه های خاص می تواند مشتری را مجاب به خرید آن کند. بنابراین در صورت بالا بودن قیمت غرفه نمایشگاهی نیز شما سود بسیار زیادی را از ساخت غرفه های زیبا برای محصولات خود می برید.

غرفه نمایشگاهی چیست؟

برای صحبت در مورد قیمت غرفه نمایشگاهی بهتر است ابتدا با خود واژه غرفه نمایشگاهی آشنا شویم. شاید ساده ترین تعریف برای غرفه نمایشگاهی را بتوان این تعریف دانست که غرفه نمایشگاهی همانند یک ویترین برای محصولات شما می باشد، همان طور که شما برای طراحی ویترین تان هزینه ای را پرداخت می کنید می توانید با پرداخت قیمت غرفه نمایشگاهی محصولات خود را به شکل زیبایی ارائه دهید و مشتریان خود را مجاب به خرید از خودتان کنید. ماندگاری زیبایی غرفه در ذهن ها بسیار زیاد می باشد و بنابراین مشتریان شما حتی با وجود این که ممکن است اجناس شما یادشان برود ولی این غرفه ها را هرگز فراموش نمی کنند.

غرفه نمایشگاهی چیست ؟

هنر غرفه سازی

قبل از آن که به فکر پرداخت قیمت غرفه نمایشگاهی بیفتید ابتدا باید به این نکته توجه کنید که غرفه سازی یک هنر و تخصص می باشد که هر کسی قادر به انجام این عملیات و کارها نمی باشد. برای مشاهده یک کار هنری بسیار زیبا شما باید قیمت غرفه نمایشگاهی را بپردازید و سپس منتظر بمانید تا شاهد زیبایی های این هنر باشید. غرفه سازی نیز همانند سایر هنر ها زمان لازم دارد و شما نمی توانید تنها چند ساعت مانده به ارائه محصولاتتان از یک غرفه ساز بخواهید که برای شما وقت بگذارد و کارهای این چنینی معمولا هیچ اثری از یک هنر را در بر ندارند. قیمت غرفه نمایشگاهی معمولا هر چه بیشتر باشد نشان دهنده این است که وقت بیشتری برای انجام کارهایش لازم می باشد.

هنر غرفه سازی

تفاوت غرفه سازی و غرفه آرایی

برای پرداخت قیمت غرفه نمایشگاهی شما باید با دو واژه غرفه سازی و غرفه آرایی آشنا شوید تا بتوانید قیمت مناسبی را برای هر کدام از این دو عملیات گفته شده بپردازید. غرفه سازی یک عملیات کاملا تخصصی می باشد که فقط عده معدودی از افراد قادر به انجام آن هستند و کسانی در این عملیات و این شغل موفق خواهند بود که تجربیات بسیار زیاد را در حوزه های دکوراسیون و طراحی داخلی داشته باشند و علم این کار را بدانند. غرفه ساز ها برای انجام عملیات و پیاده کردن ایده شما بر روی غرفه حداقل نیاز به 3 الی چهار روز زمان دارند چرا که گروه های متعددی از جمله برقکار ها، تیم نجاری و ... باید فعالیتشان را به صورت همزمان مدیریت کنند. غرفه آرایی اما تفاوت های بسیاری دارد چرا که در این رشته نیازی به ورود تیم نجاری و ... نمی باشد چرا که برای انجام این کار فرض بر این است که غرفه شما ساخته شده است و حال تیم غرفه آرایی به زیبا کردن محیط، برش موکت ها و سایر کارهایی که باعث هنری دیده شدن غرفه شما می شود می پردازند.

تفاوت غرفه سازی و غرفه آرایی

قیمت طراحی غرفه نمایشگاهی

قیمت غرفه نمایشگاهی بنا به شرایطی که مد نظر شما می باشد و نیاز هایی که غرفه مورد نظر شما دارد متغیر می باشد. قیمت غرفه نمایشگاهی ممکن است خیلی بالا شود و این در شرایطی است که غرفه مد نظر شما نیاز به تیم های نجاری و برقکار حرفه ای داشته باشد. با این حال قیمت غرفه نمایشگاهی که به صورت پایه می باشد بدین صورت می باشد: غرفه های تا مساحت 25 متر مربع به ازای هر متر مربع 280 هزار تومان، غرفه های بین 25 متر مربع تا 50 متر مربع به ازای هر متر مربع 260 هزار تومان، غرفه های بین 51 متر مربع تا 100 متر مربع به ازای هر متر مربع 245 هزار تومان، غرفه های بین 101 متر مربع تا 200 متر مربع برای هر متر مربع 230 هزار تومان و در پایان غرفه هایی که دارای مساحتی بیشتر از 200 متر مربع می باشند به ازای هر متر مربع 185 هزار تومان. البته همان طور که گفته شد این قیمت غرفه نمایشگاهی بر اساس شرایط موجود متغیر می باشد و این ها فقط قیمت پایه می باشند.

قیمت طراحی غرفه نمایشگاهی

نکاتی درباره غرفه سازی
بعد از صحبت در مورد قیمت غرفه نمایشگاهی بهتر است نکاتی را برای غرفه سازی بهتر و با کیفیت تر بیان کنیم. یکی از مهم ترین نکات در غرفه سازی داشتن یک تیم حرفه ای است که شامل تمامی موارد مورد نیاز برای شما باشد، شما نمی توانید برای هر قسمت از کارهایی که انجام می دهید از یک گروه دیگر نجار و یا برقکار بگیرید. پایه و اساس غرفه سازی خلاقیت می باشد، شما با داشتن خلاقیت می توانید به سرعت پله های رشد و ترقی را در این رشته بالا بروید و به سرعت به شخص معتبر و موفقی تبدیل شوید. سعی کنید در هنگام طراحی غرفه جزئیات را به خوبی نشان دهید، این کار باعث می شود مشتری احساس صمیمیت بیشتری با غرفه پیدا کرده و در نتیجه کار شما سریع تر جواب می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هنر غرفه سازی، هنری بسیار زیبا و جالب و جذاب که برای انواع و اقسام مشاغل مناسب می باشد و می توان برای هر یک غرفه ای ساخت. شاید قیمت غرفه نمایشگاهی کمی زیاد باشد ولی بی شک در مقابل زیبایی ها و سودی که ممکن است بیاورد تقریبا هیچ است. پرداخت قیمت غرفه نمایشگاهی ممکن است در ابتدا برای شما سنگین باشد ولی بعد از مدتی متوجه می شوید که مشتریان زیادی فقط برای دیدن غرفه شما وارد غرفه می شوند و سپس اقدام به خرید می کنند و درست در همان لحظه شما متوجه می شوید که پرداخت قیمت غرفه نمایشگاهی کار اشتباهی نبوده است.

ایده غرفه های نمایشگاهی

شروع این ایده که نمایشگاه ها را به صورت غرفه های تخصصی تزئین کنند از ویترین های مغازه ها پدید آمد. بسیاری از طراحان داخلی که ویترین های مغازه ها را تزئین و طراحی می کردند به این فکر افتادند که می توانند به همین صورت کل غرفه هایی را طراحی کنند که مشتریان بیشتر به این غرفه ها جذب شوند، این ایده در برخی نمایشگاه ها و در برخی غرفه ها افتاد و آمار مشتریان این غرفه ها بسیار زیاد شد. با این که قیمت غرفه نمایشگاهی بالا بود ولی سود حاصل از مشتریان فراوان باعث می شد صاحبان غرفه ها قیمت غرفه نمایشگاهی را نادیده بگیرند و به این ترتیب سایر غرفه ها نیز به همین فکر افتادند و امروزه شما رقابتی سنگین را برای طراحی غرفه های نمایشگاهی مشاهده می کنید که هزینه های زیادی را به عنوان قیمت غرفه نمایشگاهی می پردازند.

ایده غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی چیست؟

غرفه سازی یک تخصص بسیار ظریف و جزئی در زمینه طراحی دکوراسیون می باشد، قیمت غرفه نمایشگاهی وقتی شما قصد ساخت غرفه را دارید بسیار بالا می باشد. قیمت غرفه نمایشگاهی بالاست چرا که برای ساخت این نوع غرفه شما فقط ایده را به سازنده می گویید و او بعد از آن باید تیم های برقکاری، نجاری و سایر تیم های خود را جمع کرده و شروع به ساخت ایده مورد نظر شما بکند. معمولا فرایند غرفه سازی، فرایندی به نسبت طولانی می باشد و حداقل 3 روز و حداکثر ممکن است یک الی دو هفته طول بکشد و در این بین ممکن است تیم های نجاری و برق کاری به دلیل مشکلات مکانی تقاضای حقوق بیشتری بکنند که در این صورت قیمت غرفه نمایشگاهی شما بالا تر نیز می شود.

غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه آرایی نمایشگاهی چیست؟
اگر از غرفه سازهای نمایشگاهی قیمت غرفه نمایشگاهی را بپرسید از شما خواهند پرسید که کاری که می خواهید غرفه سازی است و یا غرفه آرایی؟ دلیل این سوال این است که این دو عملیات کاملا جدا از هم هستند و قیمت آن ها نیز با یکدیگر تفاوت دارد. غرفه سازی را بالاتر توضیح دادیم حال به سراغ غرفه آرایی می رویم. غرفه آرایی فرایندی می باشد که غرفه شما ساخته شده است و نیاز به طراحی های عمومی دارد طراحی هایی از قبیل رنگ و مدل موکت ها، طراحی و ساخت چندین دیوار داخل غرفه به وسیله پارتیشن ها، قرار دادن میز و صندلی ها در جای مناسب که خللی در رفت و آمد در داخل غرفه ایجاد نکند و در کل می توان گفت نوعی طراحی دکوراسیون می باشد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

قیمت طراحی غرفه نمایشگاهی چقدر است؟

همان طور که در قسمت های قبلی نیز گفته شد قیمت غرفه نمایشگاهی بستگی به این دارد که شما بخواهید این غرفه را بسازید و یا آن را بیارایید. واضح است که قیمت ساخت غرفه نمایشگاهی بسیار بیشتر از قیمت آراستن و طراحی آن می باشد چرا که در هنگام ساخت تیم های مختلفی به طور واحد کار می کنند ولی برای آراستن فقط یک نفر و در صورت نیاز حداکثر دونفر این کار را انجام می دهند. قیمت غرفه نمایشگاهی را می توان به صورت کلی بر حسب متراژ محیط تعیین کرد که به صورت زیر می باشد:

غرفه هایی با مساحت کمتر از 25 متر به ازای هر متر قیمت ساختشان 280 هزار تومان می باشد، غرفه های با مساحت کمتر از 50 متر و بیشتر از 25 متر 260 هزار تومان، غرفه های با مساحت بیشتر از 50 و کمتر از 100 متر 245 هزار تومان، غرفه های بیشتر از 100 متر و کمتر از 200 متر 230 هزار تومان و غرفه های بزرگتر از 200 متر نیز 185 هزار تومان به ازای هر متر برای ساختشان هزینه می شود. البته این قیمت غرفه نمایشگاهی به صورت پایه می باشد و این قیمت در صورت سختی و آسانی کار ممکن است کمتر و یا بیشتر شود.

قیمت طراحی غرفه نمایشگاهی

نکاتی برای طراحی بهتر غرفه های نمایشگاهی

در هنگام ساخت غرفه های نمایشگاهی گاهی اوقات بهترین ایده ساده ترین ایده می باشد، اگر احتیاج دارید که برای مشتری فضایی آرام را ایجاد کنید سعی کنید برای طراحی یک ایده خلوت و ساده را بر گزینید. ایده های طراحی به صورت ناگهانی به ذهن می رسند بنابراین اگر بعد از مدت کوتاهی فکر کردید خسته شدید، نا امید نشوید و به کار خود ادامه دهید. سعی کنید فیلم های گوناگون، عکس های متنوع و مجلات مختلفی را در زمینه ای که می خواهید غرفتان را بسازید ببینید، این کار باعث می شود شما بهتر فکر کنید و ایده های بهتری را بدهید.



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

امروزه نمایشگاه‌های متعدد در سرتاسر جهان برگزار می شود و دارای هزاران غرفه می باشند که هر محصول خاصی را ارائه می کنند و هر یک از این نمایشگاه ها دارای قیمت غرفه نمایشگاهی متفاوتی می باشد. هرچه قدر این غرفه ها از طراحی های بهتر و جدید تری برای ساخت غرفه نمایشگاهی استفاده کنند، مشتری بیشتری را جذب خواهند کرد. در این جا ما شما را با غرفه آرایی نمایشگاه، اهمیت غرفه سازی نمایشگاه، قیمت غرفه نمایشگاهی، قیمت طراحی غرفه نمایشگاهی و... بیشتر آشنا می کنیم، با ما همراه باشید.

غرفه سازی نمایشگاه

غرفه سازی نمایشگاه بر اساس نیاز مشتری ها ساخته می شود که در ابتدا با نرم افزارهای سه بعدی نمونه ای از کار برای غرفه داران ارائه می دهند و در صورت مورد قبول بودن قیمت غرفه نمایشگاهی شروع به ساخت آن با تجهیزات و مصالح مورد نیاز می کنند. در ادامه شما را با اهمیت غرفه سازی نمایشگاه و قیمت غرفه نمایشگاهی بیشتر آشنا خواهیم کرد با ما همراه باشید.

غرفه سازی نمایشگاه

اهمیت غرفه سازی نمایشگاه

اولین قدم در طراحی غرفه سازی نمایشگاه، ارائه خلاقیت در طراحی نوآوری و استفاده مناسب از فضای محدود نمایشگاه می باشد. غرفه نمایشگاهی باید به گونه ای طراحی شود که در زمان های شلوغ و در مواقع ازدحام جمعیت بتواند مشتری را جذب خود کند و تاثیر گذاری قوی بر وی داشته باشد و از سایر رقبا پیشی بگیرد. این طراحی باید طوری باشد که در زمان کوتاه بازدید برای بازدیدکنندگان، او را به سمت خود بکشاند.

از مواردی که هنگام طراحی غرفه باید به آن توجه شود، قیمت غرفه نمایشگاهی و شخصیت انسان ها می باشد که فرد طراح باید توجه کند که چه چیزهایی شخصیت انسان ها را تحت تاثیر قرار می دهد. برای رسیدن به این هدف فرد می تواند از عنصرهایی مثل رنگ، نور، و... استفاده کند. قیمت غرفه نمایشگاهی نیز تاثیر بسزایی در بودجه برای طراحی آن دارد. در ادامه با قیمت غرفه نمایشگاهی و انواع آن بیشتر آشنا خواهید شد.

اهمیت غرفه سازی نمایشگاه

نکاتی در طراحی غرفه سازی نمایشگاه

پس از این که حضور خود را در نمایشگاه قطعی کردید، و با قیمت غرفه نمایشگاهی کنار آمدید، پس از آن اگر خواستید که شروع به غرفه سازی کنید، سعی کنید که از شرکت هایی که غرفه سازی ارزان را انجام میدهند استفاده کنید. علاوه بر این از غرفه های سبک بیشتر استفاده کنید تا سریع تر  غرفه شما ساخته شود. این تصور که غرفه های ارزان زیبا نیستند یا ضعیف هستند اشتباه است. بلکه جلوه ای زیباتری نسبت به دیگر غرفه های گران قیمت دارد. شما می توانید با کم ترین قیمت غرفه نمایشگاهی خود را زیبا کنید.

غرفه های خلوت بیشتر جذاب به نظر می رسد. به دلیل این که غرفه‌ها طوری طراحی شده است که مشتری از هر سمتی خارج و داخل می شود و ازدحام در آن صورت نمی گیرد. به عنوان مثال، در نمایشگاه های معتبر خارجی  شرکت های اروپایی مطرحی دارای غرفه های خلوت اما با نورپردازی مناسب و پوستر تبلیغاتی فراوان می باشد که هر فردی را می تواند جذب کند.

غرفه سازی نمایشگاهی برای بانک ها

پوسترهای تبلیغاتی

از پوسترهای تبلیغاتی بیشتر استفاده کنید با این کار می توانید با کم ترین قیمت غرفه نمایشگاهی خود را زیبا کنید. شما برای طراحی پوستر تبلیغاتی باید ایده و خلاقیت زیادی را خرج کنید. زیرا شما با داشتن پوسترهای تبلیغاتی جذاب و گویا می توانید فضایی زیبا را در اختیار داشته باشید و داشتن این پوسترها به مشتری حس اعتماد و آرامش را می دهد. ویژگی خوب این پوسترها این است که می توان از آنها مجددا استفاده کرد.

در طراحی ها شاید نام غرفه های لایت را شنیده باشید که برای دستیابی به اطلاعات بیشتر در این زمینه، می توانید به شرکت‌های غرفه سازی مراجعه کنید یا از تجربه متخصصان در این زمینه بهره بگیرید.

قیمت غرفه نمایشگاهی

در انتخاب غرفه نمایشگاه دقت کافی را داشته باشید. بهترین غرفه ها برای طراحی هر نوع غرفه، غرفه های جزیره می باشد که معمولا بالاترین قیمت غرفه نمایشگاهی را دارا می باشد و از هر طرف می توان به آن دسترسی داشت. بعد از این غرفه، غرفه های سه طرف باز نیز گزینه مناسبی می باشد و پس از این غرفه های دو طرف. بدترین نوع غرفه ها نیز غرفه های یک طرف باز می باشد که به ترتیب دارای کمترین قیمت غرفه نمایشگاهی می باشند. بیشتر افرادی که در نمایشگاه می خواهند غرفه داشته باشند زیاد به قیمت غرفه نمایشگاهی توجهی ندارند و غرفه جزیره را دوست دارند انتخاب کنند؛ اما شما باید متناسب با محصولات خود و نوع تبلیغ و طراحی، غرفه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بعضی اوقات حضور نداشتن در برخی از نمایشگاه ها بهتر از حضور داشتن در آن می باشد. زیرا برخی از اوقات نمایشگاه ها غرفه های بد مسیری را در اختیار برخی از شرکت ها قرار می دهند که مشتری های کمی در آن مسیرها رفت و آمد دارند و غرفه دار به هدف خود در آن نمایشگاه نمیرسد زیرا هدف شرکت ها به حضور در نمایشگاه ها بیشتر شناخته شدن می باشد. اما در بعضی مواقع حضور در برخی از نمایشگاه ها فقط هزینه اضافی برای شرکت ها ایجاد می کند و فشارهای مالی را زیادتر می کند و مدیریت را تحت فشار قرار می دهد.

یکی از راه هایی که از غرفه هایی که در مسیرهای با رفت و آمد کم هستند خلاص شویم، استفاده از غرفه های نمایشگاهی فضای باز است. این نکته را باید در نظر داشت که این غرفه ها در فصول سرد سال مثل پاییز و زمستان گزینه مناسبی نمی باشد. اگر در فصولی از سال مانند بهار و تابستان از این غرفه ها استفاده کنید، مشتری بیشتری را جذب می کنید. یکی از نکاتی که باید به آن توجه کرد این است که مشتری در مدت کوتاهی از روبروی غرفه گذر می کند و اگر بتوانید در این مدت کوتاه با استفاده از طراحی های غرفه و کارهای گرافیکی نظر او را جذب کنید، مخاطبین بیشتری را جذب خواهید کرد. علاوه بر این باید کارکنان هر غرفه را متناسب با اندازه آن در نظر بگیرید تا بتوانند به خواسته مشتری رسیدگی کنند.

غرفه سازی نمایشگاهی برای آژانس گردشگری



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

غرفه های نمایشگاهی با طراحی ویژه و منحصر به فرد، نقش بسیار مهمی در پیشرفت و موفقیت کار شما در نمایشگاه مورد نظر دارد. تجهیزات مختلفی که در ساخت غرفه ها استفاده می شوند باعث تغییر در قیمت غرفه نمایشگاهی می شوند. شرکت های معتبر کار طراحی غرفه ها را به بهترین نحو انجام می دهند و هیچ گونه اهمالی در کار آن ها دیده نمی شود. ما در اینجا به شما توضیح می دهیم که چه عواملی در قیمت غرفه نمایشگاهی تاثیر می گذارد و اینکه چطور می توانید با بهترین قیمت، بهترین غرفه آرایی نمایشگاهی را داشته باشید.

غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی یکی از زمینه هایی است که نیاز به تخصص و تبحر خاص می باشد. در صورتی که قصد دارید در نمایشگاهی حضور داشته باشید، غرفه شما بیانگر مارک و برند محصولات شما می باشد. شرکت های معتبر با داشتن نیروی خبره، طراحان با تجربه و پیمانکاران حرفه ای، باعث سهولت کارها شده اند. ما برای شما این امکان را فراهم کرده ایم تا با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، بهترین طراحی را در غرفه های خود داشته باشید. روند انجام طراحی غرفه به این صورت است که ابتدا مشتری اطلاعات لازم را برای شما می فرستد، سپس شرکت قیمت تمام شده را برای مشتری برآورد می کند. در صورتی که مشتری قیمت پیشنهادی را بپذیرد، شما می توانید کار طراحی را آغاز کنید و پس از انجام اصلاحات مورد نظر از سوی مشتری، کار ساخت غرفه نمایشگاهی را به اتمام رسانید.

طراحی غرفه نمایشگاهی

قیمت غرفه نمایشگاهی

افرادی که به فکر رزرو غرفه در نمایشگاه ها هستند، یکی از عواملی که همیشه برای آن ها دغدغه فکری ایجاد می کند،قیمت غرفه نمایشگاهی می باشد. این روزها می توانید شرکت های مختلفی را در عرصه بازار پیدا کنید که قیمت های مختلفی برای کارهای ساخت و طراحی غرفه شما ارائه می دهند. این نوسانات قیمتی به عوامل مختلفی بستگی دارند. اما فراموش نکنید همیشه بالا بودن و یا پایین بودن قیمت غرفه نمایشگاهی، بیان کننده کیفیت خوب و یا بد آن غرفه نمی باشد. داشتن سابقه در زمینه طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی، بسیار حائز اهمیت می باشد. همیشه سعی کنید کارهای غرفه آرایی خود را به عهده شرکت های با سابقه بگذارید. شرکت غرفه سازی نمایشگاهی رایکا سازان این امکان را فراهم کرده است تا در اسرع وقت، بهترین طراحی و کیفیت غرفه را با بهترین قیمت داشته باشید. شما می توانید با بررسی رزومه این شرکت، از مراحل ساخت غرفه نمایشگاهی خود اطمینان پیدا کنید.

طراحی غرفه نمایشگاهی

قیمت غرفه نمایشگاهی و متریال بکار رفته در آن

موضوع قیمت غرفه نمایشگاهی یکی از مواردی مهمی است که حتما مورد توجه شرکت ها قرار می گیرد. شرکت های مختلف با توجه به متریالی که در ساخت غرفه استفاده می کنند قیمت های مختلفی ارائه می دهند. نوع متریال، مقدار متریال استفاده شده و همچنین نحوه طراحی و جایگزینی آن ها، تاثیر بسزایی در قیمت غرفه نمایشگاهی دارند. متریال هایی که در ساخت غرفه سازی نمایشگاهی استفاده می شوند شامل نئوپان، MDF و های گلس می باشد. گاهی اوقات بعضی از شرکت ها ترجیح می دهند از مصالح فلزی برای ساخت غرفه خود استفاده کنند. تمامی این موارد تعیین کننده قیمت غرفه نمایشگاهی می باشد. مقدار مصرف مصالح و همچنین طرح غرفه، باعث نوسانات قیمتی غرفه ها شده اند.

ساخت غرفه نمایشگاهی

عوامل تاثیرگذار بر قیمت طراحی غرفه نمایشگاهی

علاوه بر جنس و متریالی که برای ساخت غرفه های نمایشگاهی بکار گرفته می شود، عوامل دیگری نیز هستند که تاثیر بسزایی در قیمت غرفه نمایشگاهی دارند. بعضی از شرکت ها با استفاده از پیمانکارن بی تجربه در ساخت و طراحی غرفه، باعث می شوند روند کار به آهستگی پیش رود و کار از نظر کیفی در سطح پایینی قرار داشته باشد. عواملی نظیر متراژ غرفه، نورپردازی، مبلمان، رنگ آمیزی و غیره باعث ایجاد بسته های قیمتی مختلف با درجه بندی گوناگون شده است. قرارداد با یک شرکت معتبر، نقش بسیار مهمی در موفقیت شما در نمایشگاه مربوطه خواهد داشت. ما علاوه بر کیفیت کار و تعهدی که بابت زمان تحویل به شما میدهیم، با داشتن قیمت مناسب خیال بسیاری از افراد را راحت کرده ایم.

ساخت غرفه نمایشگاهی

نکاتی که برای برآورد قیمت غرفه نمایشگاهی باید در نظر گرفت
این روزها ابزارها و ماشین آلاتی که برای ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی استفاده می شود، بسیار به روز و متنوع شده اند. بدیهی است که هر چقدر شرکت های غرفه آرایی از ماشین آلات به روزتر استفاده کنند، بهایی بیشتری نیز از شما دریافت می کنند. بنابراین برای تعیین قیمت غرفه نمایشگاهی، سعی کنید این نکات را در نظر بگیرید. سعی نکنید به دنبال شرکت هایی باشید که قیمت پایینی برای طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی شما ارائه می دهند. قیمت یکی از عوامل تعیین کننده برای غرفه آرایی می باشد، اما همیشه ارزان ها بهترین نیستند. همیشه تمامی نکات و خدماتی که شرکت ها ارائه می دهند را بررسی کنید، سپس شرکتی که مناسب با بودجه و شرایط شما می باشد را برای کار طراحی غرفه نمایشگاهی خود انتخاب کنید. رعایت اعتدال بهترین گزینه برای موفقیت در عرصه ساخت غرفه نمایشگاهی می باشد. گاهی اوقات می توانید با استفاده از سازه های دست دوم، باعث کاهش چشمگیری در قیمت غرفه نمایشگاهی خود باشید.



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

امروزه طراحی دکوراسیون فروشگاهی به عنوان یک هنر بسیار مورد توجه فروشندگان قرار گرفته است. قیمت دکوراسیون فروشگاهی نسبت به نوع خدمات و متریال هایی که استفاده می کنند متفاوت است. طراحی دکوراسیون فروشگاهی باید با توجه به نوع محصول مورد فروش، برند، فضا و… به صورت جداگانه و منحصر به‌ فرد صورت بگیرد و با استفاده از نقشه و طراحی ویژه از اسباب و لوازم خوب استفاده شود.

دکوراسیون فروشگاهی لباس

طراحی دکوراسیون فروشگاهی
به مجموعه کارها و فرایندهایی که فضای داخلی فروشگاه را تغییر می دهد دکوراسیون فروشگاهی گفته می شود. در دکوراسیون فروشگاه شما باید خلاقیت و هنر را در کنار روانشناسی داشته باشید تا بتوانید به بهترین نتیجه دست یابید.
هر انسانی به صورت ذاتی به سمت اشیا زیبا و منحصر به فرد اطراف خود جذب می شود. بنابراین طراحی یک دکوراسیون زیبا و در عین حال منحصر به فرد بی شک افراد زیادی را به تماشای خود ترغیب می کند.
داشتن خلاقیت برای طراحی دکوراسیون می‌ تواند با استفاده از مواد اولیه ساده مانند چند تخته چوب فضا را به گونه‌ای تغییر دهد که علاوه بر زیبایی، حس آرامش و آسایش را نیز منتقل کند.
قیمت دکوراسیون فروشگاهی در فروشگاه های مختلف با توجه به وسعت، جنس مواد بکار برده شده و ... تعیین می شود. پرداخت قیمت دکوراسیون فروشگاهی نسبت به جذب مشتری که در پی آن خواهد داشت بسیار ناچیز خواهد بود.

دکوراسیون فروشگاهی لباس

تاثیر دکوراسیون فروشگاهی در جذب مشتری
طراحی دکوراسیون فروشگاهی از اهمیت زیادی برخوردار است. باید توجه داشته باشید وقتی مشتری وارد فروشگاه می‌ شود تا زمانی که کالا را انتخاب و خریداری می ‌کند یا به سمت اجناس و محصولات دیگر نیز می رود همه و همه به نحوه ی طراحی دکوراسیون فروشگاهی شما بستگی دارد.

خاص و منحصر به فرد بودن دکوراسیون فروشگاهی شما باعث می‌ شود تا در ذهن مشتری هایتان ماندگار شوید. فروشندگان و صاحبان بوتیک ها روزبه روز بیشتر به طراحی دکوراسیون مغازه شان روی می آورند و با توجه به مناسب بودن قیمت دکوراسیون فروشگاهی رایکا سازان ترجیح می دهند تیم متخصص رایکا سازان این کار را انجام دهد.

مشتری با ورود به فروشگاه در نگاه اول فروشگاه را ارزیابی می ‌کند. در این مرحله اگر دکوراسیون فروشگاه برای مشتری جذاب و خیره کننده باشد مشتری را مشتاق می ‌کند اجناس و محصولات داخل فروشگاه را مشاهده کند. طراحی و دکوراسیون فروشگاهی باید به گونه ای صورت پذیرد که حس کنجکاوی و به دنبال گشتن مشتری را برانگیزد.

شما می توانید برای خرید بیشتر مشتری محصولات مرتبط با یکدیگر مثلا اجناس مربوط به یک فصل را به گونه‌ای در کنار یکدیگر قرار دهید که مشتری با مشاهده محصولات نیاز به آنها را در کنار یکدیگر احساس کند و ترغیب به خرید لحظه محصولات بیشتری شود.

​بهتر است برای انتخاب یک تیم حرفه ای و با تجربه به کاتالوگ طراحی های انجام داده شده و قیمت دکوراسیون فروشگاهی آن ها توجه بنمایید تا بتوانید طراحی فروشگاه خود را به یک شرکت مطمئن با قیمت دکوراسیون فروشگاهی مناسب بسپارید.

طراحی ویترین فروشگاه

در طراحی دکوراسیون فروشگاه ویترین مغازه نقش بسیار مهمی دارد. ویترین مغازه به عنوان نماینده اجناس داخلی مغازه را برای اشخاصی که در محیط بیرون قرار دارند به نمایش می ‌گذارد. هرچقدر ویترین مغازه شما طراحی خاص تر و ویژه تری داشته باشد و در عین حال بتواند اجناس و کالاهای داخل مغازه را بهتر معرفی کند؛ افراد بیشتری را به وارد شدن به فروشگاه ترغیب می کند.

چیدمان درست، رنگ بندی و نورپردازی جدید در ویترین مغازه کمک بسیاری به جلب نظر مشتری به سمت فروشگاه می ‌کند. دکوراسیون فروشگاهی باید به گونه ای باشد که بیننده را به مشتری تبدیل کند. در ساخت دکوراسیون باید از بهترین مواد و متریال ها استفاده شود. قیمت دکوراسیون فروشگاهی با توجه به جنس مواد به کار برده شده در طراحی تفاوت می کند.

طراحی ویترین فروشگاه 

توجه به چند نکته در طراحی دکوراسیون فروشگاهی

یکی از مهمترین و در عین حال ساده ترین نکات طراحی و دکوراسیون فروشگاهی نحوه نورپردازی محیط است. قیمت دکوراسیون فروشگاهی با رنگ بندی و نورپردازی مدرن مقرون به صرفه تر و ارزان تر است.

در طراحی داخلی فروشگاه باید تمامی فضا به خوبی مورد استفاده قرار بگیرد. احساس آرامش و راحتی مشتری در هنگام ورود به فروشگاه باعث می شود مشتری با خیالی آسوده از تماشای اجناس داخل مغازه لذت ببرد و به انتخاب کالای مورد نظر خود بپردازد.

در طراحی دکوراسیون فروشگاهی باید به سن، جنس و…  افراد مراجعه کننده به فروشگاه توجه شود تا طراحی به بهترین نحو ممکن صورت گیرد. طراحی دکوراسیون فروشگاهی باید به گونه‌ای باشد که هر سلیقه و قشری را در بر گیرد و رضایت عموم را در پی داشته باشد. توجه داشتن به تمامی نکات در کنار یک دیگر و طراحی یک نقشه مناسب نیازمند مهارت و داشتن تجربه کافی است و پرداخت قیمت دکوراسیون فروشگاهی در مقابل داشتن یک طراحی منحصر به فرد بسیار مقرون به صرفه است.

قرار دادن حق انتخاب زیاد مشتری را دچار سردرگمی می‌ کند و در نهایت ترجیح می دهد انتخابی نداشته باشد. پس لازم نیست فروشگاهی پر از جنس و کالا داشته باشیم.

اگر فروشگاه شما دارای چند محصول برای فروش است می‌ توان این محصولات را در کنار یکدیگر به طوری ست نمایید که مشتری را ترغیب به خرید اجناسی که حتی در نظر نداشته نیز بنمایید.

مشاهدات نشان داده فردی که داخل مغازه وارد می شود ابتدا به سمت راست فروشگاه می رود و دیوار سمت راست نظر او را بیشتر به خود جلب می ‌کند.طراحی و چیدمان محصولات در این دیوار از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مسیر و دنبال کردن اجناس در فروشگاه می ‌تواند توسط کف پوش های خاص برای مشتری مشخص شده باشد. قیمت دکوراسیون فروشگاهی در این گونه موارد افزایش می یابد اما در قبال پرداخت قیمت دکوراسیون فروشگاهی بیشتر، جذب مشتری نیز بیشتر خواهد شد.

داشتن فضای کافی صندلی برای استراحت همراهان نیز باعث می ‌شود مشتری با خیالی آسوده و راحت تر به تماشای و خرید در فروشگاه بپردازد.

طراحی دکوراسیون فروشگاهی

 

تیم حرفه ای رایکا سازان

بی‌تردید طراحی دکوراسیون و چیدمان فروشگاه در کنار برند محصول یکی از مهم ترین گزینه های جذب مشتری محسوب می شود.طراحی دکوراسیون فروشگاهی باید به گونه‌ای خاص و هوشمندانه باشد تا با اولین نگاه نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

با سپردن طراحی دکوراسیون فروشگاهی خود به یک تیم باتجربه و ماهر در زمینه طراحی انواع دکوراسیون ها احتمال هرگونه خطا و اشتباه در طراحی دکوراسیون فروشگاهی را به صفر کاهش دهید.

تیم دکوراسیون فروشگاهی و غرفه سازی نمایشگاهی رایکا سازان با قیمت دکوراسیون فروشگاهی مناسب و مقرون به صرفه برای فروشگاه شما طراحی منحصر به فرد و خاص خود ارائه می دهد. با بالاتر رفتن قیمت دکوراسیون فروشگاهی و به طبع طراحی زیبا تر و استفاده از متریال های بهتر سود بیشتری برای فروشگاه شما به ارمغان خواهد آورد.

گوش سپردن به نظرات صاحبان فروشگاه، طراحی نقشه، پیاده سازی سه بعدی نقشه و... از جمله کارهای اولیه یک تیم حرفه ای می باشد. طراحی دکوراسیون فروشگاهی باید به گونه ای صورت بگیرد که علاوه بر زیبایی به سرعت قابل پیاده سازی باشد.

بازدید از تمام بخش های فروشگاه نکته مهمی است که باید به شیوه ای هنرمندانه و خلاقانه مشتری را ترغیب به دنبال کردن کلیه اجناس فروشگاه نمود.



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()